Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kösszi!
Kérdezz rá Bencsikéknél, ott minden van mint a bucsuban.
voda-3859600
nekem is kifújt a kipuffom, de az az olaj nem csöpögött a földre, hanem inkább megtapadt a vázon, hengeren, blokkon, pedig nekem is rendesen nyomta...érdekes.. nem lehet hogy folyik a blokkból is a váltóolaj csak nem látszik mert a kipu is kifúj?
amúgy se így, se úgy nem vészes!
nyugi, msn
nemigaz nem tud senki segiteni...:S
háát lehet hogy a viz a hüttö tulfolyoja. az olaj meg lehet h a blokk résztwei között csöpög.

de nekem is lenne kérdésem!
nem tud vki adni tippet honnan tudok olcson kdx 200hoz berugokart rendelni(em kell gyári mert azt horribilis összeg, valami utángyártottra gondoltam...)
thx!
Köszi srácok!
Am tényleg megy a gép rendesen!

Az nem baj szerintetek hogy reggelente pár csap olajat meg kb 2 csepp vizet találok a moci alatt?
A víznek nem tom a forrását ,de az olaj a henger és a rezó illesztésétől van, és sűrű.
Szerintem egyáltalán nem gáz ha a mennyiséget nézem ,
csak gondoltam megkérdezem a tappasztaltabbakat
grat hozzá
esztétikailag nem lényeges(kül joez igyis) motor legyen jo oszt gooo..:D:D
Emberek!Végre megvan a moci[

Igaz h van pár tenni való rajta ,de nem vészes!
nemmondod...kapard már le a 2hónapos láncspré maradványait a fogaskerékről he'
és csak a fogakat tisztítom
fogakat "elvileg" nem muszéj megszámolni, fel van tüntetve a fogaskeréken közvetlen a lánc alatt valahol...de nekem m1 h cisnálod..:D
értem
hát tucc' élni az egyszer biztos..
Nekem a kdx olyan kabalaféle , valszeg sokáig meglesz még. A déerzé és a fs-400 nincs már meg, lett viszont egy husa fc-550 és egy fs-650, az odabasz, meg utcázni a mille. Szeretem ,ha van mire nézni
ééértem
holnap azért megszámolom a fogakat hogy legyen összehasonlítási alap. ugyanis én sem mentem másik kdx125tel
am minek neked drz400 és mellé fs400+kdx? ha nem vagyok túl indiszkrét -merthogy azért ezek a motorok igencsak egy stílust képviselnek, vagy ha nem, akkor sem kéne egyszerre mind
nem kötekedés, csak úgy érdekel. nem muszáj válaszolni sem..
Nekem ez megvan 6 éve ,1x már full felujittattam a blokkját, de teljesen tuningmentes, alul nagyon vérszegényen tol, felül sztem elég jó, bár az rx125 veri. Írom ezt úgy ,h még soha nem ültem másik kdx 125-ön. Sztem 120-130nál lehet a vége ,biztosat nem tudok, mert már két spirálom szakadt el, most sem mér, valószinü, még lehetne röviditeni rajta ,de nem izgat ,mert 4t-vel baszottkönnyen megy az egykeró.
vagy hosszú az áttétel, a tiéd mennyit megy? természetesen óra szerint...
érdekes az enyém 1-2ben emeli az elejét, rántás nélkül, 3.ba rántásra simán felveszem kerékre..
az áttételt nem tudom de a vége 130at megy
lehet az enyém valami extrapáuer kdx.vagy én vagyok űbermens...de lehet hogy csak a fojtatlan kipuff és a szép gyári nicasilos henger az oka...nemtudom.a tiéddel nagy baj lehet hogyha 1.-be is csak kuplunggal jön fel!.vagy még nagyon gyári...
ez igaz. rántás nélkül 25ös nem veszi fel gázadásra csak kuplunggal...
Gázra még 1ben sem jön fel, csak ha belekuplungolok(13/42 áttételnél) ha jobban leröviditeném esetleg
Hát mivel még csak 16 vok ezért nem nagy esélye van h elengedjenek egyedül!

De rajta vagyunk ,már a fuvar is megvan !

Az mért vicces hogy megkérdeztem, hogy 2-ben , 3-ban emeli az elejét?
Én úgy hallottam hogy a 25-ös endurók képesek erre ,de ha nem akkor elég nagy csalódás...
Teljessen egyszerü, ha ennyire izgulsz nézd meg, és ha tetszik elölegezd le... Aztán majd elhozzátok, ha az eladó is belemegy.
2-3-ban
Hát legyen igazad!
Sajna holnap se tudunk menni fater nem ér rá ,lefeljebb szerdán! Meg még a szállítás is kérdéses

Am ha jó állapotú a gép akkor 2-3-ban emeli az elejét, nem?
mostanság nem kapkodnak annyira a motorokért
szóval valószínűleg meg lesz az!
Igazából az a helyzet h van 2 2éven aluli tesóm és elég nehéz miattuk kimozdulni itthoról!
De ha minden igaz holnap sikerül elindulni a cuccért
HA meglessz még!