Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát sajna még nincs!
De rajta vagyunk!
Mi a helyzet?
Megvan már a moci?
képeket a bikepics.com-on találsz például!
A telón lévő porvédőt fel lehet húzni(a harmonikát) és ugyanúgy meg tudod nézni alatta a szimmeringet.előtte azért érdemes kicsit meghintáztatni, mert mondjuk le is törölhetik!
Szerelő szerintem nem nagyon tud belenézni a blokkba, megbontani(hengert, hengerfejet) szerintem nem engedik(legalábbis én kiröhögném ha ezt kérné vki), de eladó függő ez is, sokan úgy hirdetik a motorjukat hogy le lehet szedni, meg lehet nézni.hajráá-még jó hogy a hengerfejtömítést 1Xajánlott felhasználni.igényesség....am egy hozzáértő szerelő fogja hallani ha gond van, bár a kawáknak van egy jellegzetes kereplő hangjuk..sok szerelő mondta már nekem is hogy ki van menve az alsó vagy a felső tűgörgőkosár..hát hogyne.
Esetleg tuda valaki felrakni pár közeli képet a hengerről ,blokkról meg fontosabb részekről amikre majd oda kell figyelnem (bocs ha fársztóak a kérdések,kérések, de sajna nem láttam még közelről ilyen masinát )

Am ilyesmi a bicó:
Ja és ha nem fordított az első teló (gumi harmónikás a dolog )akkor hogy tom megnézni h folyik-e?
Hú srácok nagyon köszi a segítséget!
Remélem holnap még meg lesz a moci!
Ha Isten nekem szánja !
Még anyi lenne ,hogy az mennyire lehetséges így vételkor hogy mondjuk ha van egy szerelő az emberrel az belenézzen a blookba?És egyáltalán kivitelezhető ez a dolog, abban a helyzetben?
Megnézed ill. meghalgatod a blokkot, nem-e szivárog valahol az olaj. Pakolodgatod a sebességeket oda-vissza, kicsit meghúzatod.
És ne felejts el alkudni
megnézed a telókat első hátsóteló csillapít-e nem folyik,átnézed a hűtőket nem -e lukas mennyire vannak összenyomorgatva a lamellák,átnézed a felniket és a küllőket nincs e törött vagy a felni nem -e repedt vázon keresel repedéseket leveteted az ülés megnézed a légszűrőt,féktárcsákat megnézed ennyi naggyából
Na végre!
Kösz i a hozzászólásokat!
És még az lenne a kérdés hogy mire figyeljek oda a vételkor, ha holnap még meg lessz a gép?
de jó esetben a hátsó dob végén
igen, az évjáratot sz*rd le, az összes kdx125ös ugyan az, csak felszereltségben különböznek, szóval a lényeg hogy 1ben legyen!...a kipufogótömítés nem nagy dolog azt sokféleképpen orvosolhatjátok, akár egy darab valamiből lehet vágni, vagy lehet venni utángyártottat! nekem athena kiputömítésem van mert nekem is folyt.a komplett tömítőkészlet volt kdx-hez 8600ft, de előtte azt csináltuk hogy több alátétet összeragasztottunk fbs-el és azt raktuk be..tökéletesen fogta...
szóval ez leleményességgel megoldható:) ha csak ez gátol a vételben vedd meg nyugodtan, sztem nem fogod megbánni!
minden kétütemű köpi az olajat
Hali!
Szerintem ez legyen a gépnek a legnagyobb baja
Egyik haver RX-ébe tavaszal valami höálló anyagból vágtunk tömítést,amit a vizvezetékszerelök használnak.Azóta tökéletes...
Én 96-osnak vettem az sem fordított tellós.
Szerintem az alvázszám melletti alu.lapkáról lehet leolvasni.
Az évjárattal ne nagyon foglalkozz, ilyen motoroknál nem az a lényeg...
Sok sikert a vásárláshoz
Hali Kdx-esek !
Most szeretnék venni egy 25-ös endurót és jelen esetben van egy KDX aminek az a problémája hogy a henger és a rezó(kipuff) illeszkedésénél kicsit köpi az olajat,meg csöppet ki is fúj!
Az lenne a kérdés hogy érdemes -e megvenni a gépet és mennyi lenne a javítása?

Ja és még az lenne hogy hol tom megnézni az évjáratot?
Mert ez egy kék színű ,sima telós (nem fordított) mocc és azt írja az ipse hogy 97-es de szerintem jobb esetben 94-es
ez itt a reklám helye volt....
először szerintem hívd fel a pinkmotors.hu-t és érdeklődj náluk..egy próbát megér, és a gyári alkatrészekkel szemben földi áron, jó minőségű alkatrészt adnak..
http://www.steelhorsemotor.hu/
A Pécsi Kawasaki márkakereskedés. Hívd fel, meg kell adni az alvázszámot és lekérdezik az árát, ha kell akkor megrendelik japánbol(elég drága mert gyári dfe minöség garantált). postán megjön 1.5-2 hét alatt, tudom méár énis rendeltem.
Tel.: 20/ 9248-425
hívd fel öket bátran!
én meg szeretném kérdezni, hogy a KDX-embe honnan tudnék szerezni tömszelencét? elhasználódott és csöpög a víz a motoromból...
lehet hogy nem emel ki rendesen a kuplung és berakod sebesságbe akkor fulald le. nem?
szevasztok. nekem egy kawasaki kmx -em van és olyan problémám van vele h indulásnál csak úgy simán leáll. nem lefullad vagy hides vagy valami (melegen is csinálja) csak simán leáll! csak ilyen 5-6 ezres fordulaton tudok vele elindulni különben simán leáll. vajon miért csinálhatja ezt?
alapvetően a kdx alapja egy régebbi kx, a 125-é azt hiszem a 89-90es évjárat(a blokk) -a váz újabb. Szóval tudtommal a 89es kx és a kdx blokkja megegyezik, de utóbbi a kipufogóban fojtva van.
ha tévedek mondjátok, de én így tudom. ezért is lehet az hogy gyárilag a kdx 24Le, a 89es kx pedig 38Le- pedig a blokkjuk hajszál híján ugyan az még a karbi is, a gyújtásban tuti van eltérés, hogy a világító részen kívül más is azt nem tudom. Tehát egy nyitottabb kx kipufogó csodákat tehet, ha nem majd max eladom, de kétlem hogy nem csinál semmit.-egy próbát megér
de sztem a kx-é fogja folytani, mert az erösebb. vagy attol (is) erösebb h a kipu kisebbet folyt..?
tegnap akkor ilyen nap volt...nekem szétnyílt a rezonátorom...
de nemcsak a hangja lett nagyobb hanem erősebb is lett..a gyári van átalakítva, de ezek szerint mégsem tökéletes....úgyhogy most valami kx kiput próbálok hozzá beszerezni..az tuti nem fojtja
tényleg szép munka. az enyémnek még hála istennek nincs bajha(remélem nem is lesz 1 dbig...:D)

mellesleg:
kurva rezo ugy megégette ma a lában rövidnaci papucs kombinációt vetettem be, de sztem most utoljára. nem volt kedvem ilyen melegben felvenni csizmát meg ezeket... kanyarban kitetem ugye a lába,. vettem volna vissza és a motor beledöccent egy gödörbe ésnekicsapódott a lábam a rezonak. most szép holyagos...:S
Hali!
Elmondom az én sztorimat hátha segít,egy 250es kdx em van,amikor vettük volt benne egy kis csörgés,200-ér hoztuk el amúgy.Széthuztuk hát a nicasil le volt már jőve ez ugye magával vonja a dugót stb.Először felmerült a nicasiloztatás,miskolci vagyok van jópár jó szervíz stb itt és igen, vállalnak de ők is kiküldik olaszba és ott csinálják legalábbis nekem ezt mondták és oylan 70 be lenne,hát ezt az ötletet gyorsan elfelejtettük .Így a legésszerűbb és sztem is a legjobb megoldás a az új acélpersely lett.Végül is a Yamaha Fehérhez küldük mert itt a környéken lehet h vállalták volna de sok sok időb alatt lett volna meg, de aki ilyet csináltat mindenképpen a Yamaha Fehéret ajánlanám!Fel lett küldve a henger a régi dugóval, és 70 volt a felújítás plusz a wössner dugó+gyűrű a csapszeget nem ők intézték.DE mikor megláttam azthittem hogy gyári,télleg profin dolgoznak.A mellékelt ábra is mutatja