Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja az E-mail címem.

zolka3@citromail.hu
Köszönöm szépen. Az is jó lenne.

Egyébként meg van még a CBR, bár állítólag jövő héten jön egy tuti vevő.
El is mentünk tegnap megnézni. Rendszámos ugyan, de úgy láttam szivárog a vízpumpája. és bizony a műszaki is lejárt. Az azonosító számok stimmelnek, de mondtam a srácnak, hogy azért vizsgáztassa már le, és utána értesítsen, ha már úgy árulta, hogy van még rajta műszaki.
Úgyhogy elvileg folyamatban van.

Ez az a motor.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_d
rz_400_sme-3328325
Köszi! Épp most böngészem a netet hogy hól tudok olcson gyapothoz jutni!
Hát akkor sok sikert a sufni tuninghoz!
Köszi repci! Tökéletesen vázoltad számomra a témát. Minden világos! Sajna itthon nem tudom megoldani a hegesztgetést de akkor majd keresek valakit aki segít ebben!

Zoo! Van egy manualom,igaz hogy Francia de van benne robbantott rajz a vízpumpárol is. KB 20 megabit. Adj egy mail címet és átlököm!

Sikrült eladni a CBR-t? És milyen DRZ-t néztetek ki és mennyiért?
Azt elfelejtettem odaírni, hogy nem baj ha a fojtás nem illeszkedik pontosan a pref cső falához! Az csak azért kell, hogy kicsit megfogja a kiáramló gázokat és kicsit elvegyen a hangból! Az a lényeg, hogy a fojtáson kb annyi kis lyuk legyen, hogy nagyjából kiadja a kiömlő lyuk átmérőjét! így megmarad a nyitott rendszer effektus, de a szelepek mégse fogják bánni a dolgot!
Hát mivel csavarozott a vége ezért megoldható! Azt már rád bízom, hogy el akarod e vágni a dobot, mert el kell! Csináltam egy vázlatot ami alapján már bele tudsz vágni, ha akarsz! Ha nem megy valami szólj!
Szia Kisilo!

Nincs véletlenül robbantott rajzod, vagy Manualod a DRZ-hez? Az öcsémnek néztünk egy Supermotót, de úgy láttam szivárog a vízpumpája.
Úgy megnézném, hogy milyen is a tömszelence és a tömítés.
Nos a drz kipufogot csak a végéről lehet megközelíteni. Van a végén egy krom vég amit 3 csavar tart. Amugy hegesztve van mindenhól!
A dob szegecselt, vagy be van hegesztve? Mind1, ha szétszeded lesz neked olyan, hogy 1 dobhéj és 2 záróvég! Na most az első záróvéggel nincs is gond arra csak hegeszd rá a pref csövet, a kiömlő viszont már más tészta! Na most az jó lenne, ha láttam volna már gyári DRZ kiput közelebbről, de még nem volt hozzá szerencsém! Na most 2 megoldás is van!

1) Keress olyan pref csövet ami pontosan beleillik a 2. záróvég kiömlőjébe(Ha nem találsz te is csinálhatsz, csak az kicsit macerás és javaslom a saválló acél csövet) és akkor csak rá kell csúsztatnod a záróvéget és kész!
2) Ez már valamivel bonyolultabb! Ha nem találsz megfelelő vastagságút akkor keresel egy darab csövet amibe pontosan passzol az általad kiválasztott pref cső és levágsz belőle egy 2-3 centis darabot! Azt ráhegeszted a 2.(kiömlő) záróvégre belülről és akkor abba fog belecsúszni a preforált cső!
Javaslom, ha nem lesz tökéletes az illesztés akkor használj kipufogó tömítő pasztát! Ám ha ismersz egy ügyes és viszonylag jól felszerelt lakatost az szerintem simán megoldja neked ezt az illesztési gondot!
Köszi repci az infókat! így már kezd körvonalazódni bennem,hogy mit is kéne okoznom ezzel a kipuval. Nem szeretném ha olyan lenne mint a gyári hang de ez a mostani ordibálás se tetszik nekem! Csak még azon tűnödöm,hogy azt a csövet amit belerakok,azt hogyan rögzitsem ott a dob belsejében? Nem lenne jó ha ott lötyögne meg csörögne zörögne.
Szia kisilo! Nálunk is rohangál egy pár hasonló gép! FAP-13/18-asok! Na azok aztán durva gépek! A katonaságnak lettek anno kifejlesztve....! Pfff jobb nem is beszélni róla! Azoktól még az is humánusabb lenne, ha egy benga nagy traktor húzná a lajtoskocsit!
A kipu témában már otthon vagyok! Láttam az enyém hogyan készült elejétől végig! Ha lenne stexem egy présgépre belefognák én is! Ha ki van belezve akkor kerítesz egy preforált csövet(olyan vastag elég mit a dob kiömlő nyílása) és rátekersz kívülről egy apró lyukú szitát kb mint a szúnyog háló és ráhegeszted! Ez azért kell, hogy ne fújja ki a gyapotot a pref cső lyukain! aztán kipufogó gyapotot bele és a dob már kész is! Halkítani pedig úgy bírsz rajta, hogy a dob és a leömlő közötti összekötő csőbe csinálsz 1 fagyitölcsér formát a pref csőből és a hegyes végével előre(gázáramlással szemben) belehegeszted! Arra vigyázz, h ne legyen túl apró és ritka lyukú, mert nagyon lefojtja! Ez vesz el a hangjából és a szelepeket is kíméli! Ám azt javaslom, hogy először próbáld meg e nélkül, hogy milyen a hangja! Nekem kellett, mert ha nem lenne benne akkor a hátam mögött bajban lettek volna az emberek!
Sziasztok!

De le vagyok itt maradva! Voltam egy pár napot wellneselni! Jó volt!
Apro5 most már ird le mi volt azzal a KLR-el? Kiváncsi vagyok! Na meg hátha tanul belőle az ember valamit.
Ja nekem is van bajom ám! Kurva hangos a kipufogóm. Gyári kipu teljesen kibelezve. Van valakinek ötlete,hogy hogy és mit kéne belefabrikálnom hogy hogy egy kicsit csendesebb legyen?

Repci az NDK-s szörny elött nincs akadály! Felező,difizár és bármilyen mély trágyábúl kigyün!
Azért köszi :)
Sajnos nem tudok segíteni ebben. Próbáltam megnézni egy olasz verziójú motordatát, de a jelzett helyen csak vonalak vannak, tehát nincs adat.
Sziasztok! Tudom h nem ide tartozik, de másik fórumon nem igazán lehet hozzáértő embert találni, vagy csak lusták válaszolni...szóval egy barátom motorjáról lenne szó, 125-ös honda mtx, nem tudja vki h mennyi és milyen olajat kell az első teleszkópba tölteni?
Köszi a segitséget de fény derült mindenre a hétvégén! Ezzel jelentem véget ért mex82 ex klr jének vesszőfutása! A motor jó példája a szerelő hanyag hozzá nem értő nemtörődöm munkájának! Ezùton is gratulálok neki hogy sikerült jó motorból kiváló alkatrészekkel egy működésképtelen darab vasat csinálni és elvenni a kedvét mex86 nak hogy mégegyszer kawasakit vegyen! A motort 1 kis odafigyeléssel pontos munkával és 700 ft al sikerült hibátlan működésre bírni! Még járatós de jó erőben van elsőre indul és minden csodás:):) most nincs több időm de ha érdekel valakit a hibalista illetve ezek megoldása szívesen leírom! Üdv (egy boldog klr tulaj):)
Nincs mit DODO!

Egyébként a gyártó által ajánlott gyertyák az:
NGK DPR8EA-9 vagy az NGK DP8EA-9, esetleg egy idegen típus az
NDX24EPR-u9

Különben a régi gyertya színéből megállapítható a keverékképzés, esetleg az olajfogyasztás, stb...
Köszönöm valászod zoo!
Sziasztok!

Nos kedves apro5. a torpanás azért így ritkán alakul ki elektromos problémából. Lehet ez egy keverékképzési probléma is, vagy a túl nyitott kipufogó hibája.
Első lépés. Úszószint, és keverékcsavar beállítása.
Persze csak ha ez mindig egy adott fordulaton történik.
Alkatrészért meg legjobb lesz, ha megnézed a Kawasaki DMC importőr honlapját.

Dodo. Szerintem ne tegyél bele irídiumos gyertyát, mert nem csak, hogy felesleges, hanem még érzékeny is az üzemanyag elfogyásra. Azt inkább hagyjuk meg a négyhengereseknek.

Repci. Örülök, hogy megnézted a képeimet. Tényleg remek kis verseny volt. És bizony nem volt uncsi.
Hello mindenki!
Szerintetek érdemes e iridiumos gyertyát venni a Klr600asomba vagy elég a hagyományos neki?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok!
Arra az aukcióra én is kíváncsi vagyok(lennék)! Főleg most, h tervben van egy cross gép, de amint írtad Andris az a behozatal nem olcsó ám! Nah sebaj, legalább majd képeken látunk ilyet!
Láttam a képeket Zoli amiket a cross versenyről tettél fel! Biztos látványos verseny lehetett és gondolom az is jó volt, hogy végre találkozhattatok kisiloval! Tényleg kisilo, jól bírja a terepet az a "piros gépszörny"? Tegnap ráakadtam egy videóra a Kispiaci cross versenyről amit még nyáron beharangoztam "off road fesztivál" néven! Nos a fesztivál részével nem értettem egyet, mert s*ar volt a szervezés, de voltam már rosszabbon is! Itt a vidi:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Szioasztok szükségem lenne alkatrész beszerzési lehetöségre Bp környékén klr 600 mocimhoz! Légyszi irjatok vmi megbizható helyet vagy esetleg ha van vkinek termosztátja akkor átvenném:) Üdv
ja....bocs...
Ez egy és ugyanaz a motor:)