jó árak vannak pécsen a steelhorseban aztmondod? na neviccelj...én megrendeltem motoromhoz a gyári karbitömitést, 1dv olyan szar kis gumi 7000Ft! ugyanmár! ez neked jo ár? cmsnl-en ugyanaz 3000!
csöcs!
megoldodott a láncproblémám.
felhivtam parillát és megbeszéltem a dolgokat egy sráccal. ez az afamnak vmi uj változata, rajt van a közös logojok a DC szal mégis csak jo ez a lánc...
hát a váz, csapágyak, meg szinte minden minősége nagyon rossz, pár hónap után elkezd lógni, törni, elhagyódni....ami jó az talán a blokk, az egész sokat kibír, igaz cserébe nem valami erős....első 1héten még izgalmas, aztán én meguntam az egészet, van pár haverom akinek ilyen gépe volt/van, és ebben mindenki egyetértett-gyorsan megunható...én nem igazán ajánlanám...arról nem is beszélve hogy szörnyen megbízhatatlanok(lánc, elektronika)
mostanság elvétve szoktak fent lenni öregebb japán quadok használtmotoros oldalakon...azok nem tudom mennyire jók, de érdemes lenne ilyen téren nézelődni....hiába kerül 2X annyiba. Itt szerintem nem igazán érdemes spórolni, hiszen azért veszek motort/quadot hogy örömet okozzon, nem azért hogy csak bajlódjak vele.arra ott van a hétköznapi élet...
örténedett egy kis probléma...rendeltem egy láncszettet de nem olyan láncot küldtek amiröl szo volt. szeretném kérdezni h tudtok-e esetleg vmit erröl a láncrol mert én még nem hallottam rola
NRT Racing Chain
New professional racing technology-van a doboz tetejére irva. ja meg még az h: dyna chains belgium
az oldalára mág az van ráirva: 520-ez a mérete, MXL ez a tipus erröl szeretnék megtudni többet h erösitett v mit jelent mert ez aztt jelenti ha jol tudom, meg 120 ez meg a szem.
remélem tudtok segiteni! köszönöm!
ha ezt eltörnéd megtapsolnálak! ahhoz nagyon de naqgyon bénának kell ám lenni!
amúgy szerintem is az ultrás(mosószeres) víz a legjobb!, de ezt már mondtam..ennyit ért....
hát jolvan az igaz néha úgy csinálom h belebaszom a hajszáritott és akk 5 perc de nem muszály annyira tisztitoszeres cuccot keresgélni. a sima mosogatoszre nagyon fasza.
kül hát istenem inkább énis megkérdezném mint h feszegessem és eltörejem és megen 5000 v nemtom menyni csak mondtam, vmit minuszá!
úr Isten! nem kell ám mindent szent írásnak venni amit mondanak! addig szárítod amíg jól esik, ha rábaszod a radiátorra valószínűleg nem 1napig fog száradni..logikus nemde? de tőlem 2hétig is ott hagyhatod.....amúgy azt a műanyag keretet simán le lehet venni, még csak erőlködni sem kell rajta....megfogod és széthúzod ennyi az egész....de ez is logikus...mielőtt kérdezel talán nézd meg jobban...picit fárasztó.
Köszi a segítséget! nem is gondoltam volna h 1 napig is hagyni kell
Még annyit szeretnék kérdezni, h azt a műanyag keretet le kell,vagy egyáltalán lehet szedni róla?
Am még a biztomság kedvéért holnap megkérdezem a kémia tanárom, h melyik az a szer amelyik a legtökéletesebb a mosásra
csöö!
én ugy szoktam h forro mosogatoszeres vizebn kimosom kifacsarom nem szoktam benzinben a mosogatoszer is kiimossa és nem is bassza szét szárad egy napot bekenem légszüröolajjal azt is szolktam hagyni 1 napot h megszáradjon (mondjuk nem muszáj azt addig hagyni mert az telejesen nem szárad meg, de ráér kicsit...) és mehet vissza.
Szia! Én úgy szoktam,hogy elöbb kimosom benzinben,óvatosan nyomkodva,azután folyékony mosó,vagy mosogatószeres vízben,(akkor,mégy egy csomó homokszerű szemcse kijön) Azután tiszta vízben,és hagyom megszáradni.Visszarakás elött kis olajjal átitatom,felesleget kinyomkodom.Ha van spec.légszűrőolaj,akkor azzal.üdv.
Csáó minden kdx bölcsnek!
Az lenne az amatőr kédésem ,h mivel mossam ki a légszűrőt, ha nincs speckó szerem? Benzin elvileg gyorsan eszi,árt a szivacsnak, szal valami kíméletes, de hatásos megoldás kéne
Sziasztok! Más a főtengelyméret, kuplung ,gyujtás.Pl.volt egy RMX -250-esem '93 fémtankos, összehasonlitottuk a blokkot egy RM 250-esel.Ránézésre kb ugyan olyan,de az RM-be sokkal vékonyabb,könnyebb volt a főtengely,fele akkora volt a gyujtás,karbi nagyobb. Másképp is pörög a kettő.Az RMX 40LE, RM kb 54le.Viszont az RMX nem üzemórás cserébe.Aztán volt egy műanyagtankos RMX -em 50 LE '90,az nekem már endurózni kezelhetetlen állat volt.Rájöttem hogy szopatós terepen nem mindig előny ha túl erős.Vagy én voltam hozzá gyengusz.Volt valaki csapatni? üdv
én egyébként már úgy vettem hogy szét van vágva, meg rövidebb is pár centivel...de végül is ha a karbiban le van már fojtva akkor ugyan mindegy, max a közúti normák miatt lehet más....amúgy megnéztem és a 89es kx-ben(ami elvileg a donor) más a karburátor is és ha jól emlékszem max 160as fúvókát lehet bele tenni(vagyis ennyit ajánl hozzá a gyár)...míg a kdx125höz a legnagyobb 125ös...
A rezonátor (elsőrész) szerintem nincs folytva, mert ma szétvágtam és nem volt benne semmi csak kevés üveggyapot , de az csak a hangot folythatta mást nem. Sikerűlt nagyonszépen visszahegeszteni úgyhogy nem bánom végülis, esetleg a hangja lesz másabb szerintem. kb 1 hét és kiderül
köszi pink motornál szerintetek van.