Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi holnap felhívom őket.Hali.
telefonon próbáld, ne mailban!
krosszmotorok.hu

itt nézd meg!, az oldalon lehet nincs fent,de tuti van nekik alkatrészük.
talán postán is leküldik.
Hali tudna valaki segíteni honnan lehetne használt alkatrészt venni kawa kdx-hez?
skacok szerintetek menyiben áll meg egy első teló felújítás? (szimeing+oil) olyan 10 körűl tippelem.
húha gyerekek nagyon kihalt ez a téma
nos hogy feldobjam kicsit lenne is egy kérdésem : ki milyen olajat használ a váltóba?
gondoltam lecserélem azt is, a gumikkal, meg úgy is kell motorolajat is vennem. Apropó motorolaj: ki mire esküszik? Én személy szerint a castrol power 1-re, bár most csak egy liter castrol super tt-m van, de nem hinném hogy jó neki ez az olaj. Szerintetek?
Sziasztok

Van egy eladó Wiseco dugattyúm KX 250-be 90-91-es évjáratúba
Hali!
Hát igen,az enyém is "zabál",bár nekem már nincs rajt az óra ! Egyébként jól néz ki a vasad!
hát srácok, tegnap megvolt az első komolyabb csapatás a kdx-el, és bizony 90km-en 8litert befalt, úgy hogy ebből kb 40km elég lájtos volt
ezek után bele sem merek gondolni hogy mennyit ehet ha végig rendesen oda van neki csapva... lehet inkább kikötöm a km spirált
Szerintem az enyém is SR modell. Nekem is van hátsó lábtartóm meg műszerfalom, és a szerszámostáska helye is ott van az idomban. Ja és fém tank van rajta nem műanyag.
jaja, elképzelhető hogy az ez az sr - street jelentéssel bír
de ebben az esetben sem értem a hirdetőket, hogy miért aggatja mindenki utána
de hát ilyen a "popszakma"
U.i: A két képen látható motor azonos évjárat, 92R és 92SR.
Ok, nem mondtad, de mivel megkülönböztetted, arra következtetem, valami minőségi eltérést látsz köztük.
Mint írtam szerintem a felszereltséget jelöli. Az én elméletem szerint, az R utcai változata, ezért SR. Vagyis, index, visszapillantó, rendszámtartó, hátsó lábtartó, kézvédő, hátsó szerszámos táska, műszerfal (nem tudom mi, de biztos van eltérés). SR-en belül is lehet több típus, pl: A1/B2 esetleg C stb. Ez megnyilvánulhat a futóműben, csomagtartó, idomok, matricázás, és még ki tudja mi. Lehet eltérés kipufogó rendszer, karbi terén is.
De mondom, én nem ismerem a típust, majd biztos lesz valaki aki ebben otthon van. Többet nem igazán tudok hozzáfűzni…
hát köszönöm a kimerítő választ, de azt én egy szóval nem mondtam hogy az európai piacra gyártott motorok rosszabbak lennének, vagy legalábbis nem gondoltam ilyenre. Úgy gondoltam ahogyan Te is írtad, pl egy fojtott verziójú motorra, vagy más felszereltségre, mert ugye japánban mások a szabályok, talán durvábbak, más kultúra stb, ezt jelölhetné az SR - de erre tulajdonképpen nem kaptam választ. Akkor mit is takarhat? (talán a fordított telós kdx-eket?)
Vagy csak olyan mint: ami itt suzuki drz, az amerikában kawasaki klx400(volt)?
oké, oké... miután leírtam megvilágosodtam
Szia!
Igazad van, de én azt nem mondtam, hogy a különböző helyen gyártott motorok ugyanolyan minőségűek. Amit Te hoztál fel példát, az olaszban gyártott, az akkor is rozsdás lesz ha idehozzák, és akkor is, ha ott marad. Nem csak azoknak lesz rozsdás a tankja, amit kivisznek, exportálnak… Vagy nem?
Davon!

nagyjábol egyetértek azzal amit irtál... kivéve egy apró gondolattal:
elöfordulnak bizinyos tipusoknál hogy másabb a minősége a japánban gyártott motornak és ugyanannak az európában GYÁRTOTT gépnek.
konkrét példa: CB 500 japánban gyártott példányai tankjának belsejére nem jellemző a rozsdsodás... de amit késöbb olaszországban gyártottak azokéra igen...
Ebben igazad van, de a felszereltséget Te választod meg, mint kereskedő. Amit hazai piacra gyárt, azt is a hazai kereskedő rendeli meg a gyártól, ha neki SR-kell mert arra van kereslet, SR-t rendel, szerintem ugyanezzel a joggal élhet bármelyik európai kereskedő is. Ellenben ott mások az igények, mások a jogosítvány kategóriák, biztosítás stb. Szerinted ha most bemész a kawasakihoz, és veszel egy 450 KXF-et, az más minőségű lesz, mintha japánban vásároltad volna meg? Vagy ha veszel egy KTM-et, az más itt, mintha az osztrákoknál veszed meg? Szerintem nem, ugyanaz, csak a kereskedő-piac igényének megfelelően szállítják be. Magyarán, Hollandia is rendelhetett SR-t, de oda csak x darabot szállítottak belőle, y darab kéket, z darab mit tudom én milyet. A magyarországi kereskedők pedig lehet nem vásároltak egy darabot sem, mert úgy ítélték meg a piacot, nincs rá kellő kereslet. Évek óta gyártási területen dolgozom, és eddig bármely cégnél dolgoztam, az export tételek mindig szentek voltak, kompromisszum nélküliek. Az erő és a tartósság pedig nem biztos, hogy egyenes arányosságban van, sőt, egy 250 KLX ami japán belpiacos gyengébb mint a 300-as, és nem az 50cm3 miatt, hanem mert levan fojtva, igen, ezért tartósabb is, de nem azért, mert belpiacra gyártották és jobb minőségű lenne. Szerintem ez nem úgy működik, hogy mert mi japánok vagyunk, ezért magunknak jobban megcsináljuk a motorokat, az európaiak pedig kapják be. Inkább úgy tudom elképzelni, mivel az anyaországban vagyunk, a legjobb felszereltségben is olcsóbban kapja meg a hazai kereskedő, mint a külföldi. Az évek pedig múlnak, a konténerek pedig jönnek. Nézz körül pl a bikpics-en, hány motorra mondanád na ez japán belpiac, és honnan töltötték fel a képet. Szóval, szerintem a Kawasaki motorokat gyárt, és olyat amilyet megrendelnek tőle a választható palettából. Persze ez csak a saját véleményem, egyfajta sztereotípia…
Én úgy gondolom ezt a dolgot hogy azok a motorok belpiacosak amiket a kawa a hazai piacra gyárt. Szóval mint a németek a fojtott verziót, úgy a japánok is egy más felszereltségű motort adnak el otthon , gyártási helytől független. Főleg hogy a Japánoknál amúgy sem a méret , az erő a lényeg, inkább a tartósság.
Nekem a hátsó idomon gyárilag ott volt az sr írás, de nem hinném hogy az enyém belpiacos.
Szerintem az SR a felszereltséget jelöli, nem több. Nem vagyok típus szakértő, és nem is annyira ismerem, KDX-em se volt még. Valamiért úgy gondolom, hogy az összes 125-250 belpiacos, 200-220 pedig nem. Mint a KLX-nél, 250-es csak belpiacos (2008-2009 kivételével), a 300 pedig nem. Az egyik japánban készült a másik nem. Egyébként ezt a belpiacos dolgot sem értem igazán, hisz az európába szánt modellek is japánban készültek, a felszereltséget pedig a megrendelő választotta. A németek pl a legnagyobb lefojtással vásárolták, a legtöbbet piros színbe. Ment a kereskedelem. Ami pedig nem japánban készült, hanem mondjuk amerikai, az most belpiacos vagy sem? Amerikán belül lehet belpiacos? Vagy ott is megkülönböztethetünk exportra szánt modelleket, vagy sem? Van egy kis káosz a fejembe…
apámnál van, bedobozolva a padláson... perpill millio dolog van... majd egyszer (nyáron)
amugy annyira emléxem hogy 15Le-s folytott változat volt.jah és 125ös ha nem irtam volna még.. blokkját szidták ez miatt.. de aszem amugy jo nak találták
attól még talán lehet belpiacos is, vagy nem
ha esetleg megvan valahol még az az újság, és valamilyen formában digitalizálni tudnád, azt nagyon megköszönném, meg szerintem mások is. Csak úgy érdekesség képpen
üdv!
nem vagyok nagy kawa szakértő, de jópár évvel ezelött (ugy 92-95 körül)
az auto-motor című lapban uj motorként teszteltek kdx sr-t.. amit ausztriábol kaptak kölcsön egy márkaképviselettől...
tehát ez miatt ugy gondolom nem a belpiacos gépek jele ez