a Jt-nél gondolom nem hasra ütésre választották ezeket a kombinációkat, tehát attól a legkevésbé sem kell tartani hogy használhatatlan lesz tőle a motor, tehát gondolom nem az lesz hogy pl csak 70-80al tud menni, mert hogy annak igazán semmi, de semmi értelme nem lenne...csak ennyit akartam kihozni az egészből..kb..részemről már rég túl van tárgyalva!
váltsunk témát!
A számítást azért írtam, hogy ha számolunk akkor legyen pontos.
Nyilván nem a számítás fogja eldönteni, hogy mennyit megy a motor, mert a kopást nem kalkuláljuk be. A számolás csak iránymutató.
Ezt a célzást nem értem, hogy a JT gyárt a KDX-re lánckerókat, az miért lenne olyan fasza.
Ha jól felfekszik a lánckeró a tengelyre (jó a bolda) és jó a fogazás akkor jó az amit is Józsi bácsi csinál maróval.
hello szisztok
említettem már a problémám. Lemértem a mostani gumim szélességét és az jött ki h 12,5 cm. De a kerékre rá van írva 110/100-18. Nah akkor max nem 110mm azaz 11cm szélesnek kell h legyen?
én átlagokból parasztba kiszámoltam , de amúgy nem hinném hogy számolgatni kéne, ránézésre tutibiztosra mondom hogy 100körül lesz a vége...azt meg hogy egy motor hogy megy, nem a számokból fogod megtudni...ja és még annyit hogy a Jt nem véletlenül gyárt kdx-hez ilyen áttételt...szal túl van ez már beszélve!
Ahhoz hogy kiszámold, kell a motor fordulata, a primer áttétel, a váltó végáttétel és a secunder áttétel (ami a 4es jelen esetben), plusz még attól függ, hogy számolod, mert kellhet a kerék kerülete.
Elvileg majd most fogom megrendelni a 2 lánckereket és a láncot. MINDEN JT!
Lenne még egy olyan kérdésem h a mostani cross gumimra az van ráírva h 110/100-18! Elvileg a 110 az a szélességet adja meg nem?
Nah szóval én ma lemértem bütyöktől bütyig és 12,5cm
Most akkor mivan? elvan méretezve a gumi?
a cz az nem azt jelenti h czetka, (kül nekem is olyan van most, nem ér semmit komolyan modnom, kurvára nyúlik), vmi cseh láncmárka de nem czetka. JT az elvileg japán az biztos jo.
nekem olyan lánckerekek vannak, és most olyan lánc is lesz
azt nem tudom mit jelent a 4, de szerintem lényegtelen:), az a lényeg hogy a 13/52 szerintem tökéletes ha terepen van használva a kdx, nem véletlenül van kitalálva...
Az o gyűrűs láncok annyiban különböznek a hagyományos láncoktól hogy a szemek között kis o alakú gumigyűrűk vannak, amik megakadályozzák a kosz bejutását, így kisebb a kopás, viszont elég drágák a hagyományoshoz képest...
hello sziasztok! OLyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy szerintektek melyik lánc márka ajobb a JT vagy CZ(cetka)? egyébként mit jelent az o gyűrű és az x gyűrű?
KDX125höz a legrövidebb áttétel 13/52-es, 10-11ezer+1000ft postával rendelhető a pinkmotorstól---Jt-első+hátsó lánckerék+erősített Jt 428as lánc...rendelést követő napon meg is érkezik!
gyárilag van a 125ön is -az összesen!