Helló
Nekem kicsit instabil nagyobb tempónál a gép, most nem tudom hogy egy rugószett segítene e plusz kormánylengéscsillapító, vagy csak az olaj fáradt már nem tudom. meg persze a fék ami lehetne jobb. Azt gondolom egy masszívabb villa csak jobb lehet. Amúgy meg nem olyan rossz, fasza a gép, csípem, csak mindig jár az agya a parasztnak.
Szia!
Megéri beinvesztálni! Én megcsináltam nagyon jó volt, de eladásnál kivettem, mert nem akart semmi extrát a vásárló.
Ha érdekel még megvan a teló, radiális fékek, kerék, tengely.
Üdv: Sanyi
hali
szerintem sok mindent nem tudsz meg belőle, van itt forumtárs aki 80 - 100 ezer körül ment a Z-vel 750, 1000 is van,
túrázott vele, hibátlanul működnek a paripák most is, de láttam a Kawa találkozón pár hónapos 1500 km-es Z 1000-et amit a disznó szállító hozott le a H ringről szarrá törve, tiltásig forgatva,
egy tanács ami az én véleményem, tapasztalaton alapul (és rögtön jelzem is nem érdekel ellen vélemény) van ismerősöm aki még mindig ezt csinálja!
a külföldről behozott motorok zöme törött vagy pörgetett órás motor,
az itthoniak órájával nem nagyon lehet trükközni mert minden vizsgán fényképezik és nyilvántartják a km állást,
illetve az első tulajos itthon forgalomba helyezett motoron a haverom beleíratta a szerződésbe az eladó felelősségét a km-re
ü Figu
Sajnos nem. De szerintem nem túl mérvadó a dolog mert csak azt látod mennyit járt a motor de ugye az nem derül ki belőle, hogy csak egy helyben járt vagy csapatták neki.
Helló
Biztos van itt valaki aki cserélte már a kis z-ben az első telót USD-re. Az érdekelne hogy megéri invesztálni bele vagy inkább a gyári és mondjuk progresszív rugó. Ja meg érdekelne egy villacsere kb.-s ára is ha nem titok. Én a 750R telóit/fékjeit gondoltam.
Köszi
Sziasztok
Régebbi Z-ből ki lehet valahogy olvasni, hogy tekerve volt-e, és mennyiről a km óra?
Ha nem, akkor mik az árulkodó jelek, hogy nem 20k km van benne?
Sziasztok. segitségetek kérem. 2010 féle z1000 vásárláson gondolkodom. kinek mi a véleménye tapasztala, menettulajdonsága,hibái,stb. mire figyeljek vásárláskor? köszönöm előre is.
Azért ez nem olyan egyszerű.
Átkell érezned a -túrán megáll-tréler hazahoz-legjobb szerelő kéthétig- életérzést, azután kezdhetsz gondolkodni, hogy igazi kawás legyél-e.
Amíg ez nincs, max csak huhukis lehetsz, aki semmit sem ért.
Ja nem, zongorás.
Adatlapon talász képet oldalról, ott látni mindent.
30/2605048
Köszi. Melyik modellből van a teló? Arany? mert én feketét szeretnék. Ha adsz egy telefonszámot felhívlak ha nem gond kérdeznék ezt azt.
Köszi
Nekem kicsit instabil nagyobb tempónál a gép, most nem tudom hogy egy rugószett segítene e plusz kormánylengéscsillapító, vagy csak az olaj fáradt már nem tudom. meg persze a fék ami lehetne jobb. Azt gondolom egy masszívabb villa csak jobb lehet. Amúgy meg nem olyan rossz, fasza a gép, csípem, csak mindig jár az agya a parasztnak.
Megéri beinvesztálni! Én megcsináltam nagyon jó volt, de eladásnál kivettem, mert nem akart semmi extrát a vásárló.
Ha érdekel még megvan a teló, radiális fékek, kerék, tengely.
Üdv: Sanyi
szerintem sok mindent nem tudsz meg belőle, van itt forumtárs aki 80 - 100 ezer körül ment a Z-vel 750, 1000 is van,
túrázott vele, hibátlanul működnek a paripák most is, de láttam a Kawa találkozón pár hónapos 1500 km-es Z 1000-et amit a disznó szállító hozott le a H ringről szarrá törve, tiltásig forgatva,
egy tanács ami az én véleményem, tapasztalaton alapul (és rögtön jelzem is nem érdekel ellen vélemény) van ismerősöm aki még mindig ezt csinálja!
a külföldről behozott motorok zöme törött vagy pörgetett órás motor,
az itthoniak órájával nem nagyon lehet trükközni mert minden vizsgán fényképezik és nyilvántartják a km állást,
illetve az első tulajos itthon forgalomba helyezett motoron a haverom beleíratta a szerződésbe az eladó felelősségét a km-re
ü Figu
Biztos van itt valaki aki cserélte már a kis z-ben az első telót USD-re. Az érdekelne hogy megéri invesztálni bele vagy inkább a gyári és mondjuk progresszív rugó. Ja meg érdekelne egy villacsere kb.-s ára is ha nem titok. Én a 750R telóit/fékjeit gondoltam.
Köszi
Ismét van egy korrekt EGRUS dobom eladó, ha gondolod.
Addig nem teszek fel képet és hirdetést sem ameddig nem jelzel vissza.
Régebbi Z-ből ki lehet valahogy olvasni, hogy tekerve volt-e, és mennyiről a km óra?
Ha nem, akkor mik az árulkodó jelek, hogy nem 20k km van benne?
Átkell érezned a -túrán megáll-tréler hazahoz-legjobb szerelő kéthétig- életérzést, azután kezdhetsz gondolkodni, hogy igazi kawás legyél-e.
Amíg ez nincs, max csak huhukis lehetsz, aki semmit sem ért.
Ja nem, zongorás.