én is úgy hallottam hogy az sr a belföldre gyártott motorjaikat jelenti, ez eddig OK. De szerintem nem igazán járnál jobban egy ilyennel, a hirdetőket sem értem miért aggatják fölöslegesen utána, pontosan mit is takar ez az SR? /esetleg +/-Le-k/
Az SR azt jelentené, hogy Japán belföldi ha jól tudom.
Amúgy majdnem minden hirdetésbe úgy szerepel a KDX, hogy SR.
De látsztik az a motoron, melyik japó belföldi.
köszönöm a segítséget mindenkinek!
holnap veszek másik gyertyát, aztán majd kiderül. A karbin tuti állítani kell....mondjuk ezt a "néha szaggatok-néha nem" dolgot a karbi se nagyon magyarázza, de azért megnézem nincs e valami dugulás, vagy esetleg víz benne, amit esetleg fel-fel kapkodhat...
a kipum nekem is ki van már belezve, de ez nemhinném hogy ilyen gondokat okozhatna
-néha viszont inkább olyan érzésem van mindtha csak egy bizonyos gázállás után kezdené el, szóval nem is igazán fordulatfüggő lenne...
...vannak bajok
Figy a hengerfejet nem veszed le a hengerről, csak a 4 felfogató anyát csavarod ki és egybe leveszed a cuccot. Aztán rábírod próbálni a 200-as hengert. És nem került pénzedbe, mert hengerfej tömítést nem piszkáltad. Ez 250-esnél működik, nem tudom a 125-ösnél elfér e így...
KDX 250-ről
Sztem elég erős, vagyis nekem elég...
Alkatrész van utángyártott dugó, hajtókar normál árba, de ami csak gyári van az nagyon drága...
Idom necces, mert nincs utángyártott, a gyári meg naggyon drága. Itt említeném meg, hogy valakinek van egy felesleges bal oldali hátsó idom vevő lennék rá
Hallani a hangjából úgyse lehet, ha van valami kis baja. Nekem mióta kész van normálisan nem volt még semmi baja, karbi duguláson kívűl.
Fogyasztani fogyaszt szépen, nyeli a benzint , de melyik 2T nem?
Amúgy meg sztem a KertAce motorját érdemes megnézni, mert ő tudja, hogyan is kell vigyázni a motorra
Köszi tudok róla még régen mondta a tesómnak, hogy van neki henger. Lehet átnézek hozzá mert kiváncsi vagyok rá. Csak az a baj hogy az enyém nincs szétszedve. Valahol utána kéne járnom hogy milyen vastag a persely a 125-be.
A gyertya ha jó akkor semmi köze az alapjárathoz. A hőérték meg hobby szinten nem számít annyit. (arra értem hogy 9-es helyett 7-es van benne).
A karbit kellene kipucolni és beállítani
Az én kdx-em olyan volt,hogy ha kis fordulatról elkezdtem huzatni egy bizonyos fordulaton nagyon beszaggatott. Először karbulátort álitottunk ,de nem lett a legjobb. Utána a kölönolajzásra gyanakodtunk és kikötöttük mert sokat kevert neki és füstölt nagyon(azóta 25 ös keverékkel használom de így sokkal kevésbé füstöl) viszont így is csak egy kicsivel lett jobb. Ami a legtöbbet jelentett neki az volt hogy a hátsó dobból kiszedtük a folytásokat és perforált csövet és üveggyapotot tettünk bele. azóta elmúlt a szaggatás és sokkal erősebb lett. Gyertyát cserélgettem de nem jelentett szinte semmit. Ezek csak az én tapasztalataim, a tiednek lehet más baja van. Ha van még kérdésed csak nyugodtan. Hátha tudok segíteni. Sok sikert!
Igen ahogy mondod KDX Már beszéltem is a csávóval aztmondta pöc-för,baj nincs vele, stb sőt még a csere is érdekelné,meg rendszámos, ami nekem nagyon kéne, mer ugye jó a rajoskodás ,de egy ilyenre nem mondod hogy 50 es Az állandó nézelődés stb meg nem az igazi városban vagy egyetem fele menet vagy bárhol Szóval minden okés csak a típusról nem took sokat,bár olvasgattam már de az nemsok de itt csak van valami mester
Az enyém is eladó lesz (sajnos), bár még nem raktam fel hirdetésbe mert szívem szerint nem adnám el...
A haverok közül mindenki eladogatta az endurókat ezért nem mentem már vele jó ideje......Képek az adatlapomon.
Még azt szeretném kérdezni, hogy a 200-as kdx hengert csak simán rá lehet tenni a 125 -ös kdx-re vagy blokkot kell cserélni?
Otoska nemrég hírdettek egy 250-es kdx-et szerintem elég jó árba van.
Üdv mindenkinek!
Kis segítséget szeretnék kérni,ugyanis ha minden jolmegy motorváltásra adom a fejem(most egy penge 125-ös DT-m van amugy eladó ha kell valakinek ),szóval ha ugy alakul nagyobbra váltanék és esélyesek a KDX 250 esek,csak nem igazán ismerem a típust, sajnos a della nem áll hegyekbe szóval oylan 93-95 ös évjáratú KDX ek az esélyesek.Megköszönném ha valaki KDX ben jártas írna pár szót róla...mire kell odafigyelni...stb stb Előre is köszi!
Helló!
98as kdx125-öm van.
NGK BR7ES gyertya van benne,-de olvastam itt a fórumon hogy NGK BR9ES ajánlott bele. -ennek lehet valami köze ahhoz hogy nincs alapjárat, /inkább ingadozik/ vagy esetleg ahhoz hogy néha elkezd szaggatni a motor /magas fordulaton/
igazából egy karbi hangolás is ráférne a motorra! de még nem nagyon jutottam el odáig
előre is köszönöm a választ! jól jönne
Előre is köszi!
ÁÁ dehogy szedtem szét, még sokkal jobban megy mint régen, csak egy kis motorhangja van ,de nem vészes, csak úgy gondolom, ha nikaszilos nehogy valami baja legyen.
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy a 125-ös kdx-eken gyárilag nikaszilos vagy sima henger van? Mert 1.5 év alatt mentem vele 9000 km-t (sokat terepen) és már van egy kis kopogása, és úgy gondolom ,ha nikaszilos akkor megérdemelne egy dugócserét. Előre is köszönöm!
Az SR azt jelentené, hogy Japán belföldi ha jól tudom.
Amúgy majdnem minden hirdetésbe úgy szerepel a KDX, hogy SR.
De látsztik az a motoron, melyik japó belföldi.
üdv
holnap veszek másik gyertyát, aztán majd kiderül. A karbin tuti állítani kell....mondjuk ezt a "néha szaggatok-néha nem" dolgot a karbi se nagyon magyarázza, de azért megnézem nincs e valami dugulás, vagy esetleg víz benne, amit esetleg fel-fel kapkodhat...
a kipum nekem is ki van már belezve, de ez nemhinném hogy ilyen gondokat okozhatna
-néha viszont inkább olyan érzésem van mindtha csak egy bizonyos gázállás után kezdené el, szóval nem is igazán fordulatfüggő lenne...
...vannak bajok
KertAce van esetleg msn ed?Ott kényelmesebben tudnánk dumcsizni a mociról.A címem Otos_87@hotmail.com
Sztem elég erős, vagyis nekem elég...
Alkatrész van utángyártott dugó, hajtókar normál árba, de ami csak gyári van az nagyon drága...
Idom necces, mert nincs utángyártott, a gyári meg naggyon drága. Itt említeném meg, hogy valakinek van egy felesleges bal oldali hátsó idom vevő lennék rá
Hallani a hangjából úgyse lehet, ha van valami kis baja. Nekem mióta kész van normálisan nem volt még semmi baja, karbi duguláson kívűl.
Fogyasztani fogyaszt szépen, nyeli a benzint , de melyik 2T nem?
Amúgy meg sztem a KertAce motorját érdemes megnézni, mert ő tudja, hogyan is kell vigyázni a motorra
üdv
A karbit kellene kipucolni és beállítani
Átmész Lukihoz neki van egy 200-as hengere plusszba, amit fel bírsz próbálni a mocidra
Jah de nem én mondtam
A többi vas is nagyon ott van a szeren
A haverok közül mindenki eladogatta az endurókat ezért nem mentem már vele jó ideje......Képek az adatlapomon.
Otoska nemrég hírdettek egy 250-es kdx-et szerintem elég jó árba van.
Kis segítséget szeretnék kérni,ugyanis ha minden jolmegy motorváltásra adom a fejem(most egy penge 125-ös DT-m van amugy eladó ha kell valakinek ),szóval ha ugy alakul nagyobbra váltanék és esélyesek a KDX 250 esek,csak nem igazán ismerem a típust, sajnos a della nem áll hegyekbe szóval oylan 93-95 ös évjáratú KDX ek az esélyesek.Megköszönném ha valaki KDX ben jártas írna pár szót róla...mire kell odafigyelni...stb stb Előre is köszi!
98as kdx125-öm van.
NGK BR7ES gyertya van benne,-de olvastam itt a fórumon hogy NGK BR9ES ajánlott bele. -ennek lehet valami köze ahhoz hogy nincs alapjárat, /inkább ingadozik/ vagy esetleg ahhoz hogy néha elkezd szaggatni a motor /magas fordulaton/
igazából egy karbi hangolás is ráférne a motorra! de még nem nagyon jutottam el odáig
előre is köszönöm a választ! jól jönne
Előre is köszi!
akkor akár hajtókaros is lehet
bár igy betűkkel leírva nehezen állitható fel diagnózis
Szétszedted a KDX-et?
Azt hangból nem lehet megállapítani, hogy kell e dugózni vagy nem... Ha leveszed a henert az a tuti.
üdv
enyémbe csak 148-as van
160, 162, 165 a főfúvóka gyári méretek
üdv
Kdx 250-be mekkora főfúvóka kellene?
Köszi