Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mivel políroztad?
szép gratula
Én már bikáztam be AUDI A4 2.5 V6-osról a gixert:)
BItch!:)

osztrákiában mennyibe kerül egy arai viper GT-hez ezüst plekó vagy egy föstös?
Egy kis téli unaloműzés
dobj, egy emailt (cím az adatlapon) és kalkulálunk egy korrekt összeget rá
Adeee! majdnem ugyanugy néz ki a gépünk...pl a Monster matrica ugyanott van
ahhh :D
Megvan a Remus ..márcsak jóidő kell
Szép mély a hangja
Hát ha így van, az nagyon dicséretes!
Csutka,

Ugyanabban a magyar gyárban.... A HealTech-nél...
ez tök jó
igen én is láttam m3-ban de ott gi.pro volt ami nem baj persze viszont 25e volt amikor én voltam bent
Hali Plazer! Én az ago motorstól rendeltem pirosat, 20 volt postával egyűtt. De ahogy láttam nemrég a Kawasaki M3-nál is van ilyen!
és ott mennyibe fáj?
nekem piros kéne
A Proptech fokozatkijelzője is jó, Esztergom-Kertvárosban van a műhely az út mellett. Bár ezek szerintem mind ugyanabban a kínai gyárban készülnek, csak más nevet nyomnak rá...
Hali,
Fékcsövet ebay-ről rendeltem. Szállítással együtt volt kb egy 20as. Viszont ebben az árban választhattam bármilyen színt a csőnek, és a csatlakozóknak. Szerintem ami a legjobban illett a motorhoz az a füst színű cső zöld csatlakozóval. Nem is bántam meg, a gyárihoz képest teljesen pozitív a változás. A fokozat kijelzőt pedig itthon vettem egy webshopból (motostyling.hu), mert 1-2 ezerrel volt csak drágább mint külföldről. Bekötése nagyon egyszerű, diagnosztika portra rá kell kötni és máris működik tökéletesen.

Csutka:
Köszi! Narancs se volt rossz de így azért jobb. Tényleg, esetleg nem találtad meg a másik kulcsot?
Ez a műszerfal egy nagyon állat.... Nekem fehérben tetszene nagyon... Mármint nekem a fekete zéén...
Marha jó ez a zöld műszerfal!
hali!
megkérdezhetem a fékcsövet és a fokozatkijelzőt honnan vetted, és milyen árban?
a fokozatkijelző milyen? csak diagnosztikai kábelre rá aztán kész is?
nagyon fasza lett minden

köszi
Lehet kapni bármilyen normálisabb elektronikás boltban zöld SMD ledet. 100ft/db, azt hiszem kell bele összesen 10-12db. Sima egyszerű forrasztópáka és türelem kell hozzá. Ha minden jól megy ez lesz a végeredmény. Bár a tiltást pirosra megcsinálni volt a nehezebb mert ott le kellett "keríteni" a piros ledeket, nehogy bevilágítsa az egészet. De kis találékonysággal ezt is meg lehet oldani. Viszont 1000X jobban mutat a zöld Zééén a zöld mint a narancs.

Ma viszont végre sikerült mindent befejezni rajta (olajcsere, fém fékcső felrakás, fokozat kijelző, teljes motor összerakás). Most már csak egy kiadós takarítás kell rá meg jó idő. Akkor még rárakom a felni csíkokat és készen is vagyunk idei évre.
Nem bírtam ki mutatóba a csíkozás előtt összeraktam a vasat :-P
Narancs színe lesz és a tankon és a farokidomon látható két csík között a többi metálfekete :-P
Jövő hétvégén esetleg barkácsolni vágyó kollegát Győr környékéről szívesen várok sör lesz :-P
persze, hogy lehet bikázni, hisz az is 12V os. Az, hogy 92 Ah csak azt fejezi ki, hogy mekkora a kapacitása, vagyis, hogy 1 órán át mekkora áramot tud szolgáltatni. nyilván azért akkora, mert egy nagy dízel önindítónak nagy az áramfelvétele. a motornak elég 8-10 Ah-s akksi, hisz lényegesen kisebb áramfelvétele van az önindítójának. A bikakábel fekete vezetékét a motor testére tedd, és ne a "-" ra