ja, és nem tudja valaki hogy ezeken a "sz*rokon" hol lehet az évjárat?
felni kilőve mert az nem gyári...én az idomokban nem láttam, vázon se, egyedül egy kábelkötegelőn láttam valamit, azon mintha 1990lenne, valami tipp hogy hol lehet esetleg?
az alapjáratot azért kérdeztem mert mondtad hogy füstöl és akkor lehet hogy főtengelyszimeringes a motor, szóval szív egy kis váltóolajat is, de nem biztos hogy ez a baj,, -nekem pl olyan volt(van) hogy a gyújtásoldali szimering szétment, ezért ott kifújta az keveréket, és nem volt alapjárat, illetve alacsony fordulaton fulladt, magas fordulaton ment rendesen, ott nem volt gond,- kivéve a végén amikor is kihagyott a gyújtás mert telenyomta keverékkel...lehet neked is ez a gond, bár beb*szna
mindenek előtt szedd le a kipufogót, a rezót is és nézd meg nincs e tele nagyon
ja és keress a jútúbon valami kdx-es videót, -van elég sok- és hallgasd meg
azt hogy mennyit pörög azt nem tudom, az enyém 3.gázra még éppen emelte az elejét...."nyitott kipuffal"...végre meg kb 120-130-órája szerint
Ami azt illeti, alapjárat sem nagyon van. Erő úgyérzem van benne, mert ha rendesen kipörög, megy, csak van, hogy még 1es-ben sem tud kipörögni egy parton... Ha elkapja' a fordulatot, akkor megindul, 1-ben még lehet érezni a power-t, feljebb kapcsolva már kevésbé, vagy nem is. Jó lenne egy jó motort meghallgatni, kipróbálni mellé, mert így eléggé a sötétben tapogatózok... Arra is kíváncsi lennék, hogy ha tökéletes a gép, mennyit pörög, mert az enyém mintha keveset tudna...
Most megpróbálom a kipufogó-levételt, meg kikötöm az olajzást, és tankolok keveréket, hátha lesz vmi!
Köszi a segítséget!
Cy_nege szerintem próbáld ki úgy hogy leveszed a hátsódobot. Arra gondolok hogy lehet el van dugulva valamennyire. Nekem is ilyesmi volt a baja (ledadogott). Kb fél évig tartott, mire rájöttem hogy ez a baja, nem is gondoltam rá hogy ilyen is lehet vele. Kb 10 perc alatt meg lehet próbálni, hogy jó vagy nem. Szerintem annyit megér.
A gyertyacsere nekem sem vált be, légszűrő tiszta, azthiszem én is szakértőhöz fordulok, csak félek, az elég drága lesz...
Egyébként a 2 hete vásárolt motor kezd gyengülni', még annyira sem pörög fel, és ahol 2 hete 2ben még elment, most 1ben tötyörgök...
Tipp valakitől? Gyújtás, sok olaj (esetleg ez összekeni a powert, meg az egész motort?)?
Helló mindenkinek!
Kawasaki KDX 250 sr ('93) típushoz keresek felső tűgörgőt, naggggggyon megköszönném ha valaki tudna segíteni, hogy honnan lehetne rendelni vagy kapni, kaptam már pár ötletet, de vagy nincs vagy mondták hogy ha japánból kell rendelni az nem tul jó mert minimum 2 hónap de lehet fél év is.
Előre is köszi a választ!
Üdv mindenkinek!van egy 200-as kdx-em.olyan gondom van,hogy nem pörög ki.a világ összes gyertyáját kipróbáltam,semmi.a power sem volt tökéletes a-z-ig ki lett cserélve minden,a gyújtás jó a karbi jó 1000 fúvóka csere volt.ha valakinek van valami ötlete örömmel várom,mert már kezd a t..öm tele lenni.vagy egy olyan szerelőt aki már látott motort eger miskolc környékén.bite-danke!
Köszi a segítséget, megpróbálom a gyertyát!
Egyébként a váltóolajra is gondoltam, biztos, ami biztos, de azt sem tudhatom, mit öntött az előző tulaj az olajzáshoz a gépbe, bár az meg már kifogyott 2 hétvégén...
Eléggé kihalt a topic, ha más nem segít akkor majd én .vagy legalábbis megpróbálom..
először is: mivel 2ütemről beszélünk ezért olajat nem nagyon tudsz cserélni max ha kifogy, vagy a váltóban
mindenképpen full szintetikus jó minőségű, dárga olajjal hajtsd, ezen nem szabad spórolni!
-az szerintem nem gond ha füstöl,....had füstöljön...igaz emiatt akár le is höröghet...ebből lehet elvenni, a karburátor mellett van a különolajzás, és ott lehet állítani...de előtte gyertya ki, megnézed az égésképet-abból lehet tudni mit kap vagy éppen nem kap a motor...nekem sok gondom volt a gyertyával, lehet nálad is csak ez a gond-......NGK BR8Es való bele, 1000ft mindössze...
Nemrég vettem első endurom, egy 125-ös KDX-et, 1995-ös, és lenne pár kérdésem, megköszönném a segítségeteket, és a tanácsokat!
Először is, szerintem túlságosan füstöl', és elég sok olajat is eszik, nagyobb fordulaton pedig hörög'... Esetleg ha valaki tudja, hogy mi lehet vele (beállítási probléma, rossz olaj (még nem cseréltem, erre is kérnék valami tanácsot, milyen olajjal hajtsam, esetleg kössem-e ki a különolajzást, és tankoljam keverékkel, nehogy baj legyen, és besüljön)), legyen kedves írjon valami okosságot! :)
Hi! Igaz nekem KMX-em van de ugyan ezt csinálja nekem is. Ha hideg a motor akkor szivató és kb 4-5re röffen. Ha melegszik akkor szivató nélkül elsőre elkapja. Én is utánajártam már, de legtöbb helyen ezzel a tapasztalattal találkoztam. Szerintem általánosan jellemző ezekre a típusokra.
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy 125 kdx-re csak 428-as láncszett van csak? Esetleg 520-at lehet rá kapni? Annyit tudok ,hogy a 200 , és 250-es kdx eknek vastagabb a kislánckerék tengelye mint a 125-nek.
Sziasztok. Tudna nekem valaki segíteni? Van egy 200-as kdx-em, és olyan gond van vele, hogy hidegen nagyon nehezen indul. Ha felmelegszik, akkor hibátlanul indul, és megy. Mi lehet a baja?
kÖszi!
az igen...
felni kilőve mert az nem gyári...én az idomokban nem láttam, vázon se, egyedül egy kábelkötegelőn láttam valamit, azon mintha 1990lenne, valami tipp hogy hol lehet esetleg?
mindenek előtt szedd le a kipufogót, a rezót is és nézd meg nincs e tele nagyon
ja és keress a jútúbon valami kdx-es videót, -van elég sok- és hallgasd meg
azt hogy mennyit pörög azt nem tudom, az enyém 3.gázra még éppen emelte az elejét...."nyitott kipuffal"...végre meg kb 120-130-órája szerint
Most megpróbálom a kipufogó-levételt, meg kikötöm az olajzást, és tankolok keveréket, hátha lesz vmi!
Köszi a segítséget!
Jah és kistoth Te honnan rendeltél?:)
kompresszió van benne? csak alul erőtlen vagy felül is? alapjárat van rendes?
A gyertyacsere nekem sem vált be, légszűrő tiszta, azthiszem én is szakértőhöz fordulok, csak félek, az elég drága lesz...
Egyébként a 2 hete vásárolt motor kezd gyengülni', még annyira sem pörög fel, és ahol 2 hete 2ben még elment, most 1ben tötyörgök...
Tipp valakitől? Gyújtás, sok olaj (esetleg ez összekeni a powert, meg az egész motort?)?
Kawasaki KDX 250 sr ('93) típushoz keresek felső tűgörgőt, naggggggyon megköszönném ha valaki tudna segíteni, hogy honnan lehetne rendelni vagy kapni, kaptam már pár ötletet, de vagy nincs vagy mondták hogy ha japánból kell rendelni az nem tul jó mert minimum 2 hónap de lehet fél év is.
Előre is köszi a választ!
Köszi a segítséget, megpróbálom a gyertyát!
Egyébként a váltóolajra is gondoltam, biztos, ami biztos, de azt sem tudhatom, mit öntött az előző tulaj az olajzáshoz a gépbe, bár az meg már kifogyott 2 hétvégén...
először is: mivel 2ütemről beszélünk ezért olajat nem nagyon tudsz cserélni max ha kifogy, vagy a váltóban
mindenképpen full szintetikus jó minőségű, dárga olajjal hajtsd, ezen nem szabad spórolni!
-az szerintem nem gond ha füstöl,....had füstöljön...igaz emiatt akár le is höröghet...ebből lehet elvenni, a karburátor mellett van a különolajzás, és ott lehet állítani...de előtte gyertya ki, megnézed az égésképet-abból lehet tudni mit kap vagy éppen nem kap a motor...nekem sok gondom volt a gyertyával, lehet nálad is csak ez a gond-......NGK BR8Es való bele, 1000ft mindössze...
Nemrég vettem első endurom, egy 125-ös KDX-et, 1995-ös, és lenne pár kérdésem, megköszönném a segítségeteket, és a tanácsokat!
Először is, szerintem túlságosan füstöl', és elég sok olajat is eszik, nagyobb fordulaton pedig hörög'... Esetleg ha valaki tudja, hogy mi lehet vele (beállítási probléma, rossz olaj (még nem cseréltem, erre is kérnék valami tanácsot, milyen olajjal hajtsam, esetleg kössem-e ki a különolajzást, és tankoljam keverékkel, nehogy baj legyen, és besüljön)), legyen kedves írjon valami okosságot! :)
Eladó KMX!
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
KDX 250hez mi a gyári keverési arány?