ez így van, szerintem a karbiban a kisebb levegő mennyiség miatt a fúvókák is kisebbek, ez lehet a fojtás, a gyújtás ugye egyértelműen különbözik merthogy a kx-ben nincs világítórész, de nem biztos hogy itt fojtva van a motor, max máshogy hangolva....amúgy nem egy "tuning" kdx-nél láttam már azt hogy kx hengerfejet pakolnak rá(azokon ugye van egy tartó fül) így gondolom tudják növelni a kompressziót is...
és ezzel szerintem a végére is értünk a lehetőségeknek
hello sziasztok
Látom vki írta h könnyen lehet tuningolni a kdx-et. Hát alapból ha jól tudom a rezóban,dobban,gyújtásban és a karbiban van fojtás!
Pl: ha vki szétvágja a rezót és kiveszi a folytást jelentős erőt lehet elérni. Dob az még többet ad ha vmi tuning. Én kx gyújtást nem mernék rá tenni mert tuti h hamarabb hal meg a motor tőle. Karbiban pedig nemtom h mi a folytás de mondták h van.
Éedekes! Ilyet én is tapasztalok néha
de engem nem zavar, lényegében csak egyszer kell felmelegednie a motornak, aztán már nincs probléma.
Az alapjárat meg nekem is is szintén néha magas
de szerintem nem gáz, álóhelyzetben úgysem szoktam járatni(csak melegítésnél egyértelműen...)
Szia Error! Nekem is magas az alapjárat mikor jövök haza a pályáról , viszont amikor elindítom még a szívató is kevés/melegítéskor kicsit adagolnom kell a gázt ,hogy ne fulladjon , ez 2-3 perc/.Próbáltam lejjebb venni az alapjáratot viszont akkor a melegítés még nehezebb,így vissza állítottam s betudtam a motor kopásának.A kuplunggal meg fogalmam sincs milyen összefüggés lehet.Talán valamiért lefogja a motort?
szerintem a 2dolog között nincs összefüggés...legalábbis én akárhogy agyalok nem jut eszembe semmi, max az hogy valahol akad valami bowden.bár ez is elég merész...
valaki másnak egyéb ötlet?
persze, a kdx gyári 24le-je meg mondjuk a 38-40le-s kx közt van egy kis különbség.de a kdx könnyen tuningolható, hiszen szinte ugyan az a blokk mint bizonyos évjáratú kx-eké.....nem alaptalanul mondom, utána lehet nézni nyugodtan...bár úgy sem fog senki...1hét múlva meg valaki megint felhozza és megint és megint és megint ésss...kezdődik elölről.....nekem már most elegem van.szóval sprite!
Nem leszólni akartam,de ha kipróbálsz ,egy kx-et,meg kdx -et akkor látod a különbséget. A TSR sem versenyenduró,de nekem jobban bejött mint a 125-ös Kdx,futómüre,meg motorikusan is. Üdv
két külön kategória? jó futómű igaz hogy más de ajánlom figyelmedbe a 89-es kx blokkját..van 1pici hasonlóság...
persze a japók két külön kategóriának szánták, de akkor is sok a közös dolog, ami pl egy dt-ről(vagy akár a kmx-ről) nem igazán mondható el..pár apróbb módosítás pedig még közelebb hozhatja a két kategóriát egymáshoz...de persze a kdx szar..a tsr meg kurvajó...(reklám helye volt..hajrá...)
Tudnátok nekem segíteni , melegen a motorom alapjárata magas ,de ha behúzom a kuplungot jó lesz ,ez mi lehet ? Karburátor kipucolva szimeringek cserélve jól indul erős de nekem már lövésem sincs mi lehet ez.
Előre is köszi .
1996-tól gyártották 2005-ig ,azt hiszem ez váltotta akkor a 250-est,tehát ez egy újabb konstrukció.Fogyasztása kb mint a 250-é,persze ez is attól függ hogy mész vele.
Az enyém 2002-es évjárat,"R"-es változat,létezik"SR"-is a kettő közötti főbb külömbségek: az R-es műanyagtankos,nem különolajozású,nincs rajt semmi sallang,csak egy fullasztógomb,meg egy lámpakapcsoló,meg egy mérföldszámláló.Az SR-en van műszerfal,kulcsos gyujtás,különolajzás indekszek,fémtank.Amerikából hozták be ,ott nagyon sok van belőle.101kg, 37 Le, 6 sebességes rövidlöketű motor,könnyű az eleje,nagyon hamar egykerékre áll,Jó vele motorozni erdőben,mert könnyű,lehet ide- oda dobálni.A futóműve alapban feszes.Mindig indul elsőre hidegen,melegen,szerintem egy jó motor.üdv
najó ez csak vicc volt..
és ezzel szerintem a végére is értünk a lehetőségeknek
A légszürő kialakítása is egy fajta fojtás! Nézzétek meg a kx és a kdx légszürő házát,átmérőjét,szivacsát
Látom vki írta h könnyen lehet tuningolni a kdx-et. Hát alapból ha jól tudom a rezóban,dobban,gyújtásban és a karbiban van fojtás!
Pl: ha vki szétvágja a rezót és kiveszi a folytást jelentős erőt lehet elérni. Dob az még többet ad ha vmi tuning. Én kx gyújtást nem mernék rá tenni mert tuti h hamarabb hal meg a motor tőle. Karbiban pedig nemtom h mi a folytás de mondták h van.
Látom nemcsak nekem vannak karburátor problémáim ,akkor most megnyugodtam . És holnap irány sarazni,ti is mentek ?
de engem nem zavar, lényegében csak egyszer kell felmelegednie a motornak, aztán már nincs probléma.
Az alapjárat meg nekem is is szintén néha magas
de szerintem nem gáz, álóhelyzetben úgysem szoktam járatni(csak melegítésnél egyértelműen...)
Na jó nem
De komolyan egy kx rezó a DX-re és nincs probléma
Ha meg az sem elég lehet venni kx 500-at
Azért köszi!
valaki másnak egyéb ötlet?
persze a japók két külön kategóriának szánták, de akkor is sok a közös dolog, ami pl egy dt-ről(vagy akár a kmx-ről) nem igazán mondható el..pár apróbb módosítás pedig még közelebb hozhatja a két kategóriát egymáshoz...de persze a kdx szar..a tsr meg kurvajó...(reklám helye volt..hajrá...)
Tudnátok nekem segíteni , melegen a motorom alapjárata magas ,de ha behúzom a kuplungot jó lesz ,ez mi lehet ? Karburátor kipucolva szimeringek cserélve jól indul erős de nekem már lövésem sincs mi lehet ez.
Előre is köszi .
am szerintem van ez 40-42Le is (régebbi kdx 200-as 36Le)
a 250 is 45Le körül jár.
De nem akarok okoskodni
Ja és mennyi egy ilyen paripa?