Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

800e körül gondoltam. Egy szezont nyúztam egy RS125-öt, amiből igazából azért lett elegem, mert megbízhatatlan volt, plusz a kétütem és a magas fogyasztás. Azzal sem igazán száguldoztam, a ninját sem azért venném, plusz tisztában vagyok a testi korlátaimmal, 165 cm 50 kg, nem is szeretnék nagyobb motort, csak amivel biztonságosnak érzem a közlekedést
Összegben mennyit szánsz a motorra? És azt vedd figyelembe hogy ez egy 250-es motor. Ha komolyan gondolod a motorozást egy idő után kevés lesz és váltani szeretnél...
Köszönöm a segítséget. Igazából a gyárival se volt semmi bajom. Valószínűleg az ár lesz nálam a meghatározó de így legalább tisztábban látok.
Köszi a választ, megnéztük, de nagyon le volt lakva szegény szinte minden cserés, annyival meg nem olcsóbb. Keresgélek tovább, valahol biztos ott van álmaim ninjája
Hátsó gumit keresnék a kis ninjára. (130/70/17) esetleg 140-est.
Van cserébe:
Shox nadrág
Ufo térdvédő
Alpinestars cipő
Ja meg van egy ilyen oldal:

http://www.gumiteszt.com/
Szia!

Én is nézegettem már gumikat; sajnos a csúcskategóriás radiálokat nem gyártják ebben a méretben, úgyhogy maradnak a bias-ply szerkezetűek. Ebben a mezőnyben amiket legjobbnak találtam (és méretben is jók), azok az említett Bridgestone BT45, a Michelin Pilot Activ és a Dunlop GT501. A BT45 tapad a legjobban, persze ez bírja a legkevesebbet is. A Pilot Activ és GT501 mindkettő jó kompromisszum, a Michelin a feleségem motorján van fent, és csak jó tapasztalatom van vele, ha érdekel, nézek egy mintamélységet, majdnem új volt, mikor a motort vettük; a GT501-et viszont nagyon dícsérik, jó tapadása mellett tartóssága is kiemelkedik, profi tesztelők és magánemberek szerint is. Nálam most a GT501 a nyerő, azt vennék, ha most kéne cserélni.

Ha olcsóbb megoldásra vágysz, ott a gyári IRC Road Winner RX-01, ami azért annyira nem rossz, mint ahogy sokan beállítják. Nyilván nem pályára való, de városba, túrázni kiváló tartóssága miatt is teljesen megfelel. Ennek van egy újabb változata, a spec R, magam részéről szívesen kipróbálnám, csak nehéz IRC gumit beszerezni, nem sok bolt árulja, pláne a legújabb modellt. Másik költségkímélő de megbízható gumi a Heidenau K63/K64, erről is sok jót hallani, ár/érték arányban kiemelkedő.

Gumiteszteket Google tud mutatni :), beírod a kívánt gumitípust, utána hogy test vagy review, és már jönnek is az (angol) oldalak. De akár itt a Boncterem részlegben is tudsz nézelődni. Na ennyit tudok jelenleg gumiügyben...
Bár a Ninja 250R nem túl régi modell, többeknek van már e feletti futásteljesítménye - kifejezett típushibáról még nem hallottam.

24 ezernél van egy nagy szervíz, amikor szinte mindent átnéznek a motoron - hadd ne soroljam fel miket, hosszú lenne; és kötelezően cserélnek is dolgokat, pl. gyertya, fékfolyadék; továbbá a kopó alkatrészek közül is sok lehet csereérett: ekkorra már elhasználódhat a lánc, lánckerék, fékbetét, légszűrő, és a legendásan sokat bíró (de tapadásban ezért nem jeleskedő) gyári gumik is.

Hogy megéri-e megvenni? Ez két dologtól függ, az állapotától és az árától. Mint látod, könnyen belefuthatsz egy olyan helyzetbe, hogy vétel után még hirtelen baromi sokat kell rákölteni. Ezért nyugodtan alkudhatsz az árból, ha soknak találod. Esetleg belealkudhatod, hogy elvigye a tulaj a 24 ezres szervízre eladás előtt. Ha viszont esetleg túl van a szervizen, és/vagy látod, hogy az említett alkatrészek cserélve vannak, akkor nagyonis megéri megvenni, akár kicsit drágábban is, mint kortársait, ugyanis csomó költségtől megkíméled magad, sok tekintetben szinte teljesen új motort kapsz.
Van a használtauto.hu-n egy fekete kb ennyi km-es motor. Ott írta a tulaj hogy mit kellett cserélnie. De vannak fent kevesebb km-el is kis ninjak és árban nem sokkal marad el. Sajnos (nézőpont kérdése) nagyon lement az áruk. Nekem se érdemes eladni mert az árából nem tudok olyat venni amilyet szeretnék. Pedig hibátlan a motorom...
Tisztában vagyok vele ha egy év alatt megyek 20000 km akkor cserélhetem is. De például viselkedik-e úgy mint a gyári? Tehát a következő 4 év alatt megyek 15ezer km-t, akkor azt vajon kibírja? Erre lennék kíváncsi. Mert nem áll szándékomban venni egy olyan gumit ami 6000 km után kuka. Egy ismerősöm 1 év alatt (4-5 ezer km) alatt koptatott el egy gumit. Hétköznapi használat mellett...
Az csak attól függ, mennyit mész évente

(Bocs, ezt egyszerűen nem lehetett kihagyni...)
Sziasztok,

Szerintetek 22 ezer km sok egy kis ninjába, vagy megéri megvenni? Van valaki hasonló futással? Várható valamilyen nagyobb szervíz vagy egyéb probléma ekkortájt?

Köszi
15000 km-nél tartok. Egyik körforgalomban megcsúszott picit. Igaz döntöttem rendesen és nem lassan mentem. Lehet hideg volt az aszfalt még de korábban nem fordult elő. Szóval ideje nézegetni mi legyen a következő.
És ez a gumi kopás szempontjából milyen? Kibír 3-4 évet?
Üdv Lacek.

Csatlakozom az előttem szólóhoz, nekem a YBR 250-re került fel kb 1 hónapja a hátsóra ez a BT45-ös ,nagyon jó, ajánlom én is.
Nagyon sok gumisnál ráadásul akcióban is nyomják.
Szia lacek!
Én személy szerint hátsó guminak a 130/70 - 17 62H TL BT45R Bridgestone motorgumit ajánlanám jól tapad hamar bemelegszik, és jó eső menő is! Amúgy hány ezer kilométert zörgettél már a gyári gumiba?
Sziasztok! Úgy néz ki hátsó gumit kell vennem mert nem biztos hogy átengednek vele a műszakin. Kopott is repedezett is már.
Ki milyet javasol? Vagy milyen oldalakon tudok utána olvasni? köszi
Ilyen monster idomokat honnan lehet szerválni?
2008-as Kawasaki Ninja 250R eladó
15000km
Fém fékcső, monster idomok, túraplexi, Bendorf dob.
Eredeti dob+plexi megvan.
Hátsó ülésen van kis sérülés, egyébként egyben van a moci.
Ár:780000Ft
Hali!
Nincs véletlen valakinek oldaltámasza eladó?Illetve bal-jobb első index is kellene, valamint jobb első lábtartó konzol és első sárvédő.
Utána kérdeztem és a gyári ára kicsit földhöz vágott. Vör7 felhasználótól származik minden alkatrészem, neki tudtommal már semmije nincs, mert mindent elhoztunk. Azért köszönöm szépen :)
Na, örülök, hogy végül csak megvan a hiba forrása! Gratula.

Gyújtáskapcsolót nem tudok... Vagy márkaboltban rendelsz gyárit, vagy bontóban próbálkozol (nem tudom mennyire egységes ez a motorok között, lehet más Kawának a gyújtáskapcsolója is jó bele), illetve időről időre fel szokott tűnni itt egy Vör7 nevű felhasználó, aki bontott egy törött kisninját, és árulja az alkatrészeit, neki hátha van, kérdezd meg. Ha visszalapozol párat, szerintem megtalálod.
Valószínűleg megvan a hiba. Nem gondoltam volna ha gyújtáskapcsoló nélkül nem ad gyújtást, hiába zárom össze a kapcsolási rajznak megfelelően azt az 5 kábelt. Ezek után, valaki nem tud nekem gyújtáskapcsolót?:DD Köszönöm mindenkinek a segítséget :)
Számom:20/596-8172
Fogyasztás mennyire ugrik meg egy sport dobbal?
Rendben köszönöm szépen. Akkor szabadna kérnem egy telefonszámot,hogy megbeszéljük a továbbiakat? Köszönettel Marci