Sziasztok egy kérdéssel fordulok felétek. 250-es Kdxem van és amikor berugom a gyartya nem szikrázik biztosítékot megnéztem nincs kiégve segítenétek melyik pontokat nézzem meg ?
Én általában az agip-os valamit rakom bele, a drága fajtát fekete flakonban.
Volt már vlakinek olyan hogy az j gumit fölrakva az első kerékre sehogy nem akar középre menni?
most így vagyok már a második gumival. előző egy megkeményedett szar volt akkor azt hittem azért, de most vettem egy majdnem nagyon újat és ez se akar középre menni. kentük a gumissal minden elképzelhető síkosítóval de nem akart. lehet szar a felnim?
Akkor vegyél zsír után gyártott alkatrészt !
Nem azért szedek szét egy 150 ezer forintos működő képes motort hogy neked elajándékozam az alkatrészeimet !
Amúgy annyiért hirdetem meg amennyiért akarom.
Nem, nem erről van szó!
Csak csupán érdekelne, hogy honnan találsz ki olyan árakat, hogy kb. lehidal az ember.
Hozzácsapok az általad kitalált árhoz még 2-3 ezret és zsír új alkatrészt tudok venni, nem pedig egy használt valamit ami 20 éves
Helló.
Megnéztem az alkatrészeket power rudazat ami a képeden is van.
8.000 FT
vissza pillantót csak párba tudok adni 5.000
Mertkülön csak jobb oldalim van
Ha érdekel akkor hivj és megbeszéljük hogy hova küldjem
Helló.
Az alkatrészeket amiket leirtál fölhasználtam saját célokra de ha a következö motoron esteleg lessz akkor feltétlen szolok.
Rezonátorom a kék motorrol megmaradt hibátlan állapotba.
Ha esetleg még érdekes lehet a dolog akkor írj és megbeszéljük.
SZIA SZiasztok! Sos segítség kéne! a pówer függőleges tengelyét sajna eltörtem összerakáskor valakinek van elfekvőben olyan alkatrész (az a rész amit 2 imbusz tart a tengelyen) képet is mellékelek az ominozus elemről!
Meg van még a KDX hez az a fekete műanyag ami a képen a kéken látszik az ülés alatt és kulcslyuk van rajta? kellene az a hozzá tartozó kulccsal meg a hátső kerék előtti sárfogó műanyag, csak ha nincs törve, repedve.
és remélem nem járok úgy mint a múltkor a rezóval
az öblös rész a zeronátor, a végéből még véletlen se mert az nem folytás, onnan verődik vissza a lökéshullám. ha kiszeded el van hangolva az egész mindenség és nem fog úgy menni. ha az hengernél egy befelé szűkülő perem van akkor az a folytás, anélkül életvidámabb a dolog.
na holnap kiderül,hogy mit mondanak majd a csapágyboltba! de sztem motor bolt lesz belőle...
Amúgy a kipuba (öblös rész) van valami fojtás amit érdemes lenne kiszedni?
Nekem adtak vmit a csapágy boltban aztán valahogy nem fért bele. vissza vittem és mondták h az a méret nem létezik és nem tudják hogyan került az bele. --- motoros bolt és gyárit rendeltem, nem volt drága, 5 euro. Úgy rakd be hogy az írás meg a számok legyenek kifele. olyan szimering ez amit a nyomás présel a helyére így nem kell ragasztani csak beütni. blokkfelet meg tömítéssel raktam össze, nem szakadt szét. ha neked megvan még akk jó azzal is ha nincs akk FBS el finoman kend végig. össze nyomod pár óra és megszárad. csak ne sokat mert bent útra kel az kellemetlen.
még egy ötlet: minden mókolás után ki szoktam mosni benzinnel miután össze raktam és csak úgy öntök bele olajat, bizton nem marad mebt semmi szutyok.
köszi linket ! NA most burítottam szét blokk jobb oldalát,szanaszét volt szakadva a szimering ! Csodálom,hogy még bírt menni szegény!Egy úttal kicserélem a berugótengelynél is a szimeringet,remélem tudnak majd adni csapágy boltban és nem egy speckó japán cucc amit csak onnan lehet beszerkolni!
Nekem is ilyen bajok voltak. Füstölt ha kellett ha nem. aztán mikor alig volt olaj a váltóban akkor nem füstölt. kicseréltem a főtengely szimeringet, elég csak a jobb oldalit ha a lendkerék belseje nem szutykos. azóta kicsit jobban is megy és sokkal egészségesebb hangja lett. karbin is állítottam mert szívta rendesen a levegőt a váltóból.
Nem tudom melyik fajta a tied, de itt van minden féléről robbantott rajz. http://www.cmsnl.com/kawasaki-...
Érdemes megnézni a főtengely szimering állapotát, ha eszi az olajat akkor mindenféle képpen csere, nem nagy összeg. És elvileg a hibás szimering a teljesítményt is ronthatja.
Sziasztok, hétvégén vettem egy kdx125-öt. Már amikor kipróbáltam is borzasztóan füstölt,kisfordulaton,nagyon is egyaránt, de ez betudtam annak,hogy nem hajtották illetve a rossz keverék olajnak....
Hazamentem le is cseréltem a keverék olajat full sintetic repsolra,kimostam tartályát, kipucoltam karbit,légszűrőt. mentem vele kb 30 km-t már nem annyira füstölt,sőt szinte elhagyta már de 2-3 ban mielőtt nyílna a power torpanik eggyet és meglódúl,nagyobb fokozatban nem csinálja a torpanást. a kipufogó végén csöpög,fröcsög az olaj.
Ma lecseréltem a hajtómű olajat castrol 10w40re és ahogy elindítottam öklött megin a füst, kisseb nagyobb fordulaton egyaránt és szintén jelentkezik a torpanás is power előtt, szerintetek mi lehet a kehe?Főtengelyszimering? Aki tud legyenszives segítsen! üdv.:Gábor
Nem számít túl sokat, hogy mióta foglalkozol KDX-el...
Tábori barátunk 40 éve foglalkozik főtengellyel állítólag, mégis el lett cseszve az egyik ismerős főtengelye, szóval a számok és az idő az kb. pont a semmivel egyenlő.
A másik része neki pedig az, hogy brutális árakat találsz ki ilyen szanaszét kopott alkatrészekre, egy darab használt (kitudja hány éves) szelep 10.000? És akkor még odabiggyesztesz egy használt cucchoz olyat, hogy "az ár fix"
13.300 Forint az új szelep.
Kawasaki SteelHorseMotor, Pécs
kawazsolti néven van itt Sportmotoron egy felhasználója.
Ui.: Ha 3 éve foglalkoznál vele, akkor ezt nem kellett volna leírnom
Volt már vlakinek olyan hogy az j gumit fölrakva az első kerékre sehogy nem akar középre menni?
most így vagyok már a második gumival. előző egy megkeményedett szar volt akkor azt hittem azért, de most vettem egy majdnem nagyon újat és ez se akar középre menni. kentük a gumissal minden elképzelhető síkosítóval de nem akart. lehet szar a felnim?
A 8000Ft-ot azért kicsit én is sokallom,bár való igaz,hogy mindenki annyiért árulja amennyiért akarja,kérdés ,hogy megveszik e annyiért.
Kérdés, milyen 2t olajat használtok?
Itt egy jokis video jokis zenével nemom láttátok e.:
http://youtu.be/YL-9yDtY6oE
Nem azért szedek szét egy 150 ezer forintos működő képes motort hogy neked elajándékozam az alkatrészeimet !
Amúgy annyiért hirdetem meg amennyiért akarom.
Csak csupán érdekelne, hogy honnan találsz ki olyan árakat, hogy kb. lehidal az ember.
Hozzácsapok az általad kitalált árhoz még 2-3 ezret és zsír új alkatrészt tudok venni, nem pedig egy használt valamit ami 20 éves
Megnéztem az alkatrészeket power rudazat ami a képeden is van.
8.000 FT
vissza pillantót csak párba tudok adni 5.000
Mertkülön csak jobb oldalim van
Ha érdekel akkor hivj és megbeszéljük hogy hova küldjem
Tel: 0630.649.26.76
Az alkatrészeket amiket leirtál fölhasználtam saját célokra de ha a következö motoron esteleg lessz akkor feltétlen szolok.
Rezonátorom a kék motorrol megmaradt hibátlan állapotba.
Ha esetleg még érdekes lehet a dolog akkor írj és megbeszéljük.
(kawa kdx 125)
és remélem nem járok úgy mint a múltkor a rezóval
Kawasaki kdx-kmx-kx alkatrészek !
Főleg kdx !
Tel:0630.649.26.76
Email: pacso.tacso@freemail.hu
Amúgy a kipuba (öblös rész) van valami fojtás amit érdemes lenne kiszedni?
még egy ötlet: minden mókolás után ki szoktam mosni benzinnel miután össze raktam és csak úgy öntök bele olajat, bizton nem marad mebt semmi szutyok.
Nem tudom melyik fajta a tied, de itt van minden féléről robbantott rajz. http://www.cmsnl.com/kawasaki-...
Hazamentem le is cseréltem a keverék olajat full sintetic repsolra,kimostam tartályát, kipucoltam karbit,légszűrőt. mentem vele kb 30 km-t már nem annyira füstölt,sőt szinte elhagyta már de 2-3 ban mielőtt nyílna a power torpanik eggyet és meglódúl,nagyobb fokozatban nem csinálja a torpanást. a kipufogó végén csöpög,fröcsög az olaj.
Ma lecseréltem a hajtómű olajat castrol 10w40re és ahogy elindítottam öklött megin a füst, kisseb nagyobb fordulaton egyaránt és szintén jelentkezik a torpanás is power előtt, szerintetek mi lehet a kehe?Főtengelyszimering? Aki tud legyenszives segítsen! üdv.:Gábor
Tábori barátunk 40 éve foglalkozik főtengellyel állítólag, mégis el lett cseszve az egyik ismerős főtengelye, szóval a számok és az idő az kb. pont a semmivel egyenlő.
A másik része neki pedig az, hogy brutális árakat találsz ki ilyen szanaszét kopott alkatrészekre, egy darab használt (kitudja hány éves) szelep 10.000? És akkor még odabiggyesztesz egy használt cucchoz olyat, hogy "az ár fix"
13.300 Forint az új szelep.
Kawasaki SteelHorseMotor, Pécs
kawazsolti néven van itt Sportmotoron egy felhasználója.
Ui.: Ha 3 éve foglalkoznál vele, akkor ezt nem kellett volna leírnom