Sziasztok. Lenne egy problémám. 2006 Z 750 üzemanyag szintjelző nem mér.. 1/4 tankot. Töltöttem majdnem tele kannából.... Elötte egy rovátkát mutatott és jelen pillanatban is annyit.. Az nem gond hogy gyújtáson volt közben? Bármit csinálok nem váltózik.
Ha jól tudom az ilyen hibát talán nem is hegesztik hanem beforrasztjak. De érdemes bele is nézni mert ha ilyen szinten rozsdás akkor azt belülről is kezelni kéne. Részlegesen meg lehet fújni aztán el polirozni.
Én is erre gondoltam,mert az egészet lefestetni újra...ha eladnám isten se mosná le rólam hogy nem törött volt és azért lett újrafényezve.
Köszi egyébként már írtam is a SimaTeam-nek.
Akkor elég nehéz lesz szerintem. De egy próbát mindenképpen megér. Ha szerencséd van akkor ilyen részterület fényezést is vállalnak. Mert gyanítom ha kilyukadt a tank akkor azon a részen meg kell hegeszteni vagy valami ilyesmi akkor ott ugrik a festés.
Hát ha a festés alatt benzin van az szerintem veszett fejsze nyele. Hogy kerül egyáltalán oda? Lyukas a tank vagy mi? Az a fényezés ami rajta van az baromi vékony ám. Esetleg egy próbát megérhet felkeresni a SimaTeamet.
Hi All!
Valaki tudna ötleted adni hogy hol javítanak tankot?
Arra lettem figyelmes hogy egy pici púp van oldalt a tankon ami egyre nagyobb lett,megfúrtam óvatosan a festést és egyértelműen benzin volt alatta.
Nem szeretném újra fényeztetni az egészet mert egyedi matricák vannak rajta és kb 2-4 cm2 az egész,lehetséges ez valaki szerint?
2 éve van nálam télre mindig teletankoltam (100-as benzint használok csak)
Egyet érek! :)
Mondjuk nekem 6.5 volt a max eddig vele- és igen a 180- 200 as tempó lehet utazó vele- és kell az a ronda (embere válogatja- nekem tetszik ) fejidom. A fék azért annyira nem cukor meg a futómű sm egy mai géphez, de normál állatkodáshoz még éppen megfelelő- előre kötelező darab a Wilbers progresszív rugó szettje! Az analóg óra csoport nekem is jobban bejön, ami még kell rá nagyon az egy hátsó hoszabb láncvédővel egybekötött sárvédő .
A kisebb lánckerékkel óvatosan, szerintem max egy foggal rakj kisebbet hátra- már ha léezik ilyen, különben lusta lesz a végére! :)
Hello! Tavaly vettem en is z750s-t,17500 kilóméterrel,gyakorlatilag új. Az enyémen átalakított zselés ülés van. Öreg 1993-as motorról ültem át . Ultra kezes és fordulékony, meg könnyű ahhoz képest. Nekem a fék-futómű megváltás azután. 200 fölött a régivel sem nagyon mentem , ezzel sem akarok. De azt lazán tudja, 2 személlyel is bírható. Fogyasztás átlagos,5,5-6,8L .Van az abizonyos rezgés, hatodikban,130-150 közt. Aki vezetett régi motort annak az afeltűnő,hogy csak itt csinálja :)) Nem olyan vészes. Jó választás túrához, kanyarokhoz,városba is, mindenre! Nem bántam meg, szeretem is. Olyan ráülsz és mész gondtalanul gép. Szemeztem fejidom nélkülivel is, de kell az a fejidom nagyon! Ráadásul nekem jobban tetszik az analóg óracsoport! Amin gondolkozom az a kisebb lánckerék hátra. Nekem soknak tünik a fordulat,amúgy sem gyorsulok.
Sziasztok!
Most adtam el a GSX600F bocimat nagyobbra váltás miatt.
Első sorban a Yamaha FZS 1000-eket nézegettem. Tegnap beszélgettem egy sráccal, aki teljesen le akar beszélni az (öreg) FAZER-ről.
Az illető a Kawa Z750S-est ajánlotta. Szinte minden tekintetben fújolt a Yamahára.
Meg tudtok arról győzni, hogy miért válasszam inkább a Kawát? :)
Már nincs.
Megvan még a MIVV Suono? 2008 z1000-re kellene.
Köszi egyébként már írtam is a SimaTeam-nek.
Valaki tudna ötleted adni hogy hol javítanak tankot?
Arra lettem figyelmes hogy egy pici púp van oldalt a tankon ami egyre nagyobb lett,megfúrtam óvatosan a festést és egyértelműen benzin volt alatta.
Nem szeretném újra fényeztetni az egészet mert egyedi matricák vannak rajta és kb 2-4 cm2 az egész,lehetséges ez valaki szerint?
2 éve van nálam télre mindig teletankoltam (100-as benzint használok csak)
Köszönöm előre is a tippeket.
Ár 12 k
zsenak94@freemail.hu
Mondjuk nekem 6.5 volt a max eddig vele- és igen a 180- 200 as tempó lehet utazó vele- és kell az a ronda (embere válogatja- nekem tetszik ) fejidom. A fék azért annyira nem cukor meg a futómű sm egy mai géphez, de normál állatkodáshoz még éppen megfelelő- előre kötelező darab a Wilbers progresszív rugó szettje! Az analóg óra csoport nekem is jobban bejön, ami még kell rá nagyon az egy hátsó hoszabb láncvédővel egybekötött sárvédő .
A kisebb lánckerékkel óvatosan, szerintem max egy foggal rakj kisebbet hátra- már ha léezik ilyen, különben lusta lesz a végére! :)
Most adtam el a GSX600F bocimat nagyobbra váltás miatt.
Első sorban a Yamaha FZS 1000-eket nézegettem. Tegnap beszélgettem egy sráccal, aki teljesen le akar beszélni az (öreg) FAZER-ről.
Az illető a Kawa Z750S-est ajánlotta. Szinte minden tekintetben fújolt a Yamahára.
Meg tudtok arról győzni, hogy miért válasszam inkább a Kawát? :)
Előre is köszönöm nektek!
Szép napos időt, és széles utat!
Üdv,
Dani
Szelepállításhoz korongot hol tudok beszerezni? Z750 , Évjárat 2008.