Egyébként mostanában eléggé lefáradok a munkámban, hiszen régen volt már, hogy bizonyítanom kellett. A munkaidő hosszú, és bizony nem nagyon szeretik ha áll az ember.
Hát igen. Családi vállalkozás. Gyakran ránk néznek, hiszen szeretik tudni, hogy hogyan is mennek a dolgok. Persze az eladás itt is szinte nullára redukálódott, ami talán megmagyarázza a dolgot.
No persze azért vannak szép és érdekes oldalai is a dolognak, amit azért én is szívesen megosztok veletek így képekben, ha nem veszitek tolakodásnak, vagy nagyképűségnek. Inkább csak az érdekesség kedvéjért:
Most részben ezen dolgozom: (SPLASH motor)
(No itt sem a gép volt rossz, inkább emberi hibából alakult ki a hiba)(Leütötték az olajszűrőt)
Most már beszéljenek a képek.
Szép tervek Andris.
Már látatlanban is azt mondom, hogy ez egy remek dolog lenne. És ahogy elképzellek benneteket odakint, miként fedezitek fel a környéket, azt mondom, hogy ti otthon lesztek. Terepen mindenképpen.
Csodálatos!
Repci.
Ahogy leírtad azt időjárást és feltetted ezeket a képeket, nekem is kedvem támadt horgászni egyet. Komolyan.
És csatlakozom az előttem szólóhoz. Köszönjük, hogy megosztottad velünk. Tényleg üdítő látni az ilyesmit.
Ja!
És kedves Bernárd.
Az a kipufogó lehet jó, de ha azt szeretnéd, hogy menjen is a motorod, (ne fogja meg) akkor bizony a nyitott kipufogóhoz, benzinben is utána kell menni. Vagyis a fő fúvóka átmérőjét nem árt egy kicsit megnövelni. Akár kísérletezéssel, több lépcsőben. Esetleg a dobba bemenő csövet sem árt azért egy kicsit megfojtani, már csak a kipufogó szelepek épsége miatt is.
Úgy, hogy ez bizony nem is olyan egyszerű művészet.
Igazából nem is véletlenül szokták ezt rendesen kiszámolni, és beállítási paramétereket, vagy egyes esetekben más befecskendezési térképet készíteni az adott motorhoz.
Persze ha van hozzá érzéked, te is érezni fogod a torpanást, vagy a csökkent teljesítményt, és ha elég ügyes is vagy, be tudod lőni a dolgokat. De nem árt szem előtt tartani, hogy az élettartamot bizony hamar lecsökkenti, ha túl nyitott a rendszer.
Nekem regebben sosem volt eleg turelmem a horgaszashoz...azota eltelt sok ido, kicsit oregedtem, talan most mar lenne...
A harmadik kep is tetszik, nagyon....olyan igai nyugodtsagot araszt, ha ertitek, mire gondolok.
Ezert szeretem ezt a topikot: senki sem okoskodik, nincs nagy szaja...az emberek itt olyanok, amilyennek lenniuk kell...es tetszik hogy nem csak motorozasrol szol a dolog, hanem megismerhetjuk mindenki eletet..szerintem ez nagyon jo.
Foleg hogy nem is elunk mind, ugyanabban az orszagban. Megis kozelebb vagyunk egymashoz, mint sok mas emberrel,aki egy varosbvan/faluban lakik velunk.
Ugy nez ki hogy el fogom adni a motoromat otthon es inkabb itt veszek masik motort...egy trial gepet szretenek (nagyon jo baratom, jovore koltozik ide ki, es akkor egyutt fedezhetjuk fel a kornyeket) meg egy crossmocit (2t)
A keto egyutt csak a toredekebe kerul, mint a Gasgas-om...raadasul rendszam sem kell rajuk.. ..hat, egyenlore, ez a terv.
Sziasztok!
Ma reggel elég csípős volt a levegő felénk! Lassan itt a tél és el kell garázsolni a gépet! Azért minden rosszban van valami jó, mert most kezdődik a csukaszezon! Tegnap elmentem a Tisza egyik mesterséges holtágába szerencsét próbálni! Ezt a helyet úgy hívják, hogy Prokop és a Tisza egyik kanyarját akarták átvágni vele, csak abbamaradt és most egy nagy tó az egész! Nagyon szeretek ott pecázni, mert szép csendes hely! Ami a fogást illeti biztató jel, hogy fogtam egy szép kilós csukát, de még korai! Múltkor pedig ugyanitt, csak éjszaka megfogtam életem halát egy 5,5 kg-os süllőt! Szóval ha motor nem lesz, akkor sem fogok unatkozni!
Sziasztok! Nemrég vettem egy 600as KLR-t, sport dobbal...aztán utána néztem ennek a dobnak (Leo Vinci SBK) és ez a típus gyorsasági motorokhoz való. Namost érdemes ezt enduro dobra cserélnem?
Bakker mekkora szívás ez! Mikor nekem dugót kellett cserélnem meg pár apróságot emlékszem mennyit bosszankodtam! 500 000 az viszont már brutális, nem is tudom mit csinálnék, ha ez velem történne! Szerintem azért, ha megcsináltatod akkor hajtsd ki a lelkét és úgy add el! Ha már ennyi pénzt beleöltél, legalább valamilyen szinten kárpótold magad!
Igen én is úgy gondolom h nem volt rossz vétel főleg úgy h nem rég lett a blokk teljesen felújítva így nekem az egyébként is cserélendő dolgokon kívül elég a csinosítgatására költenem.
Sajnos már nem dolgozom motorkerékpár szerelőként, és a dealer kódom sem él, így gyáriba se nagyon tudom neked megnézni, hogy mennyibe kerülhet a kipufogó védőrács.
Szinte biztos, hogy úgy horribilis.
A helyedben én készítenék egyet. Valami jó kis saválló anyagból. Ívesre hajlítanám, majd valahogy kivágnék rá egy pár szép óvállyukat.
Vagy ha más nem, egy jó lakatos is csinál egy szépet.
Nem hiszem, hogy a bontós szívesen odadna egy ilyet a könyök nélkül.
Aztán persze lehet.
Hát kérdéssel elláttad a forumot az biztos! Persze ez nem baj,de sajnos én sem konyitok ehezz! De valaki majd csak segít!
Én ugyan hütlen lettem a KLR-hez de ez nem azért van bármi bajom is lenne vele!
Bizony szép a motorod,és üdvözlöm a lányodat! Bírom a vagány csajokat!
Udvozlok mindenkit!
Nagyon reg nem jartam mar a forumon,de azert vissza lapoztam es nagyjabol beleolvastam az oldalakba,sok jo erdekes tema van.Vegul is ezert forum a forum. A tel fojaman szeretnek vasarolni egy KLX 650 t lehetoleg oninditosat,anyi jot rahordtatok a KLX re ,hogy nem tudok ellenalni.De azert egy par dolgot meg kerdeznek ,ha jol tudom a C s tipus az oninditos es az R csak berugos? egyaltalan ra lehet epiteni az oninditot egy sima tipusra vagy megeri vele foglalkozni ? a tomege az kb menyi ? mivel konyebb a KLR nel? melyik evjaratosat erdemes megvenni es medig gyartottak a KLX 650 t? ules magasaga? a motorban levo alkatreszek meg egyeznek a KLR 650 l? Amugy mi a velemenyetek a KLX rol ? Nem akarom eladni a motromat ,orok huseget eskudtem a kawasakinak es ezert gondoltam egy kisebb tesora,en nagyon sokat turazok a hegyekbe ,akar napokra is elmegyek ,gondoltam az endurozasra inkabb alkalmasabb volna a KLX es a KLR t hagynam az utakra mert nalunk fele az aszfaltra se art az enduro!
Varom velemenyetek es hosszu oszt ,szaraz utat kivanok
Antal Bela
A foton a lanyommal vagyunk egy delutani rovid kirucanason.
Hm, majd utánanézek a fúvókának, am sztem nem megy rosszul a motor, az is lehet, h az előző tulaj már hozzá kalibrálta a dobhoz.
Egyébként köszi a választ. :)