Ezer köszönet! Király a leírás. Azért ilyen kifúrós dolgokba nehezebben megyek bele, mert gondolom meg van határozva, mennyi levegő/benzingőznek szabad átáramolnia... Bár itt talán ez nem olyan lényeges. Na mindegy, ha egyszer rászánom magam, akkor beszámolok, hogy sikerült. De az biztos nem mostanában lesz, nekem nem is zavaró, tényleg ritkán jön elő, ilyen tavaszi időben egyáltalán nem.
Szervízben? Á, dehogy... Én egyszer kérdeztem, azt mondták, az úgy jó, normális, nem nyúlnak hozzá. Szerintem csak nem volt kedvük megcsinálni. De ha nagyon erősködsz, vagy csak szép lány vagy, akkor lehet megoldják...
Be tudod linkelni azt az oldalt, ahol láttál megoldást rá? Engem is érdekel. Bár igazság szerint most már alig hallom, eleinte gyakrabban előjött, de már szinte sose. Azért vicces, amikor nyári melegben lámpasornál két lehúzott ablak közt besípolsz. "Na a bunkó motoros, nem elég, hogy szabálytalanul furakszik, még le is sípol... Azt hiszi milyen faszagyerek a sípjával..."
Valaki tudott már kezdeni valamit ezzel a tanksapka sípolással? Külföldi oldalakon láttam róla leírást, hogy mit kéne szétszedni, de ezt mondjuk kawa szervízben megcsinálják?
Szívesen! Szerintem a csúsztathatóság akkor fontos, ha több motorhoz is akarod használni (akár a későbbiekben), egyébként annyira nem lényeg. Mivel nekem csak egyik oldalt támaszt, így aztán az is elég lett volna, ha a piros keret tetején van ez a kúp egyik oldalt, és az egész csúszórendszer kimarad. Egyébként biztos máshogy is meg lehet oldani a méretre szabhatóságot, mondjuk több kúpot raksz egymás mellé fixen, mint egy fésű.
Ami a pöttyöt illeti, ennél az állványnál elég fontos, mert amikor a kerék a földön van és a kúp szinte vízszintesen áll, hogy hozzá tudjon férni a lyukhoz, akkor ez a pötty akad be a lyuk peremébe, és húzza magára a telót miközben lenyomod az állványt. Ha ez nem lenne, lecsúszna a teló vége a kúpről, nem akadna rá fordítás közben. Szerintem az lehet még megoldás pötty helyett, hogy hegyesebb kúpot csinálsz, aminek a végét jobban be lehet tolni a lyukba, akkor talán nem fordul ki.
Illetve nem tudom, hogy fog működni az állványod, nekem az emelős rendszerek tetszenek a legjobban, mint amit kerékcserénél a kocsik megemelésére használnak: csak beilleszted a kúpot a teló alá és feltekered, nincs semmi forgatás. Szerintem ez a legbiztonságosabb meg legstabilabb, csak anno már nagyon kellett egy állvány, és ez volt könnyen/olcsón elérhető, olyan emelőset nem találtam. Na az emelősnél nem kell pötty a kúpra. :)
Nagyon köszi! Hát nagyjából meg van az elképzelésem hogy fogom kivitelezni.
Mennyire fontos hogy csúsztatható legyen? Ha belövöm fixre, és jó helyre akkor talán nem lényeg.
A másik hogy a kúp tetején lévő "pötty" is mindenképp kell szerinted? Nem elég ha csak tompára ki van hegyezve?
Azért kérdezem mert ezekhez lehet nincs eszközöm.
Hosszú hétvégén szerencsére sikerült sokat motoroznom. Volt egy Dobogókői túra és egy Balaton is belefért egyik délután. Meg amúgy is most vizsga időszakom lesz így nem fog egyik napról a másikra menni
Na itt vannak a képek, bocsi, ha a hosszú hétvégén akartál dolgozni, csak nekem meg behalt a netem. Igyekeztem több szögből és fényképezni, külön a csúsztatható tartórészt is. Megjegyzem, ha ez utóbbi csak 5-5 centivel hosszabb lenne mindkét oldalon, már több, mint jó lenne. Így viszont csak az egyik oldalon tudom feltámasztani a motort, de így is stabil. A kereket kb. 6 centire emeli ki, a kúp ilyenkor a telóval majdnem párhuzamos, amikor beakasztod, akkor meg majdnem vízszintes. A kúp az éltől kb. 2,5 cm, a kivehető rész keresztmetszete (a négyzet éle, amibe a kúp belemegy) kb. 1.5 cm. A kúp csúcsán van egy kis bütyök, az jól jön a lyukba akasztáshoz, anélkül a kúp kifordulna amikor lehajtom az állványt. Na ennyi, ha valami még érdekel, mondd.
A motorshown én is olyan kúpos megoldást láttam. Megköszönném ha lefényképznéd és felraknád. Eddig máshogy oldottam meg. Egy zártszelvénybe csúsztattam bele de nem tetszik és kicsit nehézkes is. Az nem zavar ha a kormány zár nincs bent. Csak arra vagyok kivancsi hogy a dőlés szögek nqgyjqból hogy lehetnek.
Nekem van. Ha akarod lefényképezem, de a lényeg, hogy a alul a két telószáron van egy-egy lyuk, az emelőnek meg kúpos a vége, és ha betámasztod a lyukba és lehajtod, akkor a kúpos vég belefordul a lyukba és egyúttal kiemeli a teleszkópot.
Na ez így kicsit bonyolultabb leírva, de nagyon egyszerű a szerkezet, a lényeg a lyuk. :) Nekem csak az a bajom vele, hogy akárhogy állítottam eddig, nem tudtam egyszerre mindkét telót rátűzni a kúpokra, túl nagy a távolság köztük, de ha a kormányzár rajta van, nem fordul el, és így is stabilan megáll a motor egy ponton feltámasztva.
Azt én is remélem hogy jól össze rakták. Eddig csak a órának a bovdenjét kellett vissza csavarnom. Gondoltam rá hogy úgy hagyom és akkor pár ezer km-es motorom lenne még mindig. De a lelkiismeretem nem engedte :)
Más: Valakinek van első motor emelője? Szeretnék csinálni egyet de nem igazán tudom hogyan kéne a villánál alá támasztani. A hátsóval nem volt gondom.
Már így vettem, volt sérülve gondolom az eredeti, de nekem így tetszett. Kipróbáltam nem volt semmi baja. 2. tulaj vagyok. Most munkába járok vele(fogyasztása miatt).
Vasárnapra már leszerveztem egyet megnézni, ha az mégsem jó, akkor írok Amúgy így vetted a motorodat ezekkel a monster idomokkal, vagy te cseréltetted ki?
Abszolút igazad van, mint mondtam, ha főleg túrázásra használnék motort, pláne felpakolva, akkor igényelném a nagyobb köbcentit, erőt, kényelmet. Most legnagyobb részt város+országút van, utóbbi sem túracélból, ha elvétve tudok "hobbimotorozni", akkor is inkább a lassabb de szebb utat választom az autópálya helyett.
Na csak arra reagáltam, hogy az alapján, amit Cirmoska írt, neki hosszú távra is megfelelhet a tinininja.
Ja a pörgetésről: én azért bízom a japókban, hogy ha egy blokk teljesítmény-/nyomatékmaximumát 8-9000-es fordulatra tervezték, akkor az alkatrészeket is úgy méretezték, hogy hosszú távon elviseljék ezt a pörgetést. Vagy túl naiv vagyok a mai fogyasztói társadalomban?
Egyet értek veled. Amiket irtál nagy részt én is tapasztaltam.
DE:én 186cm és 75 kg vagyok. Nekem ez a motor sajnos kényelmetlen hosszú távon. 100-150 kmt egyhuzamban meg tudok tenni de a végén már többet álltam mint ültem a motoron. 100-110 km\h val szoktam kxozlekedni ami bőven elég közúton. Autópályán is mentem 140-150et nem volt gond. De itt már pörgött rendesen a gép és hosszú távon nem hiszem hogy jót tesz neki ha 80-90%-on használom.
Ezt csaknazért írom hogy egy nagyobb testalkathoz már nem hiszem hogy alkalmas ez a motor.
Utassal nem sokszor mentem mert mindegyik panaszkodott a kényelem miatt. Szóval szerintem erre se túl alkalmas.
Abban igazad van hogy ha lehet választani 250 -es ninja vagy egy 500 akármi akkor is a 250 kéne. Nem megy annyival jobban hogy megérné.
Én nehéz szívvel eladnám és nagyobbra cserélném de 700ért biztos hogy nem. Pedig hibátlan és karcmentes.
Na igen, tökéletesen egyetértek. Én pl. kifejezetten hosszú távú társnak tekintem a Ninjámat, ha valaha lesz nagyobb motorom (mert pl. sokat akarok 2 személlyel, csomagokkal túrázni), akkor sem adom el, napi használatra nem kell jobb (és komolyan gondolom a motorozást). Főleg, hogy megtapasztaltam, mennyivel nem nyújt többet pl. egy 500-as motor (illetve de, fogyasztásban vagy jó 1-1.5 literrel... ).
Ami a kis Ninja képességeit illeti, ezzel is lehagyod az autók 90%-át, városba nem kell több, takarékos, van szélvédelme nagyobb sebességekhez, az enyémnek már volt két személyes túrázás és napi 1000 km-es autópályás etapok is, ezt is tudja. (És vicces volt kényelmesen elhúzni az 1000 fölötti köbcentis csopperesek mellett, akik max. 100 körül tudtak poroszkálni autópályán... Pedig rájuk nem mondanák, hogy nem gondolják komolyan a motorozást. )
Egyedül két esetben érezném szükségét nagyobb motornak: 1.: rendszeresen, mondjuk 1-2 havonta járok leterhelt túrákra (2 személy + csomagok min. 1 hétre), vagy 2.: a pályamotorozás és köridőhajhászás válik kedvenc hobbimmá, ehhez bizony kell egy "sportabb" motor. Mindkettőre van esély, de nem a következő 10 (20?) évben (anyagilag sem).
Na persze ez csak az én véleményem, tényleg mindenki mást keres a motorozásban. De van akit egy 250-es Ninja kielégít.
150/60r17 - 120/60r17 Dunlop Sportmax D207!
Javítás,repedezettség mentesek!
Az első 95%os, a hátsó:90% os garantált állapotúak!
Csak egybe eladóak!
Ára: 30.000Ft
tel:06702465353
Szerintem ez erősen attól függ, hogy neki mit jelent a motorozás. Jó, eddigi tapasztalataim szerint a többség bele van szerelmesedve az erőbe és a sebességbe, de vannak, akik egészen mást keresnek benne :)
Képekkel illusztrálja
Be tudod linkelni azt az oldalt, ahol láttál megoldást rá? Engem is érdekel. Bár igazság szerint most már alig hallom, eleinte gyakrabban előjött, de már szinte sose. Azért vicces, amikor nyári melegben lámpasornál két lehúzott ablak közt besípolsz. "Na a bunkó motoros, nem elég, hogy szabálytalanul furakszik, még le is sípol... Azt hiszi milyen faszagyerek a sípjával..."
Ami a pöttyöt illeti, ennél az állványnál elég fontos, mert amikor a kerék a földön van és a kúp szinte vízszintesen áll, hogy hozzá tudjon férni a lyukhoz, akkor ez a pötty akad be a lyuk peremébe, és húzza magára a telót miközben lenyomod az állványt. Ha ez nem lenne, lecsúszna a teló vége a kúpről, nem akadna rá fordítás közben. Szerintem az lehet még megoldás pötty helyett, hogy hegyesebb kúpot csinálsz, aminek a végét jobban be lehet tolni a lyukba, akkor talán nem fordul ki.
Illetve nem tudom, hogy fog működni az állványod, nekem az emelős rendszerek tetszenek a legjobban, mint amit kerékcserénél a kocsik megemelésére használnak: csak beilleszted a kúpot a teló alá és feltekered, nincs semmi forgatás. Szerintem ez a legbiztonságosabb meg legstabilabb, csak anno már nagyon kellett egy állvány, és ez volt könnyen/olcsón elérhető, olyan emelőset nem találtam. Na az emelősnél nem kell pötty a kúpra. :)
Mennyire fontos hogy csúsztatható legyen? Ha belövöm fixre, és jó helyre akkor talán nem lényeg.
A másik hogy a kúp tetején lévő "pötty" is mindenképp kell szerinted? Nem elég ha csak tompára ki van hegyezve?
Azért kérdezem mert ezekhez lehet nincs eszközöm.
Hosszú hétvégén szerencsére sikerült sokat motoroznom. Volt egy Dobogókői túra és egy Balaton is belefért egyik délután. Meg amúgy is most vizsga időszakom lesz így nem fog egyik napról a másikra menni
Na ez így kicsit bonyolultabb leírva, de nagyon egyszerű a szerkezet, a lényeg a lyuk. :) Nekem csak az a bajom vele, hogy akárhogy állítottam eddig, nem tudtam egyszerre mindkét telót rátűzni a kúpokra, túl nagy a távolság köztük, de ha a kormányzár rajta van, nem fordul el, és így is stabilan megáll a motor egy ponton feltámasztva.
Más: Valakinek van első motor emelője? Szeretnék csinálni egyet de nem igazán tudom hogyan kéne a villánál alá támasztani. A hátsóval nem volt gondom.
Vasárnapra már leszerveztem egyet megnézni, ha az mégsem jó, akkor írok Amúgy így vetted a motorodat ezekkel a monster idomokkal, vagy te cseréltetted ki?
Nekem lenne egy eladó ninjám, írj ha érdekel.
wapee@gmail.com
Na csak arra reagáltam, hogy az alapján, amit Cirmoska írt, neki hosszú távra is megfelelhet a tinininja.
Ja a pörgetésről: én azért bízom a japókban, hogy ha egy blokk teljesítmény-/nyomatékmaximumát 8-9000-es fordulatra tervezték, akkor az alkatrészeket is úgy méretezték, hogy hosszú távon elviseljék ezt a pörgetést. Vagy túl naiv vagyok a mai fogyasztói társadalomban?
DE:én 186cm és 75 kg vagyok. Nekem ez a motor sajnos kényelmetlen hosszú távon. 100-150 kmt egyhuzamban meg tudok tenni de a végén már többet álltam mint ültem a motoron. 100-110 km\h val szoktam kxozlekedni ami bőven elég közúton. Autópályán is mentem 140-150et nem volt gond. De itt már pörgött rendesen a gép és hosszú távon nem hiszem hogy jót tesz neki ha 80-90%-on használom.
Ezt csaknazért írom hogy egy nagyobb testalkathoz már nem hiszem hogy alkalmas ez a motor.
Utassal nem sokszor mentem mert mindegyik panaszkodott a kényelem miatt. Szóval szerintem erre se túl alkalmas.
Abban igazad van hogy ha lehet választani 250 -es ninja vagy egy 500 akármi akkor is a 250 kéne. Nem megy annyival jobban hogy megérné.
Én nehéz szívvel eladnám és nagyobbra cserélném de 700ért biztos hogy nem. Pedig hibátlan és karcmentes.
Ami a kis Ninja képességeit illeti, ezzel is lehagyod az autók 90%-át, városba nem kell több, takarékos, van szélvédelme nagyobb sebességekhez, az enyémnek már volt két személyes túrázás és napi 1000 km-es autópályás etapok is, ezt is tudja. (És vicces volt kényelmesen elhúzni az 1000 fölötti köbcentis csopperesek mellett, akik max. 100 körül tudtak poroszkálni autópályán... Pedig rájuk nem mondanák, hogy nem gondolják komolyan a motorozást. )
Egyedül két esetben érezném szükségét nagyobb motornak: 1.: rendszeresen, mondjuk 1-2 havonta járok leterhelt túrákra (2 személy + csomagok min. 1 hétre), vagy 2.: a pályamotorozás és köridőhajhászás válik kedvenc hobbimmá, ehhez bizony kell egy "sportabb" motor. Mindkettőre van esély, de nem a következő 10 (20?) évben (anyagilag sem).
Na persze ez csak az én véleményem, tényleg mindenki mást keres a motorozásban. De van akit egy 250-es Ninja kielégít.
Javítás,repedezettség mentesek!
Az első 95%os, a hátsó:90% os garantált állapotúak!
Csak egybe eladóak!
Ára: 30.000Ft
tel:06702465353
Amúgy hol laksz, mert lehet tudnék neked segíteni motort találni.