Sziasztok Boldog tulajdonosa lettem egy KLR 600 nak aztán ahogy elkezdtem olvasgatni a fórumot egyre szomorodtam
Mint az olvasásból kiderült (mex86) reménytelennek tünö KLR projektjét vettem át! Nos a motor szép a hengerfej alól nyomta a vizet ezért: Szétszedtem hát a szerelö aki csinálta kivánom neki hogy neki is hasonló jó szolgáltatásokat nyújtsanak! A dugó új a henger sikolva furva hengerfejjel együtt holnap megnézem a hengerfejcsavarokat nincsenek e megnyúlva bár lazák voltak! Ami viszont nagyobb gond hogy a motor megtorpan alacsony fordulaton mintha kihagyna a gyujtás! A tekercs kokányolt a fele ki van iktatva igy töltés sincs nagyon. Ettöl szarakodhat a gyújtás vagy cdj hiba lehet? Várom épitö jellegü hozzászolásokat:) Remélem sikerül felélesztenem:) Üdv minden boldog Kawa tulajnak!
Bocsi! Benéztem! A hülye motorolajak járnak mindig a fejemben. Ami persze nem csoda, mert állandóan azokat cseréljük.
Egyébként KLR 650 és 500 nál harminc ezrenként kell cserélni. (Normál használat mellett persze)
A 4,2 deciliter pedig teljesen kitisztított állapotra vonatkozik.
Na jó.
Ennyit mára az első teleszkópokról. (telesz-pókokról)
Tityesz: A Teleszkópod KAYABA G-10. Feltöltési mennyisége 4,2 dl +- 4ml a 10w50 -es viszkozitású olajból.
Egyébként általában a legtöbb krossz és enduró modellbe általában a fél liter vagy egy picivel kevesebb megfelelő szokott lenni.
A legtöbben azt gondolják, hogy ha más viszkozitású olajat használnak, azzal jót tesznek. Keményítik, vagy lágyítják a csillapítást.
De hallgass rám. csak ezt, a gyár által előírt olajat használd. A rugó elöregedése szokta a puha érzést okozni.
A szelepen pedig ne fújj bele levegőt. Az előírt nyomás 0 bar.
Na, megis megtartom a gepemet, annyit oltem mar bele hogy inkabb megtartom es kihozom.
Megkerdeztem, kell a banktol (lizinges a vas) egy hataratlepesi engedely, meg a biztositotol egy nemztkozi zoldkartya es kesz...mar csak kell talalnom valakit,aki kihozza.....
Ja, van Angliaban es itt mindig rendorsegi aukcio...azaz lopott es megtalalt motorokat, autokat, plazmaTV-ket, laptopokat arusitanak ki...megerdeklodom, mi ezzel a helyzet...
Az öcsém nagyon szeretne átülni egy jó kis DRZ-re. Ha lehet akkor egy E-s szupermotó érdekelné. Ezért eladná, vagy elcserélné a kis CBR jét. Ha esetleg tudtok valakit akit érdekelne, az tök jó lenne. Segítenénk neki.
Semmi sem tökéletes. Pedig milyen jó lenne egy olcsó kis kétütemű 250-es. Mondjuk innen a közelből. De persze ez a két feltétel nem akar összejönni.
Hmmm.....
Na mindegy. A lényeg, hogy jól érezzük magunkat.
Nagyon megeri itt motort venni, de kijonni erte szerintem nem.
Multkor kiszamoltam, mi lenne ha autoval mennek haza es jonnek is vissza...oda-vissza kb 400.000 Ft az utikoltseg (2x kell kompozni , ami nagyon draga), autopalya-dij, benzinpenz...nem eri meg
Jól hangzik ez a motorbörze! Főleg ha tényleg ilyen jó áron vannak a gépek. Kiváncsi vagyok a fotokra majd!
Lehet hogy 2-3 motor vásárlása esetén már megérné kimenni és szervezni rá egy fuvart?
Helló!
Kérdésem lenne egy olyan emberhez /ha van persze/ aki csinált már KLR-ből supermotot. A kérdés pedig hogy milyen kerekek illenek be alá? Esetlegesen Honda NSR 125 felnik? vagy nagyon gyengék?
A választ előre is köszönöm.
Mi van gyerekek?
Mindenki elfoglalt lehet hogy semii hozzaszolas....
Masfel het mulva megyek egy tanyara itt, allitolag tobb mint 3000 motor van ott egy nagy ahngarban...lehet csmegezni...meg egy csomo ruha, csizma, meg amit akarsz...
Itt nagyon olcsok a motorok, pl egy KTM exc 450-est mar megkapsz 5-600.000 Ft-ert....magyarorszagon ugyanez 1 millio korul mozog...
Szoval nagyon megeri itt motort venni...vannak aukciok is, amikor arvereznek motorokat.
Szoval megyek masfel het mulva motorokat bongeszni, majd csinalok fotokat!
Na igen! Végre össze tudtunk futni Zoo-val. Igaz sajnos nem igen tudtunk sokat beszélni. Tudod csak a versenyek között volt igazán időm ténykedni ugyhogy olyankor sietnem kellett! De ahogy te is mondtad,reméljük,hogy lesz még erre más alkalom is.
Lényeg hogy jól éreztétek magatokat egy jó kis crossversenyen.
Amikor elvállaltam a melót nem gondoltam volna hogy ennyit kell dolgozni. Kellemesen elfáradtam a nap végére. De végeredményben jó volt. Össze kötöttem a kellemest a hasznossal.
És aminek különösen örülök,hogy te vagy az eggyetlen aki megörökítette a nagyon komoly IFA "csapásmérő" teknikámat! Remélem ott leszünk jövőre is!
Mindenkeppen beszamolok! Ha minden igaz, akkor vasarnap megyek a motortelepre....tudod, ahol allitolag tobb, mint 3000 motor van...
Ugy varom, mint kisgyermek a karacsiny estet..
Persze ez nem jelent semmit, csak fura..
Mint az olvasásból kiderült (mex86) reménytelennek tünö KLR projektjét vettem át! Nos a motor szép a hengerfej alól nyomta a vizet ezért: Szétszedtem hát a szerelö aki csinálta kivánom neki hogy neki is hasonló jó szolgáltatásokat nyújtsanak! A dugó új a henger sikolva furva hengerfejjel együtt holnap megnézem a hengerfejcsavarokat nincsenek e megnyúlva bár lazák voltak! Ami viszont nagyobb gond hogy a motor megtorpan alacsony fordulaton mintha kihagyna a gyujtás! A tekercs kokányolt a fele ki van iktatva igy töltés sincs nagyon. Ettöl szarakodhat a gyújtás vagy cdj hiba lehet? Várom épitö jellegü hozzászolásokat:) Remélem sikerül felélesztenem:) Üdv minden boldog Kawa tulajnak!
Köszönöm a korrekt választ.
Üdv.
Na!
Örülök, hogy azért jó lesz a motorod.
Arról a rendőrségi aukcióról pedig számolj be légyszíves, nagyon kíváncsi lennék.
Bizony.
Rosszat írtam Tityesz!
Neeeeeem 10w50, hanem SAE 10w20
10w20 (Fork oil) !
Bocsi! Benéztem! A hülye motorolajak járnak mindig a fejemben. Ami persze nem csoda, mert állandóan azokat cseréljük.
Egyébként KLR 650 és 500 nál harminc ezrenként kell cserélni. (Normál használat mellett persze)
A 4,2 deciliter pedig teljesen kitisztított állapotra vonatkozik.
Na jó.
Ennyit mára az első teleszkópokról. (telesz-pókokról)
Tityesz: A Teleszkópod KAYABA G-10. Feltöltési mennyisége 4,2 dl +- 4ml a 10w50 -es viszkozitású olajból.
Egyébként általában a legtöbb krossz és enduró modellbe általában a fél liter vagy egy picivel kevesebb megfelelő szokott lenni.
A legtöbben azt gondolják, hogy ha más viszkozitású olajat használnak, azzal jót tesznek. Keményítik, vagy lágyítják a csillapítást.
De hallgass rám. csak ezt, a gyár által előírt olajat használd. A rugó elöregedése szokta a puha érzést okozni.
A szelepen pedig ne fújj bele levegőt. Az előírt nyomás 0 bar.
Érdeklődnék hogy az első telokba mennyi olaj kell ?
Üdv.
Na, megis megtartom a gepemet, annyit oltem mar bele hogy inkabb megtartom es kihozom.
Megkerdeztem, kell a banktol (lizinges a vas) egy hataratlepesi engedely, meg a biztositotol egy nemztkozi zoldkartya es kesz...mar csak kell talalnom valakit,aki kihozza.....
Ja, van Angliaban es itt mindig rendorsegi aukcio...azaz lopott es megtalalt motorokat, autokat, plazmaTV-ket, laptopokat arusitanak ki...megerdeklodom, mi ezzel a helyzet...
De így van ez jól milyen unalmas is lenne ha ugyanolyan bringák jönnének mindig szembe:D
A sárvédő nem túl szupermotós, viszont a dupla féktárcsákat bizony elfogadnám. Minden megállásnál próbálkoznék a sztopival.
Alapvetően tetszik.
Jó.Jó!
És jut eszembe.
Az öcsém nagyon szeretne átülni egy jó kis DRZ-re. Ha lehet akkor egy E-s szupermotó érdekelné. Ezért eladná, vagy elcserélné a kis CBR jét. Ha esetleg tudtok valakit akit érdekelne, az tök jó lenne. Segítenénk neki.
Itt is van.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Szerintem gyengécske a Honda kerék. Nekem Kawa zx-6 van alata.
Üdv.
Semmi sem tökéletes. Pedig milyen jó lenne egy olcsó kis kétütemű 250-es. Mondjuk innen a közelből. De persze ez a két feltétel nem akar összejönni.
Hmmm.....
Na mindegy. A lényeg, hogy jól érezzük magunkat.
Feltöltöttem a múlt heti versenyről még több képet.
Ebbe van.
http://angellandmototeam.honla...
Multkor kiszamoltam, mi lenne ha autoval mennek haza es jonnek is vissza...oda-vissza kb 400.000 Ft az utikoltseg (2x kell kompozni , ami nagyon draga), autopalya-dij, benzinpenz...nem eri meg
Ha esetleg elakadsz a regisztracioban, csak szolj!
Lehet hogy 2-3 motor vásárlása esetén már megérné kimenni és szervezni rá egy fuvart?
Köszönöm a segítséget
Kérdésem lenne egy olyan emberhez /ha van persze/ aki csinált már KLR-ből supermotot. A kérdés pedig hogy milyen kerekek illenek be alá? Esetlegesen Honda NSR 125 felnik? vagy nagyon gyengék?
A választ előre is köszönöm.
Mindenki elfoglalt lehet hogy semii hozzaszolas....
Masfel het mulva megyek egy tanyara itt, allitolag tobb mint 3000 motor van ott egy nagy ahngarban...lehet csmegezni...meg egy csomo ruha, csizma, meg amit akarsz...
Itt nagyon olcsok a motorok, pl egy KTM exc 450-est mar megkapsz 5-600.000 Ft-ert....magyarorszagon ugyanez 1 millio korul mozog...
Szoval nagyon megeri itt motort venni...vannak aukciok is, amikor arvereznek motorokat.
Szoval megyek masfel het mulva motorokat bongeszni, majd csinalok fotokat!
Na igen! Végre össze tudtunk futni Zoo-val. Igaz sajnos nem igen tudtunk sokat beszélni. Tudod csak a versenyek között volt igazán időm ténykedni ugyhogy olyankor sietnem kellett! De ahogy te is mondtad,reméljük,hogy lesz még erre más alkalom is.
Lényeg hogy jól éreztétek magatokat egy jó kis crossversenyen.
Amikor elvállaltam a melót nem gondoltam volna hogy ennyit kell dolgozni. Kellemesen elfáradtam a nap végére. De végeredményben jó volt. Össze kötöttem a kellemest a hasznossal.
És aminek különösen örülök,hogy te vagy az eggyetlen aki megörökítette a nagyon komoly IFA "csapásmérő" teknikámat! Remélem ott leszünk jövőre is!