A nikasilt nem lehet fúrni,legfeljebb hónolni! Ha sérült a réteg leg ésszerűbb megoldás a perselyeztetés/hüvelyeztetés kb 20-25 000Ft-ért szokták csinálni(természetesen acél persely így a későbbiek folyamán fúrható lesz a henger)!
hát így már ahogy leírod húzósabb a dolog. Ha meg van pattanva a henger akkor nem biztos hogy meg tudják fúrni, de én ehhez nem értek, el kéne vinni valami gépműhelybe megkérdezni mit tudnak vele kezdeni. Meg ugye az sem túl bíztató hogy áll a főtengely .
Szerintem 30ba tudsz venni jó dugót.A nicasil pedig egy vékonyka kibaszotterős' védőréteg a henger falán ami megvédi a kopástól.
Namost abból hogy a srác el akarja adni a motort ahelyett hogy megcsinálná sokféle következtetést vonhatunk le
pl hogy Nincs pénze, ezért az ár is alkuképes, -szerintem kérd meg 70be...amúgy ha valóban 96os és más részei tényleg jók 100ezret simán ér,- ha esetleg ráköltesz még 100ezret akkor is bőven jóljártál, és van egy jó motorod, amit biztosra tudsz hogy jó. Nemde?
Bár az is igaz hogy elég sok meló lehet vele, meg alkatrész sincs minden sarkon hozzá. Igaz zsákbamacska, de ha bajön akkor nagyon jól jársz..ha nem...hát akkor kevésbé jársz jól!
Vagy Tudod mit? inkább vedd meg az én kdx125öm-et , ez tutijó
A henger le van szedve. A povernél mintha ki lenne törve 1 kis darab a hengerből. A dugót nem is láttam. Le volt szedve a hajtókarról. A főtengely meg sem mozdul,gondolom valami kis letört darab beékelődött valahova. Honnan állapítom meg azt,h. a henger nikasilos-e? vagy mi.. :) A hajtókar oldairányba mozog,az persze nem gáz. De fel s le nem kotyog, tehát az talán nem kapott. De nem biztos. Én sokkal többet néztem árügyileg a dugó+gyűrüre. Jó mondjuk Wösner-t néztem,de valami 40ropi lenne a dugó+gyűrű. Nemtom mi legyen.. Lehet megpróbálok még alkudni kicsit. Legalább 1 tizest.. :)
100ezer szerintem nem olyan sok érte, mert ha valóban csak annyi a baja amit mond, azt kevesebb mint 50ezerből simán meg lehet oldani!
jó esetben a hengert meg kell fúratni, kell egy új dugó meg egy új hengerfejtömítés-hengertaltömítés és már megy is! persze így nem lesz olyan erős, meg tartós mint a gyári, de ennyi belefér
-ha gyári nem fúrott (nicasilos) hengert akarsz, akkor marad a bontó vagy az hogy veszel egy újat! Namost: bontottat elég nehéz találni az országban, az új pedig piszok drága! (140-150ezer ft)-beszerezhető, csak nehezen. Ja és még van egy olyan lehetőség hogy felnicasiloztatod a hengert, van ilyen, a gyári henger árának töredékéért csinálják, mondjuk szerintem a legésszerűbb a fúratás!
Vétel előtt mondd neki hogy húzza le a hengerfejet hogy megnézhessétek hogy volt e már fúrva, és hogy lehet e még egyáltalán...ennyi!
Hy. hát megmondom őszintén 100.000-et akar érte kérni. Sok ugye? gondoltam. Maga a moci jó állapotban van. de tényleg zsákbamacska. Alkatrészt időközben érdeklődtem. (pinkmotors is) De még a kawánál sem nagyon tudnak segíteni hengerügyileg. Szerintem hagyom,mer van 1 olyan érzésem,h. ráfáznék. :)
hát ha szabad megtudni mennyiért akarja adni? mert szerintem ilyet csak akkor vegyél ha nagyon megéri! Sok gond lehet vele, főleg ha nem ismerős a sárc, és esetleg több baja is van nem csak az hogy megszorult...pl gyújtás stb(láttam már ilyet )
Alkatrészt szerintem van hozzá(dugó, tömítés)- pinkmotors-nál érdeklődj utána! (pinkmotors.hu)
Hy. Én most szeretnék venni 1 1996-os kdx 200-at. A gond az,h. a gyerek nem öntött utána vizet és megállt neki a gép. Dugó,henger az biztos. Kérdésem az lenne ha valaki megírná,h. kb mennyi lenne a javítás? Lehet-e alkatrész kapni hozzá. Ha igen hol? Milyet érdemes venni. Meg ilyenek. Előre is köszi..
Sziasztok! Nekem KDX 220 R van 2003-as , nekem nagyon bejön. 101kg műanyagtankos,nem különolajozású,könnyű és erős.Terepezni nekem bőven elég.Futóműve is komoly,nem softenduró,igazi versenyendúró.Üdv Peti
Mivel nem írtad le az évjáratot, ezért kigyűjtöttem párat, de különbség nincs köztük ezért feltehetőleg igencsak ugyanaz az összes!
tehát:
KDX200
1989: 35 hp @ 8000 rpm és 32Nm @ 7000 rpm
1998: 37 hp @ 8000 rpm és 34.3 Nm @ 7000 rpm
KDX 220
1997: 37 hp @ 8000 rpm és 35 Nm @ 7000 rpm
2004: 37 hp @ 8000 rpm és 35Nm @ 7000 rpm
Ezeket találtam, feltehetőleg az összes többi évjáratra igazak. Gyári adatok, valószínűleg az utcai normáknak megfelelő fojtásokkal lettek lemérve
ja látom. neked MZ-d van
akkor olyan hangja van mint egy MZ nek, de mivel ez terep motor, olyan hangot szeretnék mint egy cross MZ nek.
és így nem bántok senkit
Hali!
Nem tudom mennyire használható ötlet de érdemes megnézni a dobban a tömítést vagy tenni bele fasza új gyapotot lehet hogy segítene, ha hülyeséget írtam vagy ha már megnézted akkor sorry
Jah és ha már erre járok, pár új kép a vasról:)csapatás előtt még tisztán
üdv
nem mahinált valaki kipufogóval? Enyémnek olyan gyatra hangja van... Főleg alacsony fordulaton olyan zenét szólaltat meg mint egy MZ. Kicsit nyomaszt. Valakinek valami ötlet? Másik kipufogót nem szivesen vennék.
köszi a kiegészítést