Nem tudtok egy jó szervizt Budapesten? Lassan elérem a 12000-dik kilométert, igaz van még 2000 km, de az olaj olyan fekete meg kevés hogy ki kéne cserélni . Előre is kösz.
Sziasztok!
Akit esetleg érdekel van egy eladó fejidomom,bal oldalidom,jobb hátsó idom, újrafényezett, de hibátlan matricázott.Kérésre küldök képet.
20/596-8172
Nekem tegnap elszakadt a kuplung bowden, szerencsére már pont kanyarodtam be az utcánkba..Valaki nem tudja esetleg, hogy milyen árban és hol lehet szerezni Budapesten? A RedBaronban 1-1,5 hete mondtak :S
Amikor szétszedtem kiderült, hogy 1 szál tartotta már csak.
Szia!
Megkérdezhetem, milyen aksi volt benne? Nekem Yuasám van, kíváncsi vagyok, mekkora élettartamra lehet számítani. Azért a három évnél én többet várnék el, szóval remélem nálad nem egy Yuasa purcant ki.
Konkrétan milyen tapasztalatra gondoltál? Hol érdemes aksit venni, vagy hogy milyet? Előbbit nem nagyon tudom, bár az ER-5 fórumban nemrég vett valaki akksit, innen: http://www.akkumax.hu/ Gondolom utánajárt, hogy hol a legolcsóbb.
A milyenre meg itt egy jó leírás az akksikról: http://www.akkuauto.hu/vasarla...
Gondolom Neked is 8Ah-s kell, bár lehet eggyel nagyobbat simán, a hidegindítóáram minél nagyobb, annál jobb (ez a legfontosabb, ezt használod indításkor), a márkát tekintve meg Yuasa és Exide a legjobb, én ezek közül választanék. Illetve mindenképp gondozásmentes AGM-eset vegyél (amit egyesek zselésnek hívnak, pedig nem az). Ennyit tudok az akkukról...
Halihó!
Huh, de jó rég jártam itt...
Sajnos 3 év után megadta magát az aksim:( sajnos 24 óra töltés után se képes másnap elindulni a moci:( így hát kéne venni egy új aksit, valakinek van már ilyen jellegű tapasztalata?
riasztó téma: Nekem van benne riasztó és örülök, hogy belerakattam. Már volt rá példa, hogy odébb rakták a motoromat, és ezt jelezte... szerencsére nem elvinni akarták, csak pár férfi egyénnek útban volt és megfogták odébb rakták...
Na igen így már logikus, miért ez fog elfogyni előbb, valóban kanyarodáskor ez jobban a képességei határán lesz, mint a hátsó. Hát... ez is gáz a nagy méretkülönbségben. Mondjuk a helyedben szerintem én sem dobnám ki az új Pirelli Diablókat...
Picit félreértettél. Az első gumi szélességére gondoltam, hogy van még 1 cm ahhoz hogy peremig döntsem.
Ma voltam picit próbálgatni, és még bőven van a gumiban anniy hogy tudjam dönteni. Egyébként ez a 150-es guma szerintem egyenes úton jólfelfekszik, és jobban tapad egy egy fékezésnél. De ez csak az én véleményem. A többit még meglátjuk. Amikor megvettem totál uj volt a gumi, mehettek vele 1-2 száz kilómétert, szóval egy darabig nem lesz cserés, mert annyira meg nem rossz
A Pirelli Diablo valóban egy sportosabb, jobban melegedő és tapadó típus, 1000x jobban jártál vele, mint mondjuk a gyári gumival (bár stílus függő is persze...). Szóval ha a hátsó szinte új, én meggondolnám, hogy ledobnám-e, mondjuk ez a túlméret tényleg zavaró tud lenni, azt is megkockáztatom, hogy a biztonság rovására megy egy kicsit... Tény, hogy senki nem ajánlja. Nehéz döntés.
Viszont... Elöl egy centi még a mintamélysége? Az baromi sok! Eddig nem gondolkoztam Pirelli gumin, főként az ára miatt, de ha ilyen mély, akkor lehet megérné... A gyári gumi elöl újonnan 4.2 mm! (Sőt, Bridgestone BT45: 4.6, Dunlop GT501: 4.5!) Kíváncsi lennék a gumi futásteljesítményére a Ninján. Nem tudod, mikor rakták rá a Tiédre, hány km van benne?
Ez meg az első gumám. Ez gyári méret. Van benne egy centi még. Többektől kapatam azt a tanácsot, hogy érdemes ezt figyelni, mert a 150-es hátsó miatt ez fog elfogyni előbb, és elmegy az eleje kanyarban...
Enyémen most pirelli diablo van.szinte uj. gyorsan melegszik, tapad is rendesen. De ugye kisebb gumiról meg nincs tapasztalatom, csak ránézésre látszik hogy túl meredek a hátsó gumi oldala. A rövidebb vágásig lehet ledönteni max...
Hát ez a nagyobb gumitéma már többször előjött a fórumon, pláne hogy kevés a normális modern gumi 130-as hátsó méretben. Az az általános vélemény, hogy a 140-es még épp OK, az elhanyagolhatóan rosszabb (bár ez nyilván konkrét gumi típustól is függ, gondolok itt a súly és tapadásbeli különbségekre), de a 150 az már túl sok, eléggé lerontja a menettulajdonságokat; úgy látom Te is erre jutottál.
Egy kolléga galériája 140-es gumival: http://www.sportmotor.hu/motor...
Ő is azt mondta, nincs vele probléma, nem érezhetően rosszabb.
Ami a döntögetést illeti, király! Szerintem a kis Ninja pont erre termett, alacsony tömegközéppont, kis tömeg, nagyon könnyen dönthető, és mégis stabil marad kanyarban. Szerintem ez az egyik legjobban élvezhető tulajdonsága. Ennek egyedül a gumik tapadása szab határt, a gyári IRC-vel kevesen mernek peremig döntögetni... De egy tapadósabbal nem lehet akadály, nagyon agilis, fordulékony kis gép ez, és a 130-as méret kiváló partner ebben.
Nekem nem a motoromban van, hanem riasztós féktárcsazárat használok. Ez szerintem így jobb, egyrészt mert nem az akkuról megy, nem szívja le a motort, másrészt meg nehezebb észrevenni, már maga a tárcsazár is fémszínű, meg nem villog semmi led, és ki gondolná, hogy egy tárcsazár megszólal...? :) Ja meg nincs elvágható kábel meg ilyesmi, szóval ha ki akarnák kapcsolni, akkor előbb a masszív záron kéne áttörni.
Hogy mennyit ér, arról talán tolvajok tudnának mesélni. Meghallani szinte biztos nem fogom, képzelj el egy olyan szitut, hogy a motor a parkolóban van, te meg a munkahelyen egy betontömbben a 4. emeleten... vagy bent egy zajos bevásárlóközpontban... Szóval esély nincs, hogy meghallod. De nem is erre számítok, hanem hogy ha babrálnak a motorral, könnyen beriaszt, szinte lehetetlen elkerülni, és akkor a tolvaj nem tudhatja, hányan néztek ki az ablakon, hány járókelő kapta fel a fejét, vagy nem sétál-e a sarok mögött a plázaőr... És inkább lelép gyorsan.
Szóval szerintem jó dolog, ennyit megér a motorom.
Srácok, valakinek tapasztalata nagyobb hátsó gumival? Az enyémen 150-es van, és nemigazán lehet dönteni a gépet, mert a keskeny felni nagyon behúzza a gumit, és nagyon meredek így a gumi széle. Valaki próbált már 140-est esetleg? Amúgy a gyári 130-as mérettel menynire lehet döntögetni?
Képeket is várok esetleg....
Igen, én is úgy vettem észre, hogy akkor többet csinálja, ha melege van Szombaton voltunk vezetéstechnikai tréningen és meg is kapta a nevét, Sipi lett a folyamatos sípolása után
Ez a tanksapka sipolás tényleg idegesítő tud lenni. Ha hűvös helyen van a moci akkor nem csinálja, de múltkor én is kiraktam a tűző napra, ott zavaró volt.
Apropó ma elvittem szervízbe a mocit 18 000-esre. Igazából előző tulaj sokmindnet kicserélt rajt, meg patent állapotba van a moci, úgyhogy nemfájt sokba
HellÓ bocs csak most válaszolok, de mostanába ritkán olvasom a fórumot. Nádasdi vagyok kb 30 km úgy hogy bőven jó :))) itt a fészem https://www.facebook.com/csaba... gondolod jelölj meg aztán megbeszélünk egy jó kis motorozást:)) elég sok fele szoktunk járni meg jó sokan
Köszi a segítséget. Néztem én is olyan emelős megoldást. Az a legpraktikusabb és legkönnyebb használni de azt házilag nem tudom kivitelezni.
Így is bajban leszek a kúpos résznél. De majd elszórakozok vele és ha nem elsőre akkor másodszorra sikerül
Nem tudtok egy jó szervizt Budapesten? Lassan elérem a 12000-dik kilométert, igaz van még 2000 km, de az olaj olyan fekete meg kevés hogy ki kéne cserélni . Előre is kösz.