Köszi a gyors választ. Egyenlőre csak érdeklődtem mert még meg van a kis ninja csak már tervezgetem a kövi motort és mondom ha passzol rá ez a dob akkor nem kell másikat vennem. a számodat azért elmentem :)
Igen, én is úgy vélem hogy ennyi még normális, és valóban gázelvételkor csinálja ezt. Most próbálgattam délután:) Amúgy sztem dobcserénél a legtöbb motor így viselkedik. Sőt tapasztalatból mondom hogy az autóm is.
Nekem a gyári dob van fent, azzal nem durrog semennyire.
Gyors utánaolvasásból nekem az jött le, hogy az elégetlen benzin kipufogóba jutása miatt van, ezt okozhatja többminden, gyertya kihagyástól kezdve szelephézagon át karburátor (esetedben injektor) nem teljes elzárásáig és a kipufogó csövek hézagos illesztéséig. A sportdobok is segíthetik ezt a hatást, mert kevésbé állnak a gázáramlás útjába, a motor könnyebben fúj ki, nagyobb az esély némi benzingőz kifújásának és berobbanásának gázelzáráskor.
Szerintem a Te esetedben simán lehet normális, azt mondtad, nem zavaró, szóval valószínűleg nem olyan nagy a robbanás és a sportdob miatt van. Azt mondtad, nem vagy messze a 18e-s szerviztől, én a helyedben addig nem nyúlnék hozzá, addig nem hiszem, hogy kárt okozna, ott meg megkérném a szerelőt, hogy hallgassa meg, hogy ez mennyire normális vagy káros.
Megérkezett minden, úgy néz ki szétbontva működött! Köszi szépen!
Közbe olvasgattam pár fórumot. Nekem Bódis dob van a gépen, és nagyon szépen szól. Viszont visszaváltáskor, meg van hogy gyorsabb felfelé váltáskor is durrog a kipufogó. Annyira nem is zavaró, sőt, először meg is lepődtem ezen, hogy egy ilyen kis teljesítményű motor ilyet produkál. De mivel utána olvastam, elbizonytalanodtam, hogy ez mennyire egészséges. Vélemény? Tapasztalatok?
Ááá, ne már hogy egy béna e-mail szolgáltató meggátoljon! Elküldöm a két file-t egyenként, hátha úgy sikerül. Ha az se megy, akkor meg kitalálunk valamit. Illetve küldök mindjárt egy csatolmány nélküli levelet, meglátjuk az megjön-e.
Szia! Az egyik legjobb motorbontó, amit ismerek a Sugo Motors. Igaz itt főleg nagyköbcentis gépekkel foglalkoznak, de könnyen előfordulhat a kisninjához megfelelő alkatrész is. Illetve Kawazsoltit is mindig érdemes megkérdezni, ő mindig tud segíteni Kawa alkatrészek beszerzésében, gyakran a bolti ár alatt.
Még egy kiegészítés, ha esetleg nem lenne világos: "mezei" autóval ugye csak lekanyarodáshoz használhatod a buszsávot, tehát amikor kigyullad a BUSZ felirat, akkor elindulsz és lekanyarodsz (tipikusan ilyen pl. Debrecenben a Burgundia utca - Monti ezredes utca kereszteződés). Motorral viszont egyenesen is továbbhaladhatsz, a buszsávnak megfelelően, annak ellenére, hogy a többi hülye autós dudálni fog melletted, mert nekik állniuk kell a szintén egyenesen továbbbhaladó sávjukban.
"1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet 9.§.(6) Ha az (1) bekezdés a) pontjában említett fényjelző készülék mellett elhelyezett kiegészítő lámpa „BUSZ” feliratú fehér fényjelzést ad - a fényjelző készülék más fényjelzésétől függetlenül -, az autóbusz-forgalmi sávban közlekedőknek tovább szabad haladni."
Azaz igen, nem azért van a lámpára BUSZ írva, mert csak a busz mehet, hanem mert az egész buszsáv forgalmára vonatkozik, így akkor is nyugodtan elindulhatsz, ha taxival, mentővel, motorral közlekedsz ott, vagy éppen egy sima autóval abból a sávból akarsz (tudsz) lekanyarodni.
Egy KRESZ kérdéssel indítanám a ma reggelt: busz sávban ugye közlekedhetünk, ezt mindenki tudja, de ezzel együtt, ha a BUSZ feliratú kiegészítő lámpa is vonatkozik ránk? Elvileg igen (ez lenne a logikus, illetve a taxisok is ezek szerint mennek), de sok embertől azt hallottam, hogy nem... kérném a helyes választ
Hmmm... Ellenőriztem, nem írtam el az e-mail címet, meg nem is jött vissza hibaüzenet, hogy nem sikerült a kézbesítés, szóval elvileg minden rendben van, meg kellett volna jönnie. Nem rakta be véletlen a spam-ek közé az indamail?
Nem hinném, mert kisebb az átmérője, de ha kell tudok hozzávalót szerezni.20-596-8172
Nekem a gyári dob van fent, azzal nem durrog semennyire.
Gyors utánaolvasásból nekem az jött le, hogy az elégetlen benzin kipufogóba jutása miatt van, ezt okozhatja többminden, gyertya kihagyástól kezdve szelephézagon át karburátor (esetedben injektor) nem teljes elzárásáig és a kipufogó csövek hézagos illesztéséig. A sportdobok is segíthetik ezt a hatást, mert kevésbé állnak a gázáramlás útjába, a motor könnyebben fúj ki, nagyobb az esély némi benzingőz kifújásának és berobbanásának gázelzáráskor.
Szerintem a Te esetedben simán lehet normális, azt mondtad, nem zavaró, szóval valószínűleg nem olyan nagy a robbanás és a sportdob miatt van. Azt mondtad, nem vagy messze a 18e-s szerviztől, én a helyedben addig nem nyúlnék hozzá, addig nem hiszem, hogy kárt okozna, ott meg megkérném a szerelőt, hogy hallgassa meg, hogy ez mennyire normális vagy káros.
Közbe olvasgattam pár fórumot. Nekem Bódis dob van a gépen, és nagyon szépen szól. Viszont visszaváltáskor, meg van hogy gyorsabb felfelé váltáskor is durrog a kipufogó. Annyira nem is zavaró, sőt, először meg is lepődtem ezen, hogy egy ilyen kis teljesítményű motor ilyet produkál. De mivel utána olvastam, elbizonytalanodtam, hogy ez mennyire egészséges. Vélemény? Tapasztalatok?
"1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet 9.§.(6) Ha az (1) bekezdés a) pontjában említett fényjelző készülék mellett elhelyezett kiegészítő lámpa „BUSZ” feliratú fehér fényjelzést ad - a fényjelző készülék más fényjelzésétől függetlenül -, az autóbusz-forgalmi sávban közlekedőknek tovább szabad haladni."
Azaz igen, nem azért van a lámpára BUSZ írva, mert csak a busz mehet, hanem mert az egész buszsáv forgalmára vonatkozik, így akkor is nyugodtan elindulhatsz, ha taxival, mentővel, motorral közlekedsz ott, vagy éppen egy sima autóval abból a sávból akarsz (tudsz) lekanyarodni.
Gáz is lenne ha nem így lenne.