Hát én nem tudom te merre laksz,de bemész egy normális autósboltba,ott megmondod,hogy neked a japán kell nem a francia,akkor szerintem tudnak szerezni..vagy ha nem találsz tudok feladni postán esetleg!
hát már 3 helyröl van bele NGK meg a br8es-t nem evszek mert az a gyárija és az enyém felvan húzva egy kicsikét:) és nem akarom h belefollyon.. nekem azt tanácsolta akitöl vettem h br9eg-t vegyek bele...de lehet h az eredti japán kéne bele de oylat hol tudok venni?
Szerintem tegyél bele normális,JAPÁN Ngk gyertyát és máris megoldódik a problémád,mert amiket a franciák összetesznek Ngk-t az egy nagy határ fos,nekem is ment vele 200 métert kb és off.Vettem bele japán Ngk-t és azzal ment..
annyi baja h ngk és lehet nem bírja a 2 ütemet. nekem brisk van benne és másfél éve semmi baja. bosch-t még meg se próbáld, nem ér annyit se
brisk, denso nálam jól működik, de volt már benne rózsaszín bakony gyertya is és az is bírta
Hello fiúk! Segítség kellene! Februárban vettem egy kdx-et és azóta már 3 gyertyát evett meg(NGK BR9EG) és nem tudom , hoyg mi lehet vele? megyek vele és csak leáll, és a gyertya meg megvan halva nem ad szikrát vagy ha ad is nem jó helyen...mi lehet vele?
Nem tom mi van az első fékeitekkel, de nekem esélytelen, h hozzá érjen a kar a markolthoz, szerintem nem is lehet, mert ha erősen behúzom akkor van 3cm-re kb :D:DD
Mikor kicseréled a fékolajat DOT 3 vagy 4 kell bele. én két délutánt pumpáltam h légtelenedjen meg fölkeményedjen. ez sose lesz olyan mint egy új, de az enyém bőven megfogja a kereket ha kicsit poros az út. betonon nem akarja és nem is veszi föl magát első kerékre sose.
Azt hallottam szerelőtől,hogy ez ilyen gyárilag.Amúgy az enyém is olyan hogy markolatig be kell húzni a kart, de fog rendesen.Legalábbis mikor nagyon hajtok is megfogja a gépet ha kell.Bontót még mindíg nem tud senki?
hát nekem is megállítja de nem az igazi
fél órán át légtelenitettem de nem lett az igazi mert még mindig érintette a markolatot a fékkar
lehet h valami hiba van
még azkat a réz tömitéseket megprobálom
csak az hogy megprobálljam eggyáltalán vagy gyárilag ilyenek a fékek?
az első fék gyárilag ilyen ratyi?
ha igen mit tehetnék vele?
esetleg féknyereg csere, fékcső cserélye fém fékcsőre ,vagy munkahenger?
fékbetétet most cseréltem benne bizva hogy az ujj bekopik és jobban fog fognni de hát annak már bekellet volna kopnia 250 km után
6 ezren fölül van.. belső gumiból próbáltam de nem akart ott maradni, eleinte oké volt a dolog csak egyszer a hatalmas durranás meg rántott egyet az egész motor, csörömpölés meg repkedő gumi darabok megállt a hugy is bennem h mi durrant el, aztán látom h megadta magát a kreálmányom
Keresek egy bontót ahol tutira van KDX125 henger!
Mert az enyémben már persely van,de ahol a gyűrű már nem ér fel a felső holtpontnál,van egy kis válla a hengerfalnak.Namost ez baj lehet ha új dugattyút teszek bele?Elvileg nem éri el a gyűrű.Légyszííí valaki segítsen.Előre is köszönöm!
davidrz400@citromail.hu -ra küldheted!;)
üdv
brisk, denso nálam jól működik, de volt már benne rózsaszín bakony gyertya is és az is bírta
fél órán át légtelenitettem de nem lett az igazi mert még mindig érintette a markolatot a fékkar
lehet h valami hiba van
még azkat a réz tömitéseket megprobálom
csak az hogy megprobálljam eggyáltalán vagy gyárilag ilyenek a fékek?
ha igen mit tehetnék vele?
esetleg féknyereg csere, fékcső cserélye fém fékcsőre ,vagy munkahenger?
fékbetétet most cseréltem benne bizva hogy az ujj bekopik és jobban fog fognni de hát annak már bekellet volna kopnia 250 km után
Újonnan úgy tudom nem olcsó.. :S
Mert az enyémben már persely van,de ahol a gyűrű már nem ér fel a felső holtpontnál,van egy kis válla a hengerfalnak.Namost ez baj lehet ha új dugattyút teszek bele?Elvileg nem éri el a gyűrű.Légyszííí valaki segítsen.Előre is köszönöm!