Köszönöm a tanácsokat!
Úgy hiszem, inkább szakértőre bízom a dolgot, csak előtte beszerzek egy megfelelő méretű gumiharmonikát. Hol érdemes keresgélni hozzá?
Fekete kéne leginkább, vagy sötétzöld.
Ha az egyik telodbol elfolyt az olaj, az kb olyan, mintha az egyik labad rivudeb lenne...
A masik labad kapja az osszes terhelest, amitol tonkremennek az izuleteid. (Holgyeim es Uraim, Dr, ceizel endret halljak )
En ugyan a jardan csereltem egyszer teloolajat, de az egy modernebb telo volt es volt legkulcsom.
Ha beleszolhatok: Zoli nagyon jol mondja...nezd meg a becsuszo-szarat hogy nem serult-e.....ha meg van huzva, jobb ha elkezdesz bontokban nezni szarat. Ha cserelted az olajat, okvetlen cserelj szimmeringet es porfogot is...mindig takaritsd meg a szarat hasznalat utan (neoprem telovedo nem tul jo, mert alatta marad a kosz)...Vigyazz, mert a raszaradt bogarak is felserthetik a szimmeringet kesobb. ha saras lett a szar, mielott ujra hasznalnad, mosd le a sarat rola, mert raszarad es az is tonkreteheti a szimmeringet.
Az a helyzet, hogy az egyik oldalon elszivárgott teleszkópolaj sajnos csökkenti az egész első futómű csillapítottságát, ráadásul egyenetlenül terheli a két szárat, ami a másik teleszkóp idő előtti tönkremenetelét is eredményezheti.
Azt inkább már nem mesélem el, hogy a csökkent csillapítás mit eredményez terepen, vagy kátyús úton. A lényeg az, hogy a kerék ami keveset van a talajon nem engedi, hogy irányítsd a járművet, és ez bizony eséshez is vezethet.
Sajnos tudom, hogy ezek nem jó hírek.
Ráadásul a teleszkópok javítása bizony bizonyos célszerszámokat igényel, miket itt a képen megnézhetsz, hátha segít. Ezeket az eszközöket a gyártó ugyan cikkszámmal ellátva árulja, de nagyon drágák.
Egy jó esztergályos, vagy egy ügyes kezű "fémipari szakmunkás" (pl. szerelő, vagy lakatos) azért el tudja ezeket készíteni. Kérdés, hogy ismersz e ilyet.
Ha neki látsz, akkor egy jó tanács: A kiszerelés előtt lazítsd meg a teleszkópszár tetején a rugó lenyomó tányért, mert utólag nem egyszerű.
És kettő: A krómozott belső cső felületének sérülése szinte azonnal, az első berugózások során tönkreteszi az új szimeringet.
No nem elijeszteni akarlak, de nem árt bizonyos dolgokra odafigyelni.
Sok sikert, és tapasztalatban gazdag órákat kívánok.
nem tud valaki klx 650-es em hez kehini karburátorba való tűszelepet..? Vagy valami szervízt, boltot ahonna tudnék szerezni..
kawasaki márkaboltot kérdeztem de azt mondták 2-3 hét hollandiábol jön meg satöbbi.Vagy valami más motoré jó e bele?
nem csak kawán van ilyen karbi.
Alapvetően három fő méret van. 16-s, 18-as és 21-es. A KLR-hez 18as való. KLX-hez nem tudom.
De gyanítom, hogy a két kisebb közül valamelyik. Egyébként a 18-as sem pont akkora, hanem 18,4, vagy öt körüli, ezért a sima csőkulcs nem biztos, hogy jó hozzá.
sziasztok nem tudja valaki hogy, milyen gyertyakulcs valo a kawasaki klx em hez.
16-17-18 eggyik sem jó 19 már bele se fér vagy 15 cm méllyen van benne...
Sziasztok, most cseréltem le a hondámat egy klx 650-es re..2005''
Remélem nem fogom megbánni:P
de egyenlőre gondok vannak vele..
A túlfolyón folyik a benzin! Nem zár a tűszelep a karbiban szerintem
Csak nem tudom hol lehetne beszerezni hozzá egy másik tűszelepet.
Pár nap alatt!
Ja és milyen gyertyakulcs való hozzá?
Ha tudtok segítsetek...
Lehet hogy most hatalmas baromsagot fogok mondani, de ugyanezt a hibat mondta egy srac is.....igaz hogy neki 2t motoron volt ez...vegulis neki fotengely volt a ludas....
Sziasztok!
Nemtudjátok miért lehet az hogy 3000 fordulat fölött nem nagyon akar tovább pörögni?Valamikor semmi gond de az ritka olyan mintha befogna a fék egyszerűen megtorpan.Pedig mikor megvettem szét szedtem mindent rajta rendbe raktam,a szelepekkel semmi gond.1,5 fordulat a levegő csavaron kiállítva.Válaszotokat előre is köszi!
Sziasztok
Ezer éve nem jártam már itt fent a fórumon.
Segitségeteket szeretném kérni.Végre sikerült szétszedni a KLR-t és kéne bele dugó,gyűrű és szerintem vezérmű lánc se ártana.Dugó és gyűrű árajánlatot kaptam: Wössner 45000 ft.Esetleg valaki tud olcsóbban és jobban örülnék,ha az alkatrész japán lenne és nem német,nem mintha bármi bajom lenne vele.
Sziasztok!
Gondoltam írok valamit mert unatkozok!Ma mostam a mocimat és jobban szemügyre vettem a hátsó gumeszt és szerintem még egy ezrest lemegy! Ami érdekes, hogy már 7000 benne van, pedig kapott betont rendesen! Nem volt rossz befektetés ez a Mitas! Elöl a Conti meg 80%-os! nem gondoltam volna!
Hát ilyen gépet, már lehet venni 2000 euróért is, de az aztán nagyon sokba fog kerülni! Én 3300 ért vettem és a dugócserén kívül semmi más baja nem jelentkezett! Azóta csak a kopó alkatrészeket cseréltem! Szerintem 2,5-3 közt már lehet jót venni!
Jah a dugócsere kompletten 310 euroba jött ki, de ki lett cserélve a fejpakolás, selepszár szimeringek a henger is lett csiszolva az új dugó végett és az egész égéstér ki lett tisztítva a kox-tól! Aztán 600 km után szelepállítás! Most kapott új olajat+szűrőt! Nem nagyképűsködésből, de most olyan csendesen dolgozik, hogy öröm hallgatni, mint egy Honda! Azért is sajnálom, mert most már tökéletes!
Úgy hiszem, inkább szakértőre bízom a dolgot, csak előtte beszerzek egy megfelelő méretű gumiharmonikát. Hol érdemes keresgélni hozzá?
Fekete kéne leginkább, vagy sötétzöld.