Tudod még régebben szét lett vágva a rezo.(ki lett véve a gyapot) csak nem tudtam kipróbálni, mert a motor is szét volt szedve. Megigértem 125cc 4 erer-nek hogy írok tapasztalatot ha készlesz.
Sziasztok. Múlt héten sikerült összerakni a kdx-t. A hangja nekem sokkal jobban tetszik, de nem sok különbséget vettem észre teljesítményben. Végülis még csak kb 5km-t mentem vele A héten megpróbálom letesztelni terepen ,és akkor majd írok (lehet lesz video is)
Sziasztok! Úgy néz ki sikerült megoldani gyertyacserével nov. elején felmerült hidegen szívatóval alacsony, üzem melegen magas fordulatszám fogas kérdését./ Katalógus 2 félét ajánl ./ A motor szinte megtáltosodott ! Próbáljátok ki , hátha Nektek is bejön.
hello sziasztok.
Állítottam ma a hátsó rugóstagon. A legkeményebbre tettem.És az lenne a kérdésem h az normális h "nagyon-nagyon" kemény lett. annyira h max 3-4 cmt mozog?
Sziasztok:D
S&B nek igazat adok...:D a kdx majdnem megegyezik a kx-el...
Pl az én kdx-em most lett megcsinálva és kegyetlen... motorostalálkozon gyorsultam egy kdx-es gyerekkel és esélye nemvolt. Persze nem azt mondom h az enyém az verhetetlen de megy...:D aki enmhiszi ki is próbálhatja..:D hozzátéve vagyok 110 kiló és akivel versenyeztem volt 60....:D télleg meleg.. gödöllöi versenyszerelő csinálta a hengeremet és egy barátom (aki szerelő) csinálta a többit. Már csak a kx gyujtás kell bele és ugyan az..:D de ügye néha kell a világítás.:) peace
hát mindegy nekem h 14 vagy 18Le, de azt tudom h szépen vette a lapot
a moccról meg annyit h még pálik
de már ott tartok hogy lehet hogy el lesz huzatva földúton a szerelőig(15km)
igaz kis ideig eltarthat, de legalább meg lesz javítva
Az úgy történt...
Mint ma kiderült, mind2 power-szelep el volt törve, a fogaskerekük alatt! valahogy az előző tulaj (gondolom) beállította fixen nyitott állásba, így ment jól nagyobb fordulaton, és ezért volt gyenge alacsonyon.
Szóval kell a 2 power-szelep, és a 3. fogaskerék, ami még van ott a hengerben az egyik mellett
Lendkerék-lehúzó kellene most. Valakinek elfekvőben esetleg?
Csapágy-, szimering-, és tömítéskészlet kb mennyibe van?
jajj srácok..
Figyelj ha ennél csúnyább állapotban lesz a mocid az se baj
Állítottam ma a hátsó rugóstagon. A legkeményebbre tettem.És az lenne a kérdésem h az normális h "nagyon-nagyon" kemény lett. annyira h max 3-4 cmt mozog?
Tudnál csinálni videót a gépedről?
S&B nek igazat adok...:D a kdx majdnem megegyezik a kx-el...
Pl az én kdx-em most lett megcsinálva és kegyetlen... motorostalálkozon gyorsultam egy kdx-es gyerekkel és esélye nemvolt. Persze nem azt mondom h az enyém az verhetetlen de megy...:D aki enmhiszi ki is próbálhatja..:D hozzátéve vagyok 110 kiló és akivel versenyeztem volt 60....:D télleg meleg.. gödöllöi versenyszerelő csinálta a hengeremet és egy barátom (aki szerelő) csinálta a többit. Már csak a kx gyujtás kell bele és ugyan az..:D de ügye néha kell a világítás.:) peace
Most hoztam el az első telóimat a szerelőtől. Kegeyetlen jók lettek! olyan jól mozognak márcsak 1-2 apróság és kész a teljes felújítás
hát mindegy nekem h 14 vagy 18Le, de azt tudom h szépen vette a lapot
a moccról meg annyit h még pálik
de már ott tartok hogy lehet hogy el lesz huzatva földúton a szerelőig(15km)
igaz kis ideig eltarthat, de legalább meg lesz javítva
Mint ma kiderült, mind2 power-szelep el volt törve, a fogaskerekük alatt! valahogy az előző tulaj (gondolom) beállította fixen nyitott állásba, így ment jól nagyobb fordulaton, és ezért volt gyenge alacsonyon.
Szóval kell a 2 power-szelep, és a 3. fogaskerék, ami még van ott a hengerben az egyik mellett
Lendkerék-lehúzó kellene most. Valakinek elfekvőben esetleg?
Csapágy-, szimering-, és tömítéskészlet kb mennyibe van?
ezt én nem egészen értettem, ez most a hengerbe?