Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lime Partyra jön valaki?
http://www.kawasaki.hu/News/De...
A legújabb beszarása a motoromnak: beragad a km nullázó gomb a műszerfalon... mindig ki kell piszkálni
Még egy infó a légterelőről: a hűtőrács általi termikus kölcsönhatásnak köszönhetően felmelegített levegőt nem hagyja a blokkhoz jutni ezzel is javítja a blokk hűtését + ugye letolja a leömlőkhoz aztán a kipufogó hőjével együtt irány a hátsó kerék. Ez nekem is rohadtul tetszik. asszem csinálok egyet.
Hááát... A srác dobos szeretett volna lenni, de a dobszerkó helyett motorokra költötte a pénzét?

Nem tudom, mit kellett volna leszűrni. Nekem az, hogy megtapogatja az alkatrészeket, nem mond semmit, sem a minőségről, sem másról. Az alunak is "olcsóbb" a hangja, mint az acélnak, a karbonnak még rosszabb... akkor melyik a minőségibb váz? Az meg hogy rugalmasabb pl. a láncvédő... Egy motoron nekem ne legyen merev műanyag, mert egy idő után szétrepedezik a használattól. Azon meg már nem tudtam, sírjak vagy nevessek, mikor a gumi lábtartót is kopogtatta, vagy a szerszámkészlet műanyag fedelét rángatta, hogy bizonyítsa, hogy "wobbly"... (Muszáj neki, mivel nem golyóscsapágyakon fordul a tengely. Ha befeszülne, azon túl, hogy nehéz lenne nyitogatni, egy idő után el is törne.)
A visszhangos garázsban a gyári vs. tuning kipufogó "tesztet" meg hagyjuk is.


Egy dolog volt furcsa, hogy a letámasztós indításgátlót kiszedték az újból. De nem lepődnék meg, ha ez csak a srác gépénél előforduló egyedi eset lenne, mint az, hogy a réginél nem kapott szerszámot a rugóelőfeszítéshez...
Nagyon köszi a részletes válaszokat! Igen a hajszárító a motorostúra nélkülözhetetlen kelléke.

Tépőzárat megtaláltam!

Jók az oldaltáskák, olyanon is erősen gondolkodtam, nem kell fúrni-faragni-hegeszteni hozzá, mint egy doboztartó konzolhoz. Mondjuk a merev dobozokkal szemben meg nem védenek annyira eldőléskor. De egyelőre inkább én is a puha oldaltáska felé hajlok.

Amúgy a tükröt valahogy meg lehet szorítani ragasztás nélkül is. Nekem "gyárilag" lógott az egyik, illetve hát gondolom dobozban érkeznek a motorok, és itt szerelik össze Magyarországon, és a szerelősrác amikor elhoztam a szalonból, észrevette, hogy lóg az egyik, és mondta, hogy ez nem lett rendesen meghúzva összerakáskor. Gyorsan visszatolta a motort a műhelybe, majd pár perc málva már hozta is, és azóta is pont olyan jól működik a tükör szára, mint a másik, nem lötyög. De hogy mit csinált vele, nem láttam, azóta is rejtély, mert én nem találtam semmi állítócsavart rajta.

Fékbetétet abszolút elhiszem, csak elég meglepő... Selejtes volt, gondolom.
Szuper! Na az ilyen kis apró részletekért tudok lelkesedni. Egy ilyen fejlesztés tényleg nem pénz kérdése, csak kreatív elme és színtiszta innováció.

Egyébként írták, hogy kevesebb meleg levegő jut a lábakra... Akkor gondolom nagyrészt ezáltal. Ezért kisebbek az oldalsó nyílások is az idomon. Bár hogy őszinte legyek, én sose éreztem, hogy meleg levegő áramlott volna a lábamra... A nyilazott nyílások az idomon meg szerintem nagyon jól mutatnak.
Egy ismerősöm ötlete, hogy mire lehet jó a 2013-as modellen a hűtőrács mögötti légterelő: Szerintem a hűtő mögötti légterelő a hűtő által felmelegített levegőt vezeti a kipufogó leömlők körül (innen is hőt csenve) a hátsó gumira, hogy gyorsabban melegedjen!
Képekkel illusztrálva:
http://motorosvilag.blogspot.h...
nekem nem esett le elsőre, gondoltam közzéteszem az infót hátha nem vagyok egyedül.
Túra version + mobil iroda
Köszönöm, köszönöm
Nem titkosak, viszont tényleg apró problémák, nem létfontosságúak, de azért idegesítőek mint pl.: időnkénti még gyárilag "beragasztott" csavarelhagyás (amely csavarokat én sosem lazítottam ki) ; patent kitörés, tükör gömbcsukló kilazulás ami miatt lógott a tükör, de most beragasztottam az ideális szögben , szép lassan görbült az oldal stander foglalatja, szervízben kellett visszacsináltatni. most hirtelen ennyi jutott eszembe mert tényleg könnyen megoldható dolgok ezek csak hát foglalkozni kell velük.
Volt egy kawa akció az egyik kiállításon, akkor vettem az alább látható oldaltatyót. Kizipzározva bővíthető ketten belefértünk 5 napra, hátizsákra nem is volt szükség. Csak az egyik dl650-es utitársat kellett megkérni, hogy tegye el az egyik fölösleges dobozába a hajszárítót mert ugye azt feltétlen muszáj volt hozni. .
Igen de nem csak nálam van így. Alul 2 csavar tartja az igaz, de felülről meg 2 tépőzár. Ha kinagyítod a képet nagyjából kivehető.
http://motorosvilag.blogspot.h...
Nekem sem tűnt fel csak amikor elkezdtem gyakran utast szállítani és kicsit szétnyomódott a lámpa körülötti fekete műanyag.
A fogyasztás pedig városi. Ja meg 86 kiló vagyok. hát ez van. A fékbetét máig rejtély de van róla papírom, hogy így történt.
Különbségek a 2012-és 13-as modell között. Egy kis kopogtatós tapergálós videón szemléltetve. Várom hogy ti mit szűrtök le belőle:)
Köszi!
Elolvastam, tetszik az írás, tényleg jó! Meg a blogod is szuper.

Azért feltehetnék pár kérdést? Csak úgy kíváncsiságból.

1. "néha felbosszantom az idegesítő apró-cseprő műszaki gondjaimmal" Felsorolod, mik voltak ezek, ha nem titkosak? Szeretem tudni, mire számítsak idővel, én is hosszú távra tervezek a motorral. A gumianyákról pl. már hallottam itt a fórumon.

2. "fel kellett cipelni ezt az őrültet a barátnőjével és a csomagokkal a Grossglocknerre" Az szép! A pakolást hogy oldottad meg? Barátnőre akasztott hátizsák, spanifer és gumipók, vagy van valami profibb dobozrendszered a kis Ninjára? Tervezem én is a túrásítását, majd... egyszer... ha minden összejön, de addig is gyűjtöm az ötleteket, egyedi megoldásokat.

3. Tényleg jól értem, hogy nálad a hátsó lámpát egy tépőzár tartotta? Most lehet én vagyok hülye, vagy ez valami szleng, de nálam csavarok tartják. A szervízkönyvben még az is meg van adva, milyen nyomatékkal kell meghúzni őket. Hol van "tépőzár"? Én nem találkoztam ilyennel. (Lehet nem szedtem szét eléggé.)

Azt már meg sem merem kérdezni, hogy lehet elérni 4 liter fogyasztást meg afelettit, meg hogy kopnak el a fékbetétek 3000 km alatt. A végén még kiderülne, hogy nagyon öregurasan vezetek.
Hello!
Találtam egy képet ami jól ábrázolja mit cseréltek a visszahíváskor:
http://motorosvilag.blogspot.h...
Sziasztok! Gondolom itt már senkinek nem kell bemutatni a kisNinját, de van itt egy írásom a motorról 42000 km. után. Amolyan tarstóstesztes élménybeszámoló:
http://motorosvilag.blogspot.h...
Úgy értem muszáj.
Muszály nekik mert garanciális visszahívás.
Nálam egy darab papír nem volt , nem is kaptam, mert nem az első tulaj vagyok. Amikor jelentkeztem be akkor kérték az alvázszámot és ennyi, meg ne felejetsétek el vinni a szervízkönyvet, mert lesz még egy körötök, mint nekem
Igen! amit a postán kaptam.... elvileg annyira nem sos ..... nekem sem volt még gond a motorral...de azért kicseréltetem... Nekem azt mondták hogy kell a papír mert erre tudnak hivatkozni hogy a gyártó rendeli el a cserét és ő is fizeti az egészet....
Tuti nem kapsz papírt. A levélben is írták, ha nincs már a tulajdonomban akkor értesítsem az új tulajt.
Kinek van kedve egy szegedi halászlétúrához vasárnap, hétfő, kedd valamelyikén?
Szerintem sem SOS. Nálam sem volt még hiba. A fórumon mióta fent vagyok, talán 3-an jelezték eddig a meghibásodást, ebből az egyik egy balesetes motorból bontott blokknál volt, amiből egyébként is letört néhány érzékelő és egyéb...

Amúgy most írt vissza az importőr (vow, jó gyorsak , fél nap alatt válaszolnak, pedig most biztos kapnak pár száz e-mail-t): a csereakció ideje várhatóan fél év, és Európában akármelyik Kawa szervízben elvégzik. Én még biztos várok vele pár hónapot.
Sziasztok,

Nekem már kicserélték, tegnap. Hétfőn hívtam őket és kedd reggel már mehettünk is, a Méhész utcaiban van alkatrész hozzá. Az én motoromnál pl nem is jött elő ez a hiba, szerintem annyira nem s.o.s ha 4 évig kibirta...
Hali srácok. Ez nagyon sos-es alkatrész csere? Van egy gyanúm hogy nem fogok levelet kapni, mert második tulaj vagyok. Hogy tudom megoldani a kérdést?
milyen papírt fénymásoltak le? amit kaptál postán? ha igen, most sírógörcsöt kapok... mennyire sos ezt kicserélni? pont 2 hetes nyaralásra megyek mocival.... kibírja még?:) vagy leáll majd alattam?:)
Hali! Én is kaptam! A dőlésszenzor tartóját cserélik ki. Bementem a kawához ....lefénymásolták a papírt és azt mondták hogy megrendelik az alkatrészt...mikor megjön vihetem a motort...