Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csá!

6000ft képet hétvégén tudok csak felrakni.
Nekem is kéne teló védő Valakinek esetleg? bal-jobb
Hali!

Error mennyi a gatyó?:) Kép van róla esetleg?
na...örülnék neki.....:D
na a héten lehet csak mennem kell a bontóba telóvédőkért(bal, jobb, hátsó)
szóval megnézem! de nem ígérek én már semmit... ha megyek.
Helló!
Nem érdekel valakit egy 30-as progrip zöld cross gatya ,használt de jó állapotú !
képet nem jot talloztam be, mert amit akartam már kitötöltem...
különben nekem eltörött a berugokarom.

meghegesztettük de most megint szétesett, ugyanis ahogy lehet ki-be nyitni a csukonál lett meghegesztve és kuposra lett leköszörülve szal ha nincs lefele nyomva akkor felugrik és átfordul az ütközőn. arra számítottunk ugye h a csavar ami a berugokart a csuklora fogja majd lefesziti és nm lesz iylen problem...hát jo. el aakrtam menni tegnap vele motorozni, 3. rugásnál azt vezsem észre h nincs mit rugni, a kar elhajlott hátrafele a cskulon, (felugrott az ütközön) mert a csavarrol és belülröl is kikapta a menetet, mert tul kuposra lett csinálva és nem tudott eleget tartani a csavar, igy htt nem kellett mennem motorozni. most meg lesz megint köszörülve menetvágva bele, de ha nem lesz jo akk uj lesz rá.
ott valamivel gyorsabb a kommunikáció...de kül 3-4en vagyunk csak szal..
nyuginyuginyugi ,figyeljetek már!
Ha az összes kdx-es felvesz msn-re végül mi lesz a fórummal?
Na akkor már 1000% h egészséges
Am a "turn" az mit jelez?
Ja és akkor végülis a piros "oil temp" LED a hűtővíz melegedése esetén szól?
a led nem a váltóolaj szintjét jelzi, és inkább hidegen szagold, ha nem büdös akkor ok.
Úgyértem 19 órától nem volt haasználva
Amúgy mikor kell megszagolni? Motorozás után közvetlen amikor meleg a motor, vagy akár mikor pl ha 1 nem motoroztam.
Mert sikerült illatmintát vennem de, kb tegnap 7-től áll a motor a garázsban. Ja és nem nagyon éreztem büdöset, inkább ilyen sima "hűtővíz" illata volt
Na akkor jó tudni!
A motorolaj az ami a blokkon lévő "kis körablakocskán" látható?
Am mondom mostmár kb semmi baj nincs, de azért beleszaglászok még aba a tartályba is .Szerintem másodjára azért forrt fel mert az ásványvízben némi szénsav biztos maradt azt ebből keletkezett valami kémiaifolyamat
Először meg vagy nem volt benne már víz vagy kevés volt benne.
Akkor a külön olajzás tartálya a jobb "tank idom" alatt lévő fehér műanyag tartály?
Igazából ez már anyira nem számít,mivel kivan kötve, csak azért jó lenne tudni
az oil./temp feliratú led jelzi a melegedést és azt is jó előre mutatja ha kifogyóban van a motorolaj
az ott a kiegyenlítő tartály, neked ezek szerint nem piros a kupakja
azért szagolj bele hátha attól még belefúj.mert az elég különös hogy csak úgy felforr...
Na akkor ezek szerint és gyakorlatilag is minden rendben van, mivel szépen indul a motor rugásra.A műszerfalon mejyik lehet a vízmelegedést jelző LED? mert van egy zöld natural/üres valami Világos kék High beam/fényszóró és akkor még van a kilométer órában a piros oil temp, meg van efy harmadik kis lámpa is
Nos az hogy hengerfejes egy motor annyit jelent hogy a hnegerfejtömítés már nem tömít rendesen, így a hneger és a hűtővíz egy térbe kerül, -belefúj a vízbe, ezáltal nő a víz hőmérséklete is, és a hűtőrendszerben nyomás keletkezik.ennek jelei az hogy a túlfolyón folyik a bíz, a motor nehezen indul, és hogy felforr a víz. Igazából az egész jelenség oka is az hogy valaki felforralja 1X2X a vizet, vagy az hogy sz*rul van összerakva:)
A radiátor logikusan a hűtőradiátor, -tehát a fekete izé ott leöl:), fekete fém kupak van rajta
a kiegyenlítőtartály pedig hátul van a kipufogódobbal szmeben, piros műanyag kupak van rajta...:D
Motorozás közben ne tapizd a hengert, attól nem leszel okosabb, az pedig természetes hogy egy 90akárhány fokos dolgot nem áll a kezed...
Ha forrásközeli állapotba kerül a motor felvillan egy led a műszerfalon, azonban ilyenkor még nem forr tudtommal.
Még annyi lenne akérdés ,hogy az gáz ha motorozás után olyan a henger hőfoka,hogy kb 1 másodpercig tom rajta tartani a kezem?
És a moci vízfelforrásnál ad valami jelet, (valami lámpa/LED kivillanására gondoltam) gőzön kívül?
Hát az biztos ,hogy nem lyukas a hűtő, csak a túlfolyón jött ki egy kicsi ,akkor is kb 10-15 csepp esett a földre azt kész.
Igazából én csak mind 2 esetben gőzt láttam.Ma is mentem a géppel és már minden zsír volt, meg is huzattam üvegen 1x 2x (persze már be volt melegedve) és semmi gőz ,semmi piros LED villanás ,minden pöpec volt.Mikor hazaértem ,s sztenderre raktam a gépet akkor pottyantott pár csepp vizet vizet ahogy előbb mondtam, az is csak azért volt mert csutkára teleöntöttem és túlfolyt... Szal most minden rendben van

Am mi az a hengerfejes motor?

Ja és ez a radiátor meg kiegyenlítő tartály hogy is van?
Ha ülök a motoron akkor a bal első oldalidom alatt van az a cucc amibe öntöttem a vizet, akkor ez lenne a radiátor?
A másik oldalon meg valami fehér műanyag tartály van amiről kb nem tok semmit az lenne a kiegyenlítő?

Bocsi a fájdalmas még hozzánemértő kérdésekért!
figyelj!
Mivel terhelés nélkül forralja a vizet ezért valószínűleg hengerfejes a motorod! Szagolj bele a hűtőtartályba(kiegyenlítősbe is és a radiátorba is) és ha büdös akkor az a hiba. egyébként hol nyomta ki a vizet? a radiátor kupakjánál vagy a kiegyenlítőtartály túlfolyójánál?
Másodjára is gőzölt vagy csak folyt a víz?
hátőőőőőő......énis voltam ugy h siratofalon metnem homokosgödörben és elásta magát én meg huztam neki és felforrt a viz de nem gözölgött....a tulfolyon folyt ki kis viz éskész...göz még nem volt, de csak akkor 1x mert elásta magát és egfy helyben huztam neki és elötte is elég jol mentünk...
nemtudom lehet hogy valhahol lyukas a hűtőd, vagy a bordák nem állnak jol rajta és nem hüti eléggé a menetszél!
de nem tulfolyoig én mindig cuftra öntöm többi meg kifoliyk a tulfolyon(én fagyállot öntök bele kül)
Hali! megtudnátok mondani hogy kb mennyi víz fér a hűtőbe?
és ha az felforr akkor annak mi lehet az oka?

A napokban motoroztam haverral:
földúton kb 3-4-esben mentünk ketten a mocin kb. 40-el olyan 2000-3000 fordulaton.Haver mondja hogy füstöl a moci!Nézem tényleg gőzölög a hűtő . Kivillan a piros "oil temp"led ,le is ál a gép.
Mivel még nincs nagy tapasztalat és hozzáértés a birtokomban felhívtam a szerelőt. MOndja hogy van e víz a hűtőtartályban, mondom nemtom erre az volt a válasza hogy minden motorozás előtt meg kell nézni a vizet a mociban!
Kérdeztem mi a teendő. Mondtam neki hogy ásványvíz van nálam az jó-e?Azt mondta hogy igen csak kézmelegre le kell hülnie a blokknak,hengernek. Még olyan biztatást is kaptam tőle, hogy örüljek hogyha nem áll be ,Kb beszartam Kb 1 órát ültünk a moci mellett,eközben a szénsavat ráztuuk ki az az üvegből . kb már jó a hőfoka a hengernek szépen beleöntöm a vizet(érdekes hogy kb. csak 2-3 dl fért bele,túlfolyóig öntöttem pedig).
Aztán azért imádkoztam hogy ne legyen semmi baja
Rárúgok pöcre indul Hála Istennek szépen jár a motor !
Haza indultunk ,kb 5 km-ert kellet megtennünk hazáig földúton.
Kb ugyan úgy alacsony fordulaton 40-50-el, szal még meg se huzattam meg semi pörgetés.

Végre házunk előtt vagyok ,gondoltam csinálok felvételt a szép bemelegedett 2T-ről .
5-6 rá húzok kb olyan 8-9000-ig (üresben) ugyan úgy elkezd gőzölni,de mostmár legaláb nem ált le meg nem villant a piros le

Tudna valaki segíteni tanácsot adni? Előre is Köszönöm!

Ja és bocs az uncsi estimeséért!
aham, de már megbeszéltük msnen...:D
konkrétan kdx-hez ha jól emlékszem neki sincs alkatrésze, legalábbis régen nem volt, de a napokban én akarok arrafelé menni és megkérdem...