Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motorfejlesztés 2.: KésN légszűrő (Ninja)
Úristen mi lett itt? Suzuki GS 500 fórum?
Motorfejlesztés 1.: Bukókeret
Jogos. Szerintem azért rakok, most már úgy is belejöttem a gumibelső darabolásba.

Na jönnek a képek, ha a fórummotor is úgy akarja.
Rakhatsz,én nem raktam .A kovek több lakkot csesznek le mint ez.
Nálam szakmai ártalom, hogy mindent kiszámolok
A 3,2-es fogyasztás igen figyelemreméltó
A hétvégén kint voltam a telken. Nem szoktam a fogyasztást mérni mert motornál nekem nem számít mennyi.De ugyan annál a Molnaszecsődi AVIA kútnál tankoltam induláskor is telire meg visszaérkezéskor is telire és a megtett táv (178km)után keveset (5,7l) tankoltam ezért neki álltam ki számolni a fogyit.3,2l
Őrségi nemzetipark 60-80km/h,(nagyrészt erdős út)szlovéniába hodos-kuzma távot 30-60km/h (végig keskeny fehér aszfalt éles szük kanyarok néha de volt 12-18%-os emelkedő-lejtő,ausztria-magyar fő utak 90-120km/h összesen 178km 5,7 literből így a fogyi 3,2-re jött ki.
Amúgy 3nap össz 730km ment a gépbe.
Lehet,hogy valamiért mégsem kapott benyát a motor.lehet az a fránya csap vicceskedik.Tud hülye dolgokat produkálni.
Tegnap kicsit megijedtem, hogy cserben hagy engem Ernő!Először elment az erő, nem akart a gázra sem egyből reagálni....pár perccel később viszont jónak tűnt mindaddig,amíg nem kellett megállni egy körforgalom előtt, mert akkor leesett az alapjárat és leállt, utána pedig nem akart beindulni... :S, végül a benzincsapot át tettem tartalékra, és pár indítás után életre kelt, és az első kútnál tele is tankoltam, de még 10 liter se ment bele , tehát nem a benga volt kevés, de úgy hagytam nem akartam háborgatni és végül utána semmi baj nem volt vele!Szerintetek mi okozhatta ezt a jelenséget nála?Valaki járt már hasonlóképp?
Tegnap értünk haza Erdélyből. Volt egy láncszakadás még odafelé Berettyóújfalunál, amit egy autószerelő műhelyben tudtunk orvoslni. Szrencsés kimenetelű volt az eset, pont volt bent egy quad amin előtte cseréltek láncot és maradt belőle pótlásnak :)
A benzinjük szerintem jobb, mint itthon, főként a Lukoil 98-as. Észrevehetően kevesebb fogyott belőle és a teljesítmény is jobb volt. A határ után tankoltam MOL-nál sima 95-öt, attól prüszkölt néhányszor, de dugulást hál´Istennek nem okozott. Utána már csak 98-ast, illetve MOL Evot raktam bele. Ezekkel semmi gond nem volt, sőt! A legkisebb átlagfogyasztás 3,7 literre jött ki!
Köszönöm szépen! Este jönnek a képek! :) Vagy holnap reggel, ahogy időm lesz.

Amúgy azon gondolkodtam, nem kéne az első bilincsbe is valami gumibetétet rakni, mint a hátsóba? Mondjuk elvileg nem fog mozogni, de mégis jobb érzés lenne megóvni a festést.
Van is egy rossz gumibelsőm, szóval legalább nyersanyag lenne hozzá.
Szia Miki!

Igen, annyival húzd meg azokat a többit erzesre .Kepeket majd rakj !


Még jó hogy nem bukó-keretet írtam...
bukó+cső

A bukócső ER-5-re felrakásához kérnék egy kis segítséget:

A csavarok meghúzási nyomatékáról tudtok valamit? Vagy csak úgy érzésre?

A blokkon átmenő csavart pl. ha jól tudom eredetileg 44 Nm-rel kell meghúzni.
vagy kardános motort veszek és jónapot.
tényleg egyszerű, én is belefogok hamarosan...
Semmilyet összeraktam abból ami volt itthon...
Na jó nem egészen, vettem egy Zsiguli fékolajtartályt valami 500Ft körül, aztán egy univerzális lengőcsapot robogóhoz 3200Ft (ezzel szabályzom az intenzitást). Mágnesszelepem és 12V-os működtetőrelém volt itthon. Gyújtásra húz a mágnesszelep a működtetőrelén keresztül ami az üresjelzőhöz lett reteszelve, vagis a csepegtetés feltétele az, hogy valamelyik sebességfokozatba legyen kapcsolva a gép (üres fokozatban nincs csepegtetés).
Szerintem mutattam a képeket itt a fórumotokon a "kéfés" kudarccal együtt... ami után a tollbetétből kialakított láncvezetős csepegtetés hozta meg sikert. Annyi történt azóta, hogy a túl lágy szelepgumit oldotta az olaj ezért kicseréltem PVC csőre.
Szóval egyszerű mint a bot és még engem is meglepett mennyire hatékony.
Kattolj rá az első képre és lépegess végig mindegyiken, írtam alájuk magyarázatot:
Láncolajozóm története
Milyen rendszert vettél?
Elindulás előtt mindig felfújom az előírt nyomásra. Jövő héten majd kiderül, hogy volt-e köze hozzá.
Amúgy a kormányszitálást nem okozhatja a folyton leeresztő hátsó kerék? Nem tudom, csak kérdezem.
Na ez nagyon jó, örülök, hogy jól működik. Köszönöm az információt!
Nem aggódom, de...
Ezen a motoron van pár sufni megoldás...
Nem nálam öregedett meg, no.