Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello. Nekem volt 125- ös dt-m és elég sűrün dugót kellett cserélni. Pedig nagyon szép állapotú volt. Ahoz képest a KDX-em sokkal jobb. Körülbelül 2 éve van nállam és eddig még egy dugattyút se kellett vennem hozzá. Pedig mentem vele 11000km-t. Nekem nagyon bevált, sokat kibír, kicsit talán könnyebb is egy DTnél. Én nagyon meg vagyok vele elégedve. Amúgy lehet el fogom adni mert már 4 éve 125ccm-vel motorozom, és nagyobbat szeretnék. Ha érdekel az adatlapomon van pár kép róla. (azóta új elsőgumi meg új láncszett is van rajta) Ja amúgy a DT-k meg az RX-ek is nagyon jó motorok, de nekem ez vált be, pedig régen az rx volt az álmom.
Helló!Közeljövöben tervezem h veszek 1 125ös endurót,de még nem teljesen tudom h milyen tipusú legyen majd!Ezért kérdeznélek titeket a kdx-röl,mert az 1ik kiszemeltem ez...vagyis ez tetszik a legjobban is!Kérdéseim a következök:mennyire megbizhato,mennyire tartós..alkatrész utánpotlás jó-e hozzá,mik a gyenge pontjai?Nagyon szervizes,sokat ekll-e javitani,alkatrészt cserélni?Nekem ezt ajánlották,meg ez is tetszik!Még amiken gondolkodom: APRILIA RX, KTM LC2,HUSQVARNA!Ezektöl mikben tér el a Kawa?Jobb,rosszabb?Melyiktöl gyengéb,erösebb?Lehet sok kérdést tettem fel,de kiváncsi vok h jol döntenék ha ezt a tipust választanám!
Válaszaitokat elöre is köszönöm,és rem tudtok segiteni!
üdv:Gábor
dugót a pinkmotorstól rendeltem én is.
Szia!
Köszi a segítséget remélem sikerrel járok!
most így összeszámoltam mennyibe lenne az alkatrész, és annyira nem olcsó, szóval lehet megvárom míg visszaszólnak pinkéktől, az a biztos...aztán ha nem, majd megrendelem..a gond hogy nem tudom hány kilós lehet...azért köszi még 1X!
szerintem először is kérdezd meg apinkmotorst ha itt netán nem lenne(de ez lehetetlen akkor a parillát...ha sehol sincs, vagy nem tetszik a kiszolgálás akkor még mindig ott van valamelyik hozzád közelebb álló kawasaki márkakereskedés, ha ott sincs kedvedre való akkor pedig külföld - ezt most beszéltük-
remélem segítettem..ez lényegében az összes lehetőség..
Helló!

Dugattyút hol találtál és menyiért?
A válaszod ellőre is köszi.
sztem akkor kb péntekre ér ide, vagy utána hét elején. attól függ milyen gyorsan dolgozzák fel a rendelésed.
oké, köszi. És ha most megrendelem jövőhétre akkor már ide is ér?!
igen átszámolod. bankkártyával kell fizetni. a postakölcségre van egy kalkulátor, de ahhoz tudnod kell, hogy kb milyen nehéz lesz a csomag. nem irreális a postaköltség. nekem a tömítések egy A4es bubis borítékban jöttek levélként így főleg nem volt drága. egész pontosan: 3.25 Euro
ja és a rendelés végösszegétől is függ. gondolom minnél nagyobb értékben rendelsz annál olcsóbb.
Shipping costs -- itt tudod kiszámolni. megtalálod az oldal legalján
köszi!
az árakat átszámolod forintba és kész? a posta mennyi?
persze. nem akartam én álltalánosítani, csak rossz így itthon ülni úgy hogy fogalmam sincs, h mi történik, miért nincs itt.
az oldal címe: www.cmsnl.com
na most megnéztem, az enyém 91-es, a blokk számából elvileg nem lehet tudni...
ja és attól hogy A-s még lehet fiatalabb is..
nekem is ugyan így van -feltehetőleg 90es
megmondanád honnan rendeltél?! lehet jól fog jönni...
köszi!
Szia!
Kereskedő és kereskedő között nagy a különbség.
DMC Kft.
Gyár u. 2.
2040 Budaörs
tel. 23/886-908
Őket csak ajánlani tudom.
KDX 250 alvázszám táblázat 95ig:
http://images.cmsnl.com/img/pa...
KDX 200 94ig:
http://images.cmsnl.com/img/pa...
üdv.
elmesélem nektek a történetem, mert érdekesnek találom.
Hosszú hirdetésböngészés után döntöttem a KDX 250 mellett. Találtam is egyet lementünk, megnéztük, hazahoztuk. Másnap motorozás, kb félórát ment. Gyűrűtörés. Boldog nem voltam, dugattyút nem volt nehéz találni de a hengerfej, hengertalp szimeringgel szívtam. A szerelő rendelte meg végül, gyári Kawasakit. Mostmár több mint 1 hónapja várjuk, még mindig nem jött meg. Ha már szereltünk, szereljünk rendesen, széthúztuk a blokkot, megnéztük minden rendben van-e. Szerencsére akitől vettem nem hazudott, felújították a hajtókarkörnyéket. Viszont így további tömítésekre és szimeringekre volt szükségem. Nem akartam h ezekre is sokat kelljen várni, ezért külföldi online motorosboltokat böngésztem. Találtam egyet, ahol szó szerint MINDEN van. A legkisebb jelentéktelen csavartól kezdve blokköntvényig minden. Rendeltem is ami kellett, pár nap alatt feldolgozták a rendelésem, a postázástól számítva két nap múlva itt volt. Gyári tömítéseket küldtek teljesen reális áron. Amit magyar márkakereskedésen keresztül rendeltünk a hengerfejhez az még mindig nincs itt. Tehát aki alkatrészt kerest, annak ajánlom a külföldi alkatrészoldalakat. Remélem lassan összeáll a motor. Ha valaki tudna segíteni h milyen keverési aránnyal használja a KDX-ét azt megköszönném, mert kivágtam belőle a különolajzást. Esetleg milyen olaj kell a teleszkópba? Ezekre még nem találtam választ. Üdv néktek
Sziasztok!

Huhh, így már lehet az enyém sem 94-95 körüli...
Figyeltem a fórumot, és megnéztem: a vázon DX125A van, de a szám nem egyezik a blokkon lévővel, és ott DX125AE-vel kezdődik.
Akkor nekem körülbelül milyen blokkom van?
a kiegyenlítő tartályon van jelzés...full meg low
hhúha, akkor az én motorom egy őskövület! ugyanis Dx125A-val kezdődik, feltehetőleg 90-91es, ami a kábelkötegelőn volt...akkor viszont elképesztő hogy mennyire egybe van/volt a gép...most lett először széthúzva a blokk!-és egy főtengely szimeringen kívül más gond nem nagyon volt...igaz eredetileg 97esenek vettem, de végül is nem bánom mert tényleg szépen egybe volt....és a 97es sem különbözik semmivel...a japók tudnak valamit!
igen már megtaláltam menyni olyaj kell bele 0,8l.
és azt nem tudja valaki, hogy a hűtőbe menyni folyadék kell?
vagy hogy hol tudom megnlézni mennyi van bennt, valami nívója nincs?
csá.úgy tudod,hogy az alvázszám pl. nekem úgy van hogy DX200G..... a G-n van a hangsúly az enyém japán belpiacos 93-as az eu-s megfelelője talán F ez azt hiszem 90-93 ig használták a H már talán 94-95 de valamelyik kawanál megmondják pontosan.a motor szintén DX200G.......nekem már ki van cserélve H-ra azt is nézd meg hogy nem-e volt cserélve a motor.ha nem az alváz-motorszám eleje egyforma.Csá!
jah, szedte a lábát a kisköcsög amíg még ment...
azóta is alkatrészekért futkosok....elég tré találni hozzá....mert ugye semmi sem szabvány...
és hogyan?