Valószínű nekem is gumi csere lesz. Műszakit megvárom aztán majd akkor cserélek ha azt mondják hogy kell. Kíváncsi lennék mi változik ha nagyobb kerül hátra. Egyáltalán érezhető-e valami változás?
Azt hiszem tavaly tavasszal valaki pont így indított, végül 140-es Bridgestone abroncsot rakott fel hátulra, és nagyon elégedett volt vele. Többször olvastam már én is, hogy a 140 az még OK, a 150 az már gáz, az nagyon befeszül és kipúposodik.
Nekem még a gyári van, de én is nézegettem már gumikat. Az a szívás, hogy ilyen hátsó kerékre nincs normális jó gumi, kb. csak bias-ply "veterán" kategória meg supermoto.
Úgy érzem idén tavasszal kukába kerülnek a gyári gumik, ideje lecserélni őket. Ki milyen papucsot preferál? Ami még fontos: valaki rakott már hátulra 140/70/17-es gumikat?
Jaja, nézd meg a benzin ára mennyi volt 2008-ban. Szerinted mennyit fejlesztettek a benzinen azóta?
De mondok jobbat: én a 2009-es Tinininjámat 2010-ben vettem 1.3 millió körül; ekkor a 2010-esnek az ajánlott fogyasztói ára kb. 600e forint körül volt. Az USA-ban. És nem hiszem, hogy akkor az én motorom 2x olyan fejlett volt, mint az amerikai társa...
Hát nem tudom. Inkább ennyit ér a forint. Én 2008ban 1250000 ért vettem. Eltelt 4 év és 1 millió 6.... Nem hiszem hogy ilyen sokat "fejlesztettek" rajta....
Hát nem tudom mennyire merült le ténylegesen, ugyanis egészen addig lemerült és tönkrement az akksi, amíg érte nem mentem, hogy megnézzem... Nem állítom, hogy nem úgy történt, ahogy ők mondják, de azért nekem kicsit furcsa. Ja és a riasztót sem kötötték vissza rendesen. Egy kicsit jobban figyelhetnének ilyen helyen, hogy milyen szerelőket vesznek fel, mert így kezdődnek a negatív reklámok.
Hát az én is várom, hogy végre leírhassam a tapasztalatokat de ez nem rajtam múlik, bár ma pl. 10 fok körül van...
Na végre! Amúgy jó balfa... balfékek voltak, ha hagyták lemerülni az akksit, ráadásul nem is nézték meg rendesen a töltést, ha aztán mégis beindult... Eddig nem gondoltam, hogy a jó szerelő ennyire ritka kincs, de most már látom, nagyon el voltam Debrecenben kényeztetve ezügyben...
Most voltam otthon 1 hetet, el is vittem gyorsan a feleségem ER-5-ösét a Yamaha Máthéhoz. Végre nem kellett azon stresszelnem, mit fognak elcseszni a szervízben.
Itt Belgiumban amúgy még langyosabb az idő, mintha már tavasz lenne, úgyhogy ha sikerül elintézni a papírmunkát, én biza jövő héttől ismét motorral járok munkába!
Nos, 6 hónap és 1 nap után végre hazahoztam a kis Ninját! Amikor elmentem az akksiért, hogy elhoznám, akkor kiderült, hogy mégis csak van benne töltés (Y) úgyhogy másnap mentem is érte és elhoztuk, szerencsére szép idő volt múlt szombat délelőtt Ha így alakul a tél, akkor remélem már márciusban indulhat a szerzon!
Sziasztok!
Ha valakit esetleg érdekelnek Ninja 250 az alábbi alkatrészek, nyugodtan csörögjön vagy írjon, szívesen válaszolok bármilyen kérdésre.
Üdv:Vinkó
A motor ma lett készen (2 hetet vártam, mert nem voltak gumianyák! könyörgöm, anyákra várunk, semmi raktárkészlet... mert hogy oldalelemből nincsen, arra még azt mondanám, de hogy anyákból... még jó, hogy csavarhúzó volt), viszont mivel 4 hónapig állt náluk, ezért tönkre ment (ezt mondják legalább is) és vehetek egy újat... szerintem a működőképes állapotban viszem oda, akkor az ő dolguk lenne időnként rátölteni, hogy ne ez legyen a vége!
Kedvenc mondat az oldalról: "A heti matrica 10 napig érvényes." Nem lehetett volna már 10 napos matricának hívni...
Hogy áll már a motorod? Én közben megtaláltam a hiba forrását, kiégett egy biztosíték, a TAIL 10A jelzésű. De hogy hogy a rákba sütötték ki... Na mindegy, most újra teljes a kisninjám világítási rendszere, viszont félek, mégsem a betegséget gyógyítottam meg, csak a tüneteket. Szóval tavasszal első utam a szervízbe visz, nézzék át, nem-e zárlatos valahol...
Legalább tudjátok, ha nincs műszerfal világítás, hátsó lámpa, féklámpa, helyzetjelző, akkor ellenőrizzétek a TAIL biztosítékot.
Hát még mindig nem érkezett meg az összes borító elem... asszem idén már nem látom a verdát... de nem lesz a lánc lefújva és nem ragyog mint a Salamon töke, akkor nagy balhé lesz
Én ott hagytam ahogy van. Szerviznél a szerelő mindig kipucolta de sose említette hogy miért hanyagoltam el. Így arra gondoltam hogy nem árt neki:)
Brigéciolt nem javaslok. Állítólag az nagyon leszed róla minden olajos szennyeződést de az olajat is. Én a hátsó keréknek a felniét szoktam ezzel tisztítani. A rendszám tábla hátuljára sőt még a hátsó ülés alatti idomon is szoktam találni pár foltot.
Egyszer a barátnőmet vittem. Fehér nadrág volt rajta. Hazaértünk mutatta hogy mi lehet ez. Mondtam neki biztos beleültél valamibe amikor megálltunk pihenni
Na ha már a téli karbantartásnál járunk: felgyűlt az első fogaskeréknél egy jó adag olajos iszap - nyilván nagyrészt a láncról leverődő kenés, plusz út pora. Gyakorlatilag abban forog a fogaskerék (alja) meg a lánc. Szerintetek mit csináljak vele?
A) Mossam ki makulátlanra Brigéciollal - az a legjobb, ha visszaállítom a gyári foltmentes állapotot.
B) Piszkáljam ki a nagy részét - úgyis hamar felgyűlik, nem lehet tisztán tartani, és legalább a lelkiismeretemet is megnyugtattam.
C) Hagyjam a rákba - ez egy természetes állapot, még talán jó is a láncnak, hogy "magát olajozza", a száraz futás inkább árt, mint hasnyál.
Lehet szavazni! (Csak bátran, ezután nem fogtok 4 évig szívni. )
üdv. eladó ninja 250 r /2008 as-hoz néhány a képen látható alkatrész 1 napot futott alkatrészek, van ami sérült és java részt hibátlanok. egyben vagy darabonként is eladók. 0620/992-4528
Ja, először én sem szedtem ki, és tavasszal gyönyörűen indult, még a lámpákon sem lehetett látni, hogy veszített volna az akksi a töltéséből. Mondjuk nem is állt talán 2 hónapot se, februárban már motoroztam.
Amúgy a csepptöltőhöz, amit vettem, járt egy kis kábel, amit rá lehet rakni az akksi két sarkára, a másik végét meg kilógatni egy könnyen hozzáférhető helyen, így szétbontás nélkül lehet tölteni, csak rá kell dugni a töltőt a kábelvégre. Okos kis találmány... olyan motorokhoz, amit gyakran kell tölteni. Szerencsére az enyém még messze nem jár ott, úgyhogy nem is raktam még fel...
Tavaly én sem vettem ki az akksit hasonló megfontolásokból (mégis csak egy majdnem új gép), de idén már azért kiszerelem, kap friss olajat, letisztítom, láncot fújok és a többi. Remélem korán indul a következő szezon
Elvileg jövőhéten hazahozom a szervizből a motort, kíváncsi vagyok, hogy szól Bódissal. Teszek majd fel videót
Nálam is ez volt eddig mind a 3 szerviz után. Csatlakozó szétcsúszott én meg össze dugtam. Volt olyan hogy piros lámpánál vettem észre és ott passzította össze.
A téli tároláshoz csak annyi hogy én az aksit se veszem ki. Nem akarom megbontani és eddig nem volt vele dong. Motor felemelve elöl hátul, lánc lefújva, kipufogó bezacskózva, teli tank és letakarva. Ennyi. Ja és kerekekből engedtem le egy picit. Lehet tavaszig el se indítom ha kibírom a hangja nélkül
Megírtam a szervizesnek, mi történt (kimentek a lámpák), plusz az otthoni átvizsgálás során felfedeztem még néhány apróbb sérülést is, amik a javítás előtt nem voltak ott, és szemmel láthatóan valamilyen szerszámtól származtak a szétbontás során. Mindemellett jópár hiányosságot találtam még, pl. oldalidom műanyag szegecsei nem voltak benyomva, bármikor elhagyhattam volna őket, egy elektromos csatlakozás csak félig volt összedugva, nem kattanásig, így simán szétrázódhatott volna stb.
Az egyik sérülésről küldtem fényképet is neki, mert szervíz előtt pont azt a részt fényképeztem le és küldtem el, hogy lássa, mit kell szerelni, és tisztán látszik, hogy mi volt előtte és utána.
Nem vártam semmi kárpótlást, csak azt akartam, hogy tudjon róla, és ha esetleg rápirít a szerelőjére és legközelebb az gondosabb munkát végez, nem lövi ki egy motorostársam lámpáit és nem hozza így életveszélyes helyzetbe, akkor már sokszorosan megérte.
Esetleg egy "bocs" jól esett volna.
Válasz:
1. Csak azt kértem, hogy szereljenek fel egy új indexlámpát; azt nem, hogy próbálják is ki a világítást. De természetesen ha visszaviszem a motorom, akkor szívesen megteszik, különdíj ellenében.
2. A sérüléseket nem értik, a fénykép nem bizonyít semmit, biztos én csináltam a sérüléseket, de ha beviszem hozzájuk a motort és fizetek, akkor szívesen kijavítják őket.
Hát erre már nem tudok mit mondani. Márkaszervíz. Szüljél bálnát.
Nekem még a gyári van, de én is nézegettem már gumikat. Az a szívás, hogy ilyen hátsó kerékre nincs normális jó gumi, kb. csak bias-ply "veterán" kategória meg supermoto.
De mondok jobbat: én a 2009-es Tinininjámat 2010-ben vettem 1.3 millió körül; ekkor a 2010-esnek az ajánlott fogyasztói ára kb. 600e forint körül volt. Az USA-ban. És nem hiszem, hogy akkor az én motorom 2x olyan fejlett volt, mint az amerikai társa...
A 2012 modell valamit tud.
Hát az én is várom, hogy végre leírhassam a tapasztalatokat de ez nem rajtam múlik, bár ma pl. 10 fok körül van...
Most voltam otthon 1 hetet, el is vittem gyorsan a feleségem ER-5-ösét a Yamaha Máthéhoz. Végre nem kellett azon stresszelnem, mit fognak elcseszni a szervízben.
Itt Belgiumban amúgy még langyosabb az idő, mintha már tavasz lenne, úgyhogy ha sikerül elintézni a papírmunkát, én biza jövő héttől ismét motorral járok munkába!
De inkább ne legyen így!
Ha valakit esetleg érdekelnek Ninja 250 az alábbi alkatrészek, nyugodtan csörögjön vagy írjon, szívesen válaszolok bármilyen kérdésre.
Üdv:Vinkó
A motor ma lett készen (2 hetet vártam, mert nem voltak gumianyák! könyörgöm, anyákra várunk, semmi raktárkészlet... mert hogy oldalelemből nincsen, arra még azt mondanám, de hogy anyákból... még jó, hogy csavarhúzó volt), viszont mivel 4 hónapig állt náluk, ezért tönkre ment (ezt mondják legalább is) és vehetek egy újat... szerintem a működőképes állapotban viszem oda, akkor az ő dolguk lenne időnként rátölteni, hogy ne ez legyen a vége!
Hogy áll már a motorod? Én közben megtaláltam a hiba forrását, kiégett egy biztosíték, a TAIL 10A jelzésű. De hogy hogy a rákba sütötték ki... Na mindegy, most újra teljes a kisninjám világítási rendszere, viszont félek, mégsem a betegséget gyógyítottam meg, csak a tüneteket. Szóval tavasszal első utam a szervízbe visz, nézzék át, nem-e zárlatos valahol...
Legalább tudjátok, ha nincs műszerfal világítás, hátsó lámpa, féklámpa, helyzetjelző, akkor ellenőrizzétek a TAIL biztosítékot.
Boldog új évet mindenkinek!
http://www.autopalya.hu/02Emat...
Brigéciolt nem javaslok. Állítólag az nagyon leszed róla minden olajos szennyeződést de az olajat is. Én a hátsó keréknek a felniét szoktam ezzel tisztítani. A rendszám tábla hátuljára sőt még a hátsó ülés alatti idomon is szoktam találni pár foltot.
Egyszer a barátnőmet vittem. Fehér nadrág volt rajta. Hazaértünk mutatta hogy mi lehet ez. Mondtam neki biztos beleültél valamibe amikor megálltunk pihenni
A) Mossam ki makulátlanra Brigéciollal - az a legjobb, ha visszaállítom a gyári foltmentes állapotot.
B) Piszkáljam ki a nagy részét - úgyis hamar felgyűlik, nem lehet tisztán tartani, és legalább a lelkiismeretemet is megnyugtattam.
C) Hagyjam a rákba - ez egy természetes állapot, még talán jó is a láncnak, hogy "magát olajozza", a száraz futás inkább árt, mint hasnyál.
Lehet szavazni! (Csak bátran, ezután nem fogtok 4 évig szívni. )
Amúgy a csepptöltőhöz, amit vettem, járt egy kis kábel, amit rá lehet rakni az akksi két sarkára, a másik végét meg kilógatni egy könnyen hozzáférhető helyen, így szétbontás nélkül lehet tölteni, csak rá kell dugni a töltőt a kábelvégre. Okos kis találmány... olyan motorokhoz, amit gyakran kell tölteni. Szerencsére az enyém még messze nem jár ott, úgyhogy nem is raktam még fel...
Elvileg jövőhéten hazahozom a szervizből a motort, kíváncsi vagyok, hogy szól Bódissal. Teszek majd fel videót
A téli tároláshoz csak annyi hogy én az aksit se veszem ki. Nem akarom megbontani és eddig nem volt vele dong. Motor felemelve elöl hátul, lánc lefújva, kipufogó bezacskózva, teli tank és letakarva. Ennyi. Ja és kerekekből engedtem le egy picit. Lehet tavaszig el se indítom ha kibírom a hangja nélkül
Megírtam a szervizesnek, mi történt (kimentek a lámpák), plusz az otthoni átvizsgálás során felfedeztem még néhány apróbb sérülést is, amik a javítás előtt nem voltak ott, és szemmel láthatóan valamilyen szerszámtól származtak a szétbontás során. Mindemellett jópár hiányosságot találtam még, pl. oldalidom műanyag szegecsei nem voltak benyomva, bármikor elhagyhattam volna őket, egy elektromos csatlakozás csak félig volt összedugva, nem kattanásig, így simán szétrázódhatott volna stb.
Az egyik sérülésről küldtem fényképet is neki, mert szervíz előtt pont azt a részt fényképeztem le és küldtem el, hogy lássa, mit kell szerelni, és tisztán látszik, hogy mi volt előtte és utána.
Nem vártam semmi kárpótlást, csak azt akartam, hogy tudjon róla, és ha esetleg rápirít a szerelőjére és legközelebb az gondosabb munkát végez, nem lövi ki egy motorostársam lámpáit és nem hozza így életveszélyes helyzetbe, akkor már sokszorosan megérte.
Esetleg egy "bocs" jól esett volna.
Válasz:
1. Csak azt kértem, hogy szereljenek fel egy új indexlámpát; azt nem, hogy próbálják is ki a világítást. De természetesen ha visszaviszem a motorom, akkor szívesen megteszik, különdíj ellenében.
2. A sérüléseket nem értik, a fénykép nem bizonyít semmit, biztos én csináltam a sérüléseket, de ha beviszem hozzájuk a motort és fizetek, akkor szívesen kijavítják őket.
Hát erre már nem tudok mit mondani. Márkaszervíz. Szüljél bálnát.