Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mikor a fordulat kb felénél jársz(úgy szól már rendesen de érzed h most kezd indulni) akkor meg kell jobban indulnia mint a power nélküliek, mint a nitro csak lájtosabb. ha ez nincs akkor lehet gyanakodni: vagy a power szar vagy annyira dzsuvás a rezó h nem tudja kifújni vagy szarul van beállítva a karbi...
egy kicsit minden esetben meg kell indulnia. akartak nekem eladni olyan motort amire rámondták h frissen fúrt és 5000 fölé nem pörgött, be volt ragadva a powere

próbáld úgy megnézni h hidegen induljon be mert akk látszik minden baja.
kopnak a fogaskerekek, lehet olajcsere jót tesz neki de ha utána is csinálja akkor lassan el kell gurulni a szerelőhöz. nem túl sürgős, vannak robogók amik így visítva mennek sok ezer km-t. nem fog belehalni, de azért nézesd meg hogy ne legyen nagy baj.
Hali skacok !

Nem tudja valaki mi lehet a baj, a mocimnak, hogy 2-ben fütyül a váltó, legalább is olyan fura hangot ad?

Vesz minden sebességet, húz ugyan úgy, csak zajos!
köszönöm a segítséget,
még annyit hogy hogy tudom megállapítani hogy a power rendesen működik?
Szerintem is az első a jobb,de ez az évjárat dolog csak a váz vagy motorszám alapján azonosítható be.A motorgenerált meg tényleg odaírhatta csakúgy.Szerintem nézdd meg mind a kettőt,menj velük egy nagyobb kört,és azt vedd meg amelyikről úgy gondolod hogy jobb.De a motorhangra figyelj!Ne zörögjön.Ja és a powert figyeldd hogy rendesen kapcsol-e,mert az könnyen lehet kopott,vagy hibás.
A másodikkal buktak nagyokat, a 250 es hátsó idomja van fönt. gondolom a 125 ösét nem találta hozzá. az első képekről jobban néz ki de látni kell, én is oda tudom írni hogy fel van újítva... ne lötyögjön, zörögjön, rángasson, meg fogjon jól a fék és a kormány legyen oké. a többire úgy is költened kell kicsit mert nem újak.
igazad van mert az enyém 94 es demár forditott telos
de az is lehet hogy a szegényebb országokba még igy gyártották mert lehet olcsób volt mint a fordított (lehet hülyeség csak most igy eszembe jutott)
hát én úgy néztem hogy az nem lehet szerintem 98-as kiadás, de hátha valaki jobban ért és több tapasztalata van ezen a téren
szerintem is az elsőt mert azt irja hogy 7 évvel fiatalabb meg motorgenerálon esett át meg szerintem a gumi is jobb állapotban van
Hali!
Sztem az elsőt vedd meg:)
Üdv!

Ha minden jól megy akkor a hétvégén szeretnék nézni kdx-125 öst és szeretnék kérni pár tanácsot hogy miket nézzek meg jól mikre kell odafigyelni stb.:

http://kepesmotor.hu/kawasaki-...

http://kepesmotor.hu/kawa
saki-...


én erre a kettőre gondoltam, várok tapasztalatokat és tanácsokat
Kérdezted hol lehet kapni? Én meg irtam nálam! Adatlapomon elérsz!
nem mert pityának, de kdx daninak is mert ő is kérdezte
kdxdani nak szól, előzmény ott van.. olyat meg bontóban találsz leghamarabb. újan rámegy két gatyád is mire megveszed.
amugy lehet kellenek majd még mások is mert volt egy elég nagy perec hála a részeg sofőrnek szerencsére csak a csuklóm és a kulcsontom bánta ....
de egyenlöre ezt néztem a motoron rem más nem lesz..
mármint az egész munkahenger vagy csak az üveg?
Az első motoros, autós botban lesz. A nálam annyit tesz h kawazsolti egy (ha jól tudom) márkakereskedésben mint eladó járja a fórumokat.
enyémen betört az a olaj ellenörző üveg vagy meglehet valahogy csinálni ?
nem tudtok kdx 125 re első fékmunkahengert?
nálad mi?ezt nem értem.
Nálam!
nem lehet a power hibája egy 125ös motoron ha nem akar kipörögni és hidegben nem akar indulni?vagy esetleg nincs valamilyen leszabájzás (1998)
kocsisdavid@citromail.hu msn cím!
jah meg egy msn-t is
Mennyibe?