Hello!
Nem mondtam hogy széthullott az alsó tűgörgő, de elég szépen mozgott jobbra balra, de nem csak párhuzamosan, ahogyan kéne és ráadásul szép csengős hangja volt..(ja és visszaolvasva a fórumon láttam hogy írtad, neked széthullot, találtam is egy kis darabot a forgattyúsházban, vagy talán vmi seiger volt, nem emlékszem) Amikor először szétkaptam lötyögött a gyújtásfelöli csapágy, de már ipari vasragasztóval megragasztottam és a rá következő szétszedésnél benne is maradt mint a cövek..A kuplungból nem hagytam ki semmit, de amúgy ha jelre rakom akkor máshogy rezonál mint ha nem jelen lenne.
Viszont ha nem hiszed, hogy szarok voltak a főtengelycsapágyak: http://youtu.be/hqKDuAxQOzQ
Olvasgatom itt hogy milyen poroblémás a légkör a byke- körül!
Én is a táborinál csináltattam a főtengelyt,hajtókarral,centírrel,jól megcsinálta az öreg ha 1 mm volt benne...
nem hiszem hogy az alső görgő széthullot,aztse hogy a csapágy,mert a kuplung oldali egy koyo a gyujtás oldali pedig naschi mind2 japán cucc,nem moslék!
A gyujtás oldali blokkfélben a csapágyház kivolt lazulva,melóhelyemen(gépműhely) aztmondták ha nem anyjira lóg,és kézzel nem tudom benne kotyogtatni akkor adnak rá ragasztót,de olyan combosat hogy 4-500 fokon fog csak kiengedni,múgy ragasztgassak!
az úgy belekötött mint a beton,nemtudom azóta hogy orvoslod aproblémát,de nekem mikor hozzám került szinén rezonált,de akkor egy ép csapágy nem volt a blokkba,sőt csoda hogy be indult
A csapágyházra azt monták a szakik,kolegák hogy ha behozom kap egy perselyt és az lessz méreten(1-2 századdal kisebb átmérője kell legyen mint a csapágy külcső gyürüjének) és gázlángal, vagy hőlégfuvóval felmelegitva tolod bele a fagyasztott csapágyat!
ha kiesik mint a fos, akkor az táncol benne és a tengely sosem lessz fix;középpontban!
én mikor eladtam nem rezonált, és mindent kicseréltem benne ami szar volt,sajnálom cimbora!
Ja! Kiegyensújózo tengely NINCS ezeken a blokkokon a főtengely sonka azért vagy úgy széjjel furkálva persze gyárilag,a kuplung kosár és főtengelyt nemkkell jelre rakni,amiat nem üthet, ha esetleg kihagytál a kuplung kosár alól valamit akkor az is táncolhat,és berázhatja,de az sztem zavarná a váltást,meg cserregne !
hát 1:30 rohadtul sok neki szerintem, én 1:40-el jártam régebben, aztán 1:50-re váltottam mert mondták, hogy felesleges olyan sűrűségű is..1:50-es is ugyanúgy átmegy a motoron.. haveromnak YZ125 van, és neki is köpködi ki a dob az olajat, és 1:40-el jár.. mind2 motornak ki volt égetve a rezója, szal még lerakódott olajkifújásáról sem beszélhetünk.
Helló B.Peti Köszönöm a segítségedet.A motorról annyit kell még tudni,hogy egy Keihin PWk 38 karbi de nem fuldokol tőle a motor elég jól veszi a lapot ki van kötve a olajszivattyú 1:30 keverékkel (Motul 710) járok lehet sok neki majd holnap kipróbálom más keverékkel.A power mechanikája simán jár nem akad sehol. Gyertyakábelt nem is néztem gyújtás hibára én is gondoltam csináltattam hozzá még tavasszal CDi-t Ha alkatrész kell valakinek irjon emailbe Előre is köszönöm mindenkinek Üdv.
hu nekem 2év alatt egyszer sem kellett teljesen szétbombázni, csak oldaldekliket kellett leszedni, amikor volt vele valami:/ annyira már nem emlékszem a dolgokra sajnos:S
Hello!
Üresben kipörög rendesen, de sebességben nem? Hmm az érdekes.. A power mechanikája ugye nem szorul meg semmi? Mondjuk a dekni alatt, a meghajtást megnézhetnéd, nem e akad ott vmi?!?! Ja és a gyertyahézagot is megnézhetnéd, hátha... Ja és a másik, hogy nem lehet túl sok olajat kap? Mert nekem is ha alacsony fordulaton használom és egyszer csak kihúzatom, akkor nem pörög ki egyből az olaj miatt, talán próbáld ki egy kis előre bekevert benzinnel. Esetleg gyertyakábel nem szigetel le valahol?!?!
Más ötletem nincs hirtelenjében. Sok sikert!
Üdv.
Igen Banditáé volt, abban már kételkedek hogy mindent megcsinált amit mondott... Mert például kb 3000km után nem hiszem hogy alsó tűgörgőt kéne cserélni, meg csapágyakat, de mindegy, most már tudom hogy mi van a gépben, és milyen állapotban. Arra emlékszel hogy volt-e lyuk neked a lendkerekeden? Ja meg a másik, hogy a főtengely fogaskereken és a kuplungkosár fogaskerekein volt neked vmi jelölés? Mert nekem van, de házi jelölésnek tűnik, bár az egyik fáziscerkával lett beleégetve..
Csáó, jaja már olvasgattam a problémáról, meg a vidit is megnéztem, nem tudom hogy az eddigieken felül még mi okozhatja a rezonálást, rejtélyes:/ Nekem nem volt ilyesfajta probléma hála Istennek.
Amúgy Banditával,a motorod régi tulajával én is konzultálgattam régebben, aszem többször is szétszedte azt a motort, és én is úgy gondolom, hogy tisztességesen szerelgette. Mondta is, hogy nagyon megy miután kész lett, szóval sajnos nem tudok segíteni:/
Ja és köszi a linket:D
Sziasztok! Ha tudtok segítsetek van egy KDX 125 öm nyit a power szelep bedadog a motor. Üresbe álló motornál szépen felpörög,terhelésnél nyit a power gondolkodik a motor és felpörög.pl 3.fokozatba megyek ráhúzom a gázt nyit a power és ledadog a moci.És őszintén szólva fingom sincs mi a baja.Most kapott új dugó,gyűrű,hajtókart,szimeringet,gyertya,stb.A gyújtása is jó Az a röhej,hogy ezért újitottam fel az egészet mert ezt csinálta. Ma kipróbáltam más karbi beállitásokkal hátha változik de semmi. Aki tud kérem segítsen
Hello!
Láttam hogy volt kdx-ed, és meg szeretném kérdezni hogy neked mennyire rezonált be a géped? Mert nekem eléggé, van egy vidi is róla az adatlapomon. A videó óta új főtengelycsapágyak vannak, és az alsó tűgörgő stb ki lett cserélve, főtengő centírozva tábori tuning által :D Csak az a baj h a rázkódás még mindig fennáll, mondjuk nem akkora már mint a vidin, de elég zavaró...OneManArmy-tól hallottam hogy elvileg a lendkereken vannak lyukak és azokkal van kiegyensúlyozva, az enyémen nincs, de nem is tudom, hogy hol lennének azok a lyukak...
Szóval ha van ötleted akkor légyszi ne tartsd magadban!:D mert tuti nem szeresse a csapágyak..
Üdv.
Sziasztok!
Keresek 95-ös évjáratú,125-ös KDX-hez,jó állapotú hátsó féknyerget!Aki tud segíteni kérem jelezze itt,vagy a csercsaszabolcs@mailbox.hu email címen!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.:Szabi!
Hello!
Meg tudnád nézni,(ha meg vannak még) hogy a főtengely fogaskereken és a kuplungkosár fogaskerekein van-e jelölés? Neked 2 perc, de nekem sokat jelentene!
Előre is kösz!
Nem mondtam hogy széthullott az alsó tűgörgő, de elég szépen mozgott jobbra balra, de nem csak párhuzamosan, ahogyan kéne és ráadásul szép csengős hangja volt..(ja és visszaolvasva a fórumon láttam hogy írtad, neked széthullot, találtam is egy kis darabot a forgattyúsházban, vagy talán vmi seiger volt, nem emlékszem) Amikor először szétkaptam lötyögött a gyújtásfelöli csapágy, de már ipari vasragasztóval megragasztottam és a rá következő szétszedésnél benne is maradt mint a cövek..A kuplungból nem hagytam ki semmit, de amúgy ha jelre rakom akkor máshogy rezonál mint ha nem jelen lenne.
Viszont ha nem hiszed, hogy szarok voltak a főtengelycsapágyak: http://youtu.be/hqKDuAxQOzQ