Mellesleg nagyon örülök, hogy Kisilo és mások így segítenek a társaikon itt a fórumon keresztül.
Komolyan mondom, hogy jó ezt látni.
Jómagam olykor csak lustán benézek, de jól esik látni, hogy miről beszéltek, és jó tudni, hogy ez a fórum még mindig ilyen remek emberekkel van tele.
Megnéztem ám a 25 baros riportot is. Nagyon érdekesre sikerült.
Az üvegtigrisnél is jól nézett ki a DRZ, meg tetszik, hogy így itt vagytok.
Én is itt vagyok ám, nagyon sokszor, csak néha lustácska vagyok beleszólni. De szerencsére így is mindig megoldjátok.
Jó ez! Jó ez!
Egyébként jól el vagyok a munkámban, és mint ha egészen remek kis brigádba kerültem volna. Kezdenek megismerni, és úgy látom, többnyire kedvelnek is a kollégáim. Nem is rossz ezekkel a Suzukikkal foglalkozni. Alapjában véve egészen hálás kis kocsik. Ha jól megcsinálják őket, azért nincs velük sok gond.
Érdekes módon a nagyobb javítások, inkább emberi mulasztásból adódóan válnak szükségessé.
"Nem nézzük az olajszintet""Leverjük az olajszűröt" stb, stb.
No mostanában ez tölti ki az időmet. (Hétköznap)
Hétvégén meg, sörözök inkább egy kicsit a haverokkal, majd Egy kis playstation és egy pár séta a parkban.
Kissé nyugdíjas programnak tűnhet, de most így elvagyok a babámmal.
Aztán majd csak motorozunk még.
Na jó ennyit a regényírásról.
Biztos unalmas. De azért legalább tudtok rólam.
Erik. Az valójában egy röpsúlyos automata dekompresszor. A berúgás, vagy indítózás fordulatszámakor kissé nyitva hagyja a kipufogószelepet, hogy könnyebb legyen átforgatni. Ha ez nagyobb fordulatszámnál is ezt teszi, (már ha beindul) akkor rövid időn belül eléghet a szelep. Mindenképpen csináld meg, mert a hengerfej felújítás és gépmunkák nagyon drágák.
Nem is értem, hogy hogyan követhettek el szegény motorral ilyen gyalázatot.
Sziasztok!Nem tudja valaki hogy a kipufogó szelepek himbatengelyének a végén a röpsúly mire szolgál?Mert most vettem a klr-t és a röpsúlyba a rugó valószínűleg el volt törve és most össze van heggesztve és minden fordulatnál rá üt a kipufogó szelepre egyet.Nem így kéne működnie ennek ugye?
Szerintem ha teszel rá egy normális nyitott kiput, sportlégszűrő, karburálás és egy végáttétel módosítás után lesz benne elég kraft! Hidd el nem kell több, én is ha cserélem tavaszra a láncszettem hátulra veszek nagyobb lánckereket!
Heló! olajat cserélek a mociban. Vettem fasza Castrol 20w 50 es olajat, meg szűrőt. Esetleg kell valamire figyelni cserékor, vagy van valami trükkje ennek is? Esetleg valami motoroblokkmosót(ami elvileg kitisztítja olajcsere előtt) használjak? Köszi a segítséget!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Már csak azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan tudom megállapítani, hogy jó-e még a lánc, vagy sem? Egyáltalán mennyire kell megfeszíteni?
Heló! olajat cserélek a mociban. Vettem fasza Castrol 20w 50 es olajat, meg szűrőt. Esetleg kell valamire figyelni cserékor, vagy van valami trükkje ennek is? Esetleg valami motoroblokkmosót(ami elvileg kitisztítja olajcsere előtt) használjak? Segítséget megköszönöm!
ja akkor félre értettelek bocsi! Ha csak a feszességen akarsz állítani akkor semmit se kell szétszedned! Persze csak ha minden rendben van!
A feszességet a képeken is látható rugó feszití meg,ugy hogy az alsó fogaskereket huzza. Alap esetben ez le van rögzítve egy fixáló csavarral is ami kilóg a blokk oldalából. (persze 600-asról beszélek,de gondolom ez a tiéden is így van)
Szóval normál esetben ezt a csavart meglazítod és akkor a rugó automatikusan feszít a láncon ezután pedig meghúzod a csavart.
Na de! Előfordulhat az is hogyha már nagyon megnyult a lánc akkor a rugó már nem tud feszíteni rajta,de kézzel még lehet rajta feszíteni. Ezután pedig már lánccsere. Csak ehhez le kell venni a deklit.
Nagyon optimista vagy velem kapcsolatban
Mintha valami csavar is lenne kívül, vagy valahol, amivel a feszességet lehet állítani. Mintha emlékeznék valami ilyenre abból az időből, mikor a régi szerelőm állított rajta. Igazából nem értem a magyarázatot sem, hogy miért kellene szétszedni teljesen ezt a részt. Máshogy nem lehet állítani a feszességen?
Trysii! Szerintem meg tudod oldani azt magad is! Csak mert nekem már volt hozzá szerencsém,és ha nekem ment akkor neked is fog.
Be vannak pontozva a tengelyek. Csak azokat kell összeállítani és kész is. De csatolom a segítséget is!
Kérem, ha valaki tudna segíteni a Kawasaki KL 650 motorom kiegyenlítőláncának pontos beállításában, és Budapest közelében lakik, ne fogja vissza magát! Néhány üveg sörrel tudnám honorálni a segítséget!
Hát kisilo már nagyon itt az ideje! Én már egy hónapja csukázok! Különben elárulok egy titkot! Ha nem vágysz kapitális csukákra akkor nyugodtan elkezdheted már szeptember végén vadászni őket! Számomra eddig október bizonyult a legjobb hónapnak! Télen azért könnyebb megfogni őket, mert kevés a táplálékhal, de mikor kezdődik az ívási időszak már nem esznek annyira! Ilyenkor mikor hizlalják magukat télire van a legnagyobb esélyed megfogni őket, mert zabálnak! Volt olyan, hogy még látszott a kishal farka a torkában mikor rákapott az én csalimra!
Nem fogtuk mi meg, isten ments! Szóltunk a rendőröknek, hogy hol láttuk és annyi!
Jah és a Yamahás sapeszom ne tévesszen meg senkit, nem lettem hűtlen a Kawához!
Ez az amit én is nehezen tudnék itt hagyni Andris! A világ összes pénzéért se cserélném el egy nagyváros betondzsungelére!
Elrakni a gépet télre? ÁÁ nem szabad még. tegnap is olyan szép idő volt hogy hihetetlen. Ki is használtuk egy jó kis túrára. Elnéztünk az üvegtigrisbe,persze hegyen völgyön keresztül. Marha jó volt.
Ja igen. Valamelyik nap már annyira unatkoztam hogy elő kellett venni nekem is az x-boxot. Splinter Cell-el nyomulok.
Repci esznek már a csukák? Itt a szezonja,ki kéne mennem nekem is szerencsét próbálni. Csak vizi hullávall nem találkozzak! Főleg ha melozok akkor ne,mert akkor még meg is kell fogdosnom. Pfejj! Bár mióta sofőr lettem,hála istennek igy kissebb az esélye hogy ilyen szarokkal keljen foglalkozzak.
Na széles utat,jó fogást jó munkát. (kinek mire van szüksége )
na, ezert viszont nem irigyellek...vizihullak mindig csunyak...felpuffadtak..aztan meg ha megfogod, mallik szet az egesz...bar attol is fugg, milyen regota van a vizben, illetve milyen meleg a viz.
Biztos annyira hideg volt a viz hogy hogy hippotermiat kaptak (a szervezet hot von el a vegtagokbol hogy melegen trathassa a szivet, agyat, igy elgemberedik a vegtagod es nem tudsz uszni, majd elajulsz) es igy fulladhattak meg...szerencsetlenek...egy jobb jovot akartak, ami igen rovid ideig tartott szamukra.
Komolyan mondom, hogy jó ezt látni.
Jómagam olykor csak lustán benézek, de jól esik látni, hogy miről beszéltek, és jó tudni, hogy ez a fórum még mindig ilyen remek emberekkel van tele.
Megnéztem ám a 25 baros riportot is. Nagyon érdekesre sikerült.
Az üvegtigrisnél is jól nézett ki a DRZ, meg tetszik, hogy így itt vagytok.
Én is itt vagyok ám, nagyon sokszor, csak néha lustácska vagyok beleszólni. De szerencsére így is mindig megoldjátok.
Jó ez! Jó ez!
Egyébként jól el vagyok a munkámban, és mint ha egészen remek kis brigádba kerültem volna. Kezdenek megismerni, és úgy látom, többnyire kedvelnek is a kollégáim. Nem is rossz ezekkel a Suzukikkal foglalkozni. Alapjában véve egészen hálás kis kocsik. Ha jól megcsinálják őket, azért nincs velük sok gond.
Érdekes módon a nagyobb javítások, inkább emberi mulasztásból adódóan válnak szükségessé.
"Nem nézzük az olajszintet""Leverjük az olajszűröt" stb, stb.
No mostanában ez tölti ki az időmet. (Hétköznap)
Hétvégén meg, sörözök inkább egy kicsit a haverokkal, majd Egy kis playstation és egy pár séta a parkban.
Kissé nyugdíjas programnak tűnhet, de most így elvagyok a babámmal.
Aztán majd csak motorozunk még.
Na jó ennyit a regényírásról.
Biztos unalmas. De azért legalább tudtok rólam.
Így van?