Aki épp motorvásárlás előtt áll, ajánlom figyelmébe: http://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/z_750/kawasaki_z_750-11004120
Újan vette, tehát első tulajos motor.
BÚÉK mindenkinek
háááát szerintem felesleges, de ha még is szeretnéd tudni hány fok van vegyél egy karórát amelyik tudja esetleg telót,
mindig kéznél van általában ezek víz/csepp állók szóval motorra is tökéletes
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Tudja valaki, hogy mi ennek az alkatrésznek a neve? Illetve, hogy létezik ebből az elemből fekete? (Fekete motort vettem és eléggé furcsán néz ki ezzel a szürke alkatrésszel...) Köszi előre is a válaszokat!
http://xn--bzismotor-01a.hu/alkatresz-kereso/orak-homerok/digitalis-homero-cockpit/219-18308
http://bázismotor.hu/components/com_virtuemart/shop_image/product/product_detail/10034851.jpg
aztán határ a csillagos ég, 15ért is van.
fokozatkijelzőről jut eszembe, nekem van utólagos persze a 2006os z1000-en, azon gondolkodtam, hogy néha jó lenne tudni főleg hűvös reggeleken hogy mi a hőfok, a kinti. otthon megnézem tudom, oké, de menetközben.
vagy felesleges lenne? ha rá süt a nap akkor magasabbat mutat, stb..
van valami értelmes hőmérő motorra?
Bitang kis gép csak mondjuk azt nem értem, hogy a Z1000 mellé minek kellett csinálni egy Z900-at de a gyártó biztos jobban tudja. Mondjuk sajnálom a Z750-et, hogy már nem gyártják/fejlesztik. Ok ott van utána a Z800 most pedig a Z900 de valahogy nem teljesen érzem a létjogosultságát a dolognak.
szia
én jártam hasonlóan más motorral, erős fékezésnél kicsit rázott az eleje, banális az ok, pár tizeddel laposabb volt a gumi,
arra nem emlékszem hogy csak bizonyos sebességnél csinálta e de berázott fékezésnél, és más gond nem volt,
ü Figu
Nem akartam és nem is tudtam volna ilyen szakszerűen megfogalmazni. De úgy gondolom ezt a hibás szóhasználatot rengetegen ismerik, és használják.
Remélem így is, hamar és olcsón megoldódik a doky1980 motorjának a problémája.
Nem egyértelmű. A féktárcsa deformálása is lehet, amelynek hibáját a kerék rezonancia frekvenciája felerősít. (pl. 100-120 között.) A tárcsa ütése fékpadon kiderül, a gumi hibája centrírozás alkalmával megmutatkozik. (Nem centírozás. Nem centizzük, mérjük hanem centrírozzuk, centrumba hozzuk a súlypontját, központosítjuk a kereket. Hibásan elterjedt szóhasználat. Magyarosan: kiegyensúlyozzuk, statikusan és dinamikusan. ....bocs...) Csapágyra nem tippelnék, annak folyamatos hangja - halkabb is - lenne. Ez műhely téma. Szerintem. (10 éves maszek gumis múltammal.)
Újan vette, tehát első tulajos motor.
Kawa Zöld kormányvég visszapillantó: http://www.jofogas.hu/budapest/Magazi_kormanyveg_visszapillanto_58425096.htm
Megmaradt Kawa Z1000/750 cuccok (kivéve plexi az elkelt): http://www.jofogas.hu/budapest/Kawasaki_Z1000__2008___Z750__2011__alkatreszek_58435175.htm
Agv Stealth SV Zöld: http://www.jofogas.hu/budapest/Agv_Stealth_SV_58422250.htm
háááát szerintem felesleges, de ha még is szeretnéd tudni hány fok van vegyél egy karórát amelyik tudja esetleg telót,
mindig kéznél van általában ezek víz/csepp állók szóval motorra is tökéletes
Békés Boldog Ünnepeket minden kedves Zés-nek!
http://bázismotor.hu/components/com_virtuemart/shop_image/product/product_detail/10034851.jpg
aztán határ a csillagos ég, 15ért is van.
vagy felesleges lenne? ha rá süt a nap akkor magasabbat mutat, stb..
van valami értelmes hőmérő motorra?
Z900
sztem jól sikerült a hátsó lámpa, fordszámmérő nekem nem jön be. túl "sokat" világít...
http://youtu.be/rr2gB8wgls8
én jártam hasonlóan más motorral, erős fékezésnél kicsit rázott az eleje, banális az ok, pár tizeddel laposabb volt a gumi,
arra nem emlékszem hogy csak bizonyos sebességnél csinálta e de berázott fékezésnél, és más gond nem volt,
ü Figu
Remélem így is, hamar és olcsón megoldódik a doky1980 motorjának a problémája.
Felni, centír, csapágy ellenőrzés.
Ha minden jó, akkor a gumi el.dobós lehet