Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így néz ki az enyém...
nekem kawa kdx 200asom van. és a karburátornál elment az úszóház tömítés( az évek során megkeményedett a benzin miatt)pécsre telefonáltam kawasaki boltba, kereken 7db 1000es.
megértem felszedni az állam...nemsemmi. egy kis pairdarabka v nem is tudoom miből van 7000Ft...
bütykösgumi meg rendszám?
ha bütykös a gumi, nem kell rendszám, max lesz mi alapján beazonosítani az meg sosem jó... , szerintem, persze sose baj ha van...
amúgy széééép!
Csá. Gratulálok a géphez! Nagyon jól néz ki. Gondolom jól megy. Én is gondolkozom 250 be. Neked 125 után hogy tetszik? Csak azért kérdezem mert én is 250-est akarok. Csak nem tudom hogy kroszt vagy endurot.
Helló!
Végre kész lett az új gépem,amivel én is kawa tulajdonos lettem:)gondoltam megosztom veletek:)Új perselyt és dugót kapott a vas a yamaha Fehértől Még vár rá egy műszaki vizsga aztán goo, de a környéken azér járatgatom mert már elvonási tüneteim voltak
Csá !
Igazad van , de azért köszi !
vagy mégse...'94es modellév a legfiatalabb...mindegy
erre csak azt mondanám hogy a google a barátod!
Mivel egy Amerikában igen kedvelt modellről van szó(legalábbis szerintem), ezért nagy rá az esély hogy megtalálod amit keresel! Sok sikert!
Helló!
Alvázszám szerint hol tudom megnézni a kdx 250 évjáratát ,hogy tényleg 96-97es?Előre is köszi a segítséget !
Köszi ,a linket,igazából service manual kéne,mert abban van minden leírva ,a feltöltési mennyiségektöl kezdve, a kopóalkatrészek mérettűrései,meg a meghúzási nyomatékok,meg minden. Azért köszi.
esetleg valaki nem tud nekem trafót szerezni? Kawasaki kdx125-be a motor '91es, de tudtommal az összes tirisztoros gyújtású motorba ilyen van, vagy hasonló...
új kilőve, mert drága és mert semmi értelme nincs, szóval marad a bontott, ha valakinek esetleg van elfekvőben az írjon! kösszi!
Gratulálok a géphez! igaz és nem ismerem, meg Magyarországon nem is egy elterjedt típus ...szerintem nem üzemórás, de ez igazából miért fontos? ha gyengül vagy rossz a hangja azt úgyis érzed ...+ha van rajta km-óra akkor kilóméterben nézed, ha meg nincs akkor üzemórában
mindegy..
itt találsz hozzá rajzokat!
Ok. Köszi a választ!
ezek szerint a tiéd 91-es, KDX250-F1 (1991)
Frame no. DX250F-000001 ---- DX250F-008500 (8500 Bikes Produced)
ehhez nem találtam :S
Sziasztok! Nemrég vettem egy 2002-es évjáratú KDX 220 R-t .Ismeri valaki a tipust? Kellene hozzá szerelési kézikönyv.Egyébként 101 kg , 40LE .Megy mint a golyó.Szuper futóművel.Csak nemtudom,hogy üzemórás e,vagy Km-es .ÜDV!
Ja, ok! Nekem meg szivócsonk kellene 250-es hez az a gáz hogy japán belpiacos dx250f-000893 az alvázszám. Ha valaki tud segithetne!
gyári adat szerint 5W olaj kell bele, ha netán érdekel valakit.
én az első telóra gondoltam nem a benzin keverésre. am én most 1:25el járok.
Hali! Nekem is 250-es van én 1:40 es keverékkel tolom castrol racing 1 -el. Györben gyártanak tömitést (Nem lehet szétbaszni)! Olyan jó minöségbe!
Helló!Köszi a Válaszokat!
üdv
Tudja valaki milyen olaj kell az első villába? én 5ösre tippelek.
Köszönöm otoska. A dt- kkel semmi bajom főleg az ujjabb tipusuakkal , csak nekem még kb 1987-es lehetett, és azokon gyárilag nagyok a rések a hengeren, ezért kopott jobban a dugattyu. (de ez azért van hogy erősebb legyen mint az ujjabbak, ha joltudom , de nembiztos) Jó szerelést a kdx-hez . Képeket megköszönjök, ha készlesz.
KDX125SR! Nagyon penge a gép a képeken!
Helló!
Nekem is volt egy 125-ös DT-m, 4 évig volt nálam és addig egy kuplungbovdenen kívül semmit nem kellett cserélni rajta:)Jó persze nem pályáztam vele, de azért volt neki húzva rendesen,erdő-mező, szerpentin mikor mi Persze én is hallotam rosszat is róluk,meg van amit szervizelni kell gyakrabban,attól függ mien piacos,nah meg hogy hogy húzták neki előtted Meg hát ez is olyan hogy ki kell fogni.De alapvetően jó motornak tartom, és nagyon szerettem egy álmom vált valóra mikor ráülhettem az enyémre:)De aztán most váltottam egy 250-es KDX-re amit még össze kell rakni mert felújításon esett át, de ha kész teszek fel képeket,legyünk hűek a clubhoz:)