Igen nekem is ez volt az első gondolatom, hogy irány vissza a szervízbe, szerintem kötelességük is lenne helyrehozni a kárt; de épp az a gond, hogy a munkából mindig sötétedés után érek haza, utána még egy hosszú utat kéne megtenni este lámpák nélkül, részben autópályán... Most a legkevésbé az hiányzik, hogy magyarázkodjak a rendőrnek, miért nem lát engem hátulról senki. És azért annak se örülnék, hogy ha az elbambuló kamionos letarolna hátulról miközben állok a kereszteződésben. Vagy pl. az autósokat még nappal is sokszor meglepi, milyen hirtelen le tud lassulni egy motor; nemhogy éjszaka, féklámpa nélkül!
Szóval egyelőre legyen világosság, aztán majd közlekedek, addig nem vállalom be.
Köszi szépen! Mivel még garanciás a motorom, egyelőre csak márkaszervízben gondolkodok, pedig már nagyon szívesen vinném máshoz is. Sajna én is tapasztaltam már, hogy a Kawával sok márkafüggetlen szervízben lelkiismeretesebben bánnak, mint "hazai pályán". Úgyhogy MFmotors megjegyezve.
Ja meg igen, nagy tanulság, hogy ha eljössz a szerelőtől akkor próbálgass ki mindent, de tényleg MINDENT a motoron, az ablakmosótól a pótkerékig , hogy rendben van-e! Inkább berregj még egy fél órát az üzlet előtt, ne zavarjon; az sokkal zavaróbb, amikor útközben derül ki, hogy hopsz elszállt ez+az...
Hát én gondolkodtam rajta, miután oldalról belémjöttek, hogy felrakok néhány jelzőrakétát a motor oldalára, aztán nagyobb forgalomben időnként ellövök egyet, csak úgy jelzésértékűen... "Igen, itt vagyok, nem kell átmenni rajtam!"
Amúgy milyen az a vészvillogó? Arról van szó, hogy az indexeket egyszerre akarod villogtatni? Szerintem ezt egy átlagos tuningműhelyben könnyen meg tudják csinálni, gondolom fel kell rakni egy kapcsolót meg át kell kábelezni pár dolgot, és kész (pl. a nagytesó ZZR1400-on is meg van oldva). Láttam itt egy videót egy robogós gyerekről, akinek úgy volt megcsinálva a dupla fényszórója, hogy különböző ritmusokban tudott vele stroboszkópozni; ha megtalálom, belinkelem, biztos meg tudja mondani, hol csináltatta.
Én javasolnám hogy vidd vissza inkább. Ha ennyi minden nem működik akkor nem kis baj van. De nézd meg ha jól emlékszem a utas ülés alatt van pár kábel. Meg valószínű hogy a műszerfal alatt is vannak. Ott lehet a probléma. Nekem két szerviz után is előfordult hogy nem működött az indexem. Egyszer vissza vittem de utána már én is tudtam hol és mit kell össze dugni
Hát honnan tudja az ember mikor beviszi... De mondok jobbat, nekem két hét alatt elkészültek (egy új indexlámpát kellett felrakni, kemény meló), de még így is elkapkodták. Ugyanis mikor elhoztam, az indexeket ellenőriztem, szépen működtek, de a többi lámpát nem jutott eszembe átnézni, nem gondoltam, hogy ami működött, azt elronthatják a szervízben. Így aztán este, tök sötétben a forgalmas utakon cikázva vettem észre, hogy hoppá, se műszerfallámpa, se hátsó lámpa, se féklámpa, se helyzetjelző, se rendszámtáblavilágítás...
Hát izgalmas utam volt hazafelé (részben autópályán), lámpák nélkül. Ja nem lámpák nélkül, bocs, az indexem az f@szán működött...
Nem tudom, mit barmoltak a vezetékekkel, de most próbálom helyrehozni. Ha valakinek van ötlete, hogy hol keressek és mit, akkor szóljon! Gondolom valami központi egységet nem dugtak össze, hogy az indexen kívül szinte minden más lámpa kialudt. (A tompított és a távolsági is működik.)
Úgy néz ki, hogy végre meg tudják csinálni a nyáron összertört kisNinjámat Nem volt egyszerű menet, de legalább kap egy Bódist, újra összerakják! Most már csak azt a 4 hónapot kell kivárni
Szia vör7! Szeretném megkérdezni van e a bontott alkatrészek között lábtartó? Ha van akkor légyszíves dobj nekem egy mailt egy árajánlattal. A mailcímem toth.andras.ariel@gmail.com
Hy All! A 94" zxr 250-em hez keresek láncvádőt valamint hátső sárvédőt. Ha valaki esetleg tud segíteni akk itt fórum hozzászólásban vagy a haliszabi@freemail.hu email címre várom az ajánlatot.
Nekem még nem volt ilyen problémám de hasonló már igen. A kilométer órát hajtó bovden csúszott ki de sikerült 1 kis csavar rögzítővel orvosolnom. Amúgy egyszer kicsúszott útközben és pont az általad panaszolt helynél sikerült megállnom. Segítőkészen meg is csinálták de közben sikerült 1 tömítést tönkretenniük és lebontották a fél motort szóval még sem volt "garanciális" a szerelés. (Nekem idombontás nélkül sikerült véglegesen megszüntetni a problémát pedig nem vagyok szerelő). Nah amiért írtam neked mert nekem is volt már garanciális gondom(előre mondom hosszú lesz).Én Győrbe vettem a motort és ott is szervizeltem amíg meg nem szűnt, ekkor kénytelen voltam átvinni Székesfehérvár ra(ami most a központ).A szervizelés alatt csak a kötelezőt értem. Szóval elvittem kötelező szervizre hozzájuk és úgy kaptam vissza a motort h a vezérmű lánc felől komoly csörömpölést halottam de ők nyugtattak h ez természetes.2 szer is szóltam. (Szerencsére újra nyílt a győri üzlet) Ennek az lett a vége h elvittem Győrbe a motort és közölték h elkopott 1 szimerint és elbaszódott a vezérlés aminek a cseréje majd fél millió forint. Szerencsére garanciába kicserélték, de a csere nem volt olyan egyszerű mert a szerelőm elküldte a kawasakinak a hibás alkatrészeket és majd 2 és fél hónapot ültek rajta(a szezon közepén) csak úgy tudtam visszaszerezni az alkatrészt h felhívtam a székesfehérvári képviseletet és sikerült hazugságok, sértődések, fenyegetések közepette 1 ígéretet kapnom h 1 héten belül megjönnek az alkatrészek.A dolog még tart. neked is azt ajánlanám h ne kíméld őket és ha kell fenyegetőzz mert ha nem teszed akkor szarnak néznek. sajnos az jár a vásárlóknak, de arra ne számíts h gyors lesz az ügyintézés.
sok sikert és kitartást kívánok!
Drukkolunk Neked. Mar nagyon vartam anno az irasodat a fogaskerekvaltas eredmenyeirol, mert en is inkabb a fogyasztasban szeretnek bajnok lenni, mint a sebessegben/gyorsulasban.
Egyebkent tokeletesen megertem a helyzeted, kb. egy honapja kint elek Belgiumban, es maris sikerult bajba kerulnom: par napja elutott egy autos. Balrol jott, es jobbra indexelt, igy en kifordultam ele balra, gondolvan, hogy o meg befordul mellettem. De nem fordult be, hanem indexelve tovabb ment egyenesen... rajtam keresztul. Tuti hogy nem neztem felre semmit, meg akkor is villogott a jobbra index, mikor beraktak a mentobe, ellenoriztem.
Ugyhogy most nekem is jon a birkozas, amihez persze meg hozza jon, hogy "hulye motoros", "hulye kulfoldi", es nem ismerem a helyi rendszert. Es ne legyen igazam, de nem hiszem, hogy az autos azt vallja majd, hogy "jaj, tenyleg egve felejtettem az indexet"... Vajon kinek adnak igazat...
Es kulon szepsege a tortenetnek, hogy a motoromon kb. sztem par karcolas van oldalt, meg max. letort az indexe, ugyanis az utkozes nagy reszet okosan en fogtam fel, a motor csak kb. eldolt; ennek ellenere nem engedtek, hogy leallitsam az utszeli parkoloba, mondvan az a rutin eljaras, hogy a rendorseg elszallitja, en meg majd erte mehetek. Na jol van, mondom, ha igy kell... Majd mikor a korhazban erdeklodtem, hogy es hogy juthatok hozza a motoromhoz, akkor megadtak a szallito/megorzo ceg cimet, ahol 600 euro (!) elleneben atvehetem. De mondtak, ne aggodjak, ez minden biztositasban benne van, a biztositom majd fizeti. Persze, a belgaknal. De a magyar biztosito meg nem fizet, szoval vagy kilopom a motort a teleprol, vagy nem tudom, honnan szedjek hirtelen 600 euro-t... (+ napi 7 euro a tarolasert)
Garanciális problémák miatt kérem azok jelentkezését, akiknél szintén jelen vannak az alábbi problémák:
- idom rögzítő gumis csavaranyák gumi részének elérése
- KMH meghajtó bowden szakadása
- tekeszkóp szimering szivárgása
- kábelköteg csatlakozó gumiharang elérése
,vagy egyéb más hiba.
Ugyanis fenti hibákat a KAWASAKI jelenlegi MOi képviselete által adott reagálása szerint garanciában nem javítja ki, mert álláspontjuk alapján ez természetes elhasználódás és így nem tartozik bele a garanciális körbe.
Állításukat évi 6000KM átlagos futás alapján időszerűnek tekintik, mivel motoromban jelenleg 17xxxKM van, tehát fenti hibák velejárnak egy ilyen motorral és általános elhasználódás.
Gumianyákat szerintük túlhúztam és ez az oka annak, h anyaga szétmálik.
Mivel hivatalos útra viszem a dolgot, kérem bárkinek adódott gondja, keressen meg email-ben.
Alig 10 hét alatt sikerült megszereznem a papírokat a rendőrsértől, hogy nem én voltam a hibás, amiért belém jöttek hátulról és betoltak az árokba A szezon teljesen kimaradt és még most jön a birkózás a biztosítóval... remélem hosszú lesz a vénasszonyok nyara.
Igen nekem is ez volt az első gondolatom, hogy irány vissza a szervízbe, szerintem kötelességük is lenne helyrehozni a kárt; de épp az a gond, hogy a munkából mindig sötétedés után érek haza, utána még egy hosszú utat kéne megtenni este lámpák nélkül, részben autópályán... Most a legkevésbé az hiányzik, hogy magyarázkodjak a rendőrnek, miért nem lát engem hátulról senki. És azért annak se örülnék, hogy ha az elbambuló kamionos letarolna hátulról miközben állok a kereszteződésben. Vagy pl. az autósokat még nappal is sokszor meglepi, milyen hirtelen le tud lassulni egy motor; nemhogy éjszaka, féklámpa nélkül!
Szóval egyelőre legyen világosság, aztán majd közlekedek, addig nem vállalom be.