Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia nekedis köszönöm szépen a segitségedet kelemes ünnepeket és szintén jó motorozást.
Köszönöm szépen a segitséget kelemes ünnepekek és jó motorózást kivánok.
http://www.cmsnl.com/kawasaki-...
http://www.cmsnl.com/kawasaki-...


Hi!
Mindkét tengelyre 41068-as számot ír, szóval meg egyzik és jó bele :)
Azért ha van rá lehetőséged próbáld bele először, mert hát az elmélet nem mindig egyezik a gyakorlattal :)
Üdv.
Szinte biztos, most nem tudom h a tengely vastagságok egyformák e de erre a cmsnl.com on kapsz választ.
Sziasztok segitene valaki abban hogy, kmx kerekek joke kdx hez.elöreis köszönöm
Minden vízhűtéses motorban van termosztát ami a víz hőmérsékletet szabályozza. ha hideg nem engedi a hűtőbe ha meleg akk engedi.
Egy kérdés: Kawasaki KDX 125-ösben eredetileg ugye lenni kell termosztátnak? Csak mert szerelő szerint lenni kellene, de az enyémből kiszedhették, ezért kicsit lassan melegszik fel, és lehet nem tartja az üzemi hőmérsékletet. Előre is köszi!
Igen, hidegen elég magas nekem is az alapjárat, de ugye van az a kis cső, a karbi levegőállító csavarjára téve, ami a szerelődoboznál kijön és csak egyszerűen visszaveszem. Ez tök normális.
Lenne egy kérdésem:
Amikor megvettem a motorom nem volt stabil alapjárata, így csavartam rajta kicsit. Most meleg motornál nagyon szépen jár, tehát sikerült jól eltalálni. Viszont hideg indításkor ugye ráhúzom a szivatót, beindul szépen, csak nagyon magas alapjáratot kap ilyenkor, szinte üvölt a motor. Tudom, hogy ilyenkor ez természetes, de mégis túlzásnak tűnik ilyen mértékben.
Érdekelne, hogy ez normális így, jól van e beállítva. Kb. 1 perc után a motor elcsendesül és beáll a szép alapjárat.

Hallottam több helyről, hogy ilyesmit meleg motorra állítunk be, de azért érdekelne más véleménye is.
Akkor az lehet a 6 év gyártásban átalakították azt a részt egyszer. Nekem ott index van, és a led mellett pedig ez a felirat: oil. temp
Az enyém is ilyen akkor, a 3 kocka ott van és az index helyett van a 2t olaj szintjelzője, a km órában temp et ír a led fölött ezért gondolom h az a vízhőmérsékletre utal.
Akkor neked másmilyen műszer falad van valószínűleg, mert oldat 3 négyzetes visszajelző van (üres, fényszóró, index) A kmx-eken van külön olaj visszajelző, gyári kdx műszerfalon egy és ugyanaz, kis dióda a kmh óra alatt.
Ma is mentem egy próba kört, 20 perc után villant fel a piros lámpa.
Vizet feltöltötte egy szerelő, továbbra sincs javulás.
A víz főzésnek semmilyen kritikus jelét nem mutatja, normálisan működik égő visszajelzővel is.
Talán pont úgy hibásodott meg a vízhőfok jeladó, hogy nem 95 foknál jelez, hanem mondjuk már 70-nél.
Bárkinek bármi tapasztalata van ezzel kapcsolatban, azt szívesen fogadom. :)
Én is erre gyanakszom, mivel hideg indítás után 5-10 percig nem világított, aztán kezdett. Sőt, belegondolok egyszer megálltam pihenni, elindultam és megint nem világított, de kis idő múlva igen.
Szóval valószínűleg csak fel kell tölteni. :)
És még annyi h a 2t ben nincs annak értelme h olaj nyomás, csak a váltóban van olaj az meg a forgása miatt keni saját magát.
Az enyémen a km óra alján egy TEMP feliratú led van. egyszer nekem villogott és körül néztem hova megy és miért villog. aztán rájöttem h forrt a vizem mert kevés volt benne, tele raktam és azóta nem világított. az olajnak az órától jobbra kis piros kocka van ami balra döntésnél és fékezésnél villan fel először ha kevés az olajad, aztán csak folyamatosan világít.
Köszi! :)

Holnap átvizsgálom majd részletesen, hol lehet a hiba.
Amúgy tök egyszerű a dolog, holnap kimész szépen, megnézed az olajtartályban a visszajelzőt, henger tetején a hőfok visszajelzőt, és az összes, ezekhez kapcsolódó vezetéket. Ha van valahol szakadás, vagy letestel, akkor leszigeteled és annyi. Esetleg járó motornál megráncigálod a vezetékeket, és ha látod, hogy erre reagál a visszajelző, akkor arrafelé lesz a hiba!
Üdv.
Ez így van! Csak most ég és nem az olaj a gond. Lehet nincs benne elég víz talán...
Kdx-eken nincs külön hőfok és olaj visszajelző! A kmh számlap alatt van egy kis égő, és ennyi.
Pucold meg az érintkezőket néz át a vezetékeket lehet,hogy csak kontakt hiba.Az olajvisszajelző lámpának semmi köze nincs ahoz a visszajelző lámpának ,hogy üzemmeleg vagy nem.
Én is erre gondoltam , fel is töltöttem, majdnem tele van.
Beindítottam, már nem világított a lámpa, aztán kb. 5-10 percet mentem vele, és újra kivillant a piros fény. Nagyjából amikor üzem meleg lett.
Ha jól tudom ez az olajnak és a henger hőmérsékletnek a visszajelzője egyben. Az olajjal nincs gond, akkor a hűtésem lehet rossz?(4 fokban motoroztam) Vagy elromolhat ez a visszajelző?
Szia kaemu66 az olaj szintet jelöli a tartályba tölsd fel sürgősen nehogy beálljon. Ha nem tudod milyen olaj volt benne szedd ki ami benne van és tölcsed fel új olajjal de jó minőségüvel ne sporoj ezen(csak egy tanács) üdv
Üdv. mindenkinek!

1 napja vagyok KDX tulajdonos, a km óra alatti OIL TEMP piros lámpa világít. Ez az olaj szintet jelzi, hogy alacsony, vagy az olaj nyomást és akkor nagyobb gáz lehet?
Kb. 3-4 deci olaj van a tartályban jelenleg.

Előre is köszönöm a segítséget!
hello.
kdx 125 alkatrészek még mindig megvanak néhány dolog kivételével
TEl: 0630.649.26.76