Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Van itt esetleg valaki akinek lennének 2014-2015 -ös évjáratú Kawasaki Z1000SX-hez alkatrészei?

Köszönettel Krisz ;)
nekem az van fent általában, nem is szeretek vinni senkit
néha max 50 kilóig, 25-30 éves csajokat, de ők nem panaszkodnak keményen szeretik
A hátsó ülés komfortját megoldja a műanyag üléspúp is :)
Szia Nándi
szuper kis motor a Z megbízható, én általában egyedül használom és hibátlan, futóműve, fékek is rendben vannak és az enyémen minden gyári,
én kb 110kg vagyok cuccokkal /csizma, bukó, stb/ összesen, és nincs panaszom semmire, az első villaszög miatt szerintem jól kanyarodik, szerpentinen, városban is, hangsúlyozom normális használat mellett, sose pályáztam de az utcai rosszalkodásra is elég minden gyári állapotban,
én próbáltam pár 600-ast is amikor vettem, más kategória,
talán csak az utas ülés ami gyári állapotban nem túl komfortos, ezt pár kolléga memória habos ülés tuninggal javította, volt aki az első ülést is,

aki kanyar vadászkodni akar az vegyen egy supermotot, aki pedig kurva kényelmesen föld körüli útra indul az pedig egy BMW R1200-t,
mindkettőt arra használható amire gyártották, tuningolás nélkül,
üdv Figu
2007-es ZX6R :)
Tiédben milyen első teló van?
A nagyon új, nagyon drága, és nagyon erős új szuper-nakedeken kívül nem is tudom, hogy van-e még olyan, ami egyszerre jó lenne kanyarvadászkodni meg túrázni is.
És ha az ember nem egy-két évre tervezi megvenni a motort, akkor tényleg van értelme a szart is kimoddolni belőle, mert tényleg sokkal jobb lesz tőle a gép. Csak hát ezzel tisztában kell lenni.
Azzal viszont nem értek egyet, hogy egy cserélt futómű növeli a motor értékét. Éppen ellenkezőleg. Az a tapasztalat, hogy az így befektett pénz eladásnál soha az életben nem térül meg, sőt... magamból kiindulva, ha én vennék motort, akkor jobban örülnék a gyári cuccoknak benne, nem pedig egy ki tudja ki által ki tudja hogyan beleépített futóműnek, és ez kurva jó kiindulási alap lenne, hogy a föld alá alkudjam a gépet.
És szerintem csinálhat az ember ezzel a motorral bármit, akkor sem fog úgy menni mint a Z1K (pedig lehet sokkal durvábban is hozzányúlni, igaz Kingmidas és Sedu :)) vagy úgy kanyarodni mint egy sportgép.
Mondom úgy, hogy az enyém tényleg durván moddolva van :D
természetesen jogos amit írsz, de jobb előbb tudnia hogy ha átlag motorosként venne egy ilyen motort és remélné hogy jó kanyarvadász gép lesz belőle, mit kell megoldania a jobb futóműért. progresszív rugó olcsóbb megoldás lehet, de ha kifog egy futóművet akkor jó beruházás lehet így megnövelni az alapértékét a motornak.
Egyetértek!
Amit én még a régi 2004- 2006 ig Zékre ajánlok az az általad is említett fém fékcső a hátsó rugó nekem jó így ahogy van, előre viszont szvsz elengedhetetlen a Wilbers progresszív rugó, ez egy 45 ezres kb tétel és sokat javít az elején, főleg ha ő is túrázni akarja inkább használni. Nekem így teljesen jó pedig a hátsó rugó gyári alapon van.
Ehun e. Azóta a rendszámot már elhagytam róla köszönhető a jó minőségű utánygártott szar kisipari műanyag rendszámtábla tartónak, plusz a kakasülőt kisebbre csináltattam mert így eléggé magasles jellege volt. No summa summárum a cucc praktikus de geci ronda gy csak nagyobb túrákra rakom fel amúgy nem égetem vele magam.
Csak azért abba is hadd gondoljon bele a kedves érdeklődő, hogy ez anyagilag nem egy gyenge mutatvány. A hátsó az oké, de az elejének a cseréje már elég zsebbenyúlós... és egy tízéves motoron ez pont olyan befektetés ami soha az életben nem fog megtérülni neki. Anyagilag. Élményben viszont minden pillanatban amikor megy a motorral :)
A gyors és fájdalommentes megoldás egy hátsó gátló beépítése (Melyik is plug-and-play? A 03/04 636?) ami egy olyan 10-12 rongyos mutatvány, illetve egy fém fékcső beszerzése ha nincs rajta. Ezek mind olyan tételek, amik szerintem a kezelhető magasságban vannak, és úgy emlékszem, hogy ezek jelentették a legnagyobb flesst amikor én megcsináltam.
Ha egy lépéssel tovább akarja vinni a dolgot, akkor jobb fékbetét és progresszív rugó elölre.
És csak ezek után ha még mindig úgy érzi a kolléga, hogy nem a motorozási tudása, hanem a motor futóműve az, ami a szűk keresztmetszet a kanyarvadászatban (vagy megengedheti magának) akkor jöhet a komplett elejének a cseréje.
Ugyanakkor én még mindig ahhoz tartanám magam, hogy ez a motor teljesen mindennapi embernek totálisan kezelhető és élvezhető akkor is, ha nincsen moddolva :)
Az S annyival jobb hogy ott van kapaszkodó is amire rá lehet tolni egy doboz tartó rendszert mint ahogy én is felteszek rá mikor nagyobb túrára megyek, viszont a hátsó ülés elkéri a zselés popi párnát így is ..
Az S- t még annyival tudom jobban ajánlani hogy a fejidom miatt sokkal kényelmesebb vele a tartós nagy sebességű utazgatás, de ettől még azért az S se megy túragőzös
Az utas meg fog szenvedni- főleg ha magas a nagyon felhúzott lábtartó miatt, amúgy az ülés még az S- en is kényelmes hiába nem valami vastagon párnázott. Elől már jobb a helyzet, de egyhuzamban ezzel sem kell 150 km- nél többet nagyon elmenni..
Fel kell ültetni egyre az asszonyodat, hogy hogy bírja az alfele.
Viszont ha kényelmes kell, inkább 2 személyre túrázni akkor z750s lesz a neked megfelelő választás.
egy zx6r 03-06 első futómű, egy jobb hátsó gátló ráfér a gyári felfrissítésére, és a mecseki kanyargásokat élvezni is fogod vele. a kényelemre nincs gyógyír, így viszont atraktív jó kis paripa rosszalkodni.
Ha ezzel Horvát kiruccanást tervezel, akkor lehet, hogy már haza egyedül jössz.
Nem egy két személyre kifejlesztett motor.
Mi 2 évig használtuk, de rengeteget hallgattam a kényelmetlensége miatt.
Ezért váltottam.
Túrázni veszélyes vele, viszont mint motor nagyon bitang tud lenni.
Neked kell eldönteni
Vagy a párodnak
pont a futóműről és az utas kényelemről nem híres a z750-en. a többi rendben van vele.
Sziasztok!
Gondolkozom 2004-körüli Z 750-ben. Nem vagyok kezdő motoros, gyengébb 600-ast cserélnék le. Azt sokan írják, hogy megbízható, ami engem érdekel, hogy a futóműről illetve a kényelemről (főleg 2 személlyel) mi a vélemény? Főleg mecseki kanyargásokra, de Horvát országi túrákra is venném, és hát sokszor jön a csajom is. :)
Köszi a segítséget!
Nándi
Úgy látom a profilból hogy volt 636, vagyis gondolom tudod, hogy annak alul (és asszem felül is, ebben nem vagyok biztos) radiális a fékje -- a Z-nek meg axiális. Fent még menne is minden további nélkül a főfékhenger-csere, de ha lentre legalább egy adaptert nem teszel, akkor a féknyerget nem fogod tudni rögzíteni.
Srácok most hulyeseget kerdezek de 2005 636 elso fekrendszeret tarcsak meg konzol nelkul nem lehet csak ugy atrakni 2004 es z750 re mi?
Volt már valakinek olajszivárgás a blokk alján? ha jól látom akkor az olajteknő és a blokk között elkezdett gyöngyözni az olaj...
az érdekelne hogy ott tömítés van amit cserélni kell vagy csak valami paszta....
Attól függ! A régi 2004-2006 S - es ig bezárólag a régi tokió fékek nem egy bajnokok bár megvallom őszintén nekem, az én stílusomhoz maradéktalanul elegendőek, nem panaszkodom rájuk! Idén ha lesz rá keret kap még majd fém fekcsovet a masina azt reszemrol ennyi a fék berhalas...
Ez így van viszont az előírt 3.6 al a minimum felett alig lesz csak éppen a szint. Ha 4literrel töltöd fel épp a maximum jelnel lesz az olaj szint. Plusz így nem marad darabban egy literes flakonod!