Kicsiny kawára?Mondjuk a Simson az kicsi de egy ötszázas gép mitől kicsi?Seggre ülök az ilyen dumától.Ez a kicsiny olyan helyekre felvitt már két személy-menetszerkó kombóval,hogy csak pislognál ha látnád.
Amúgy Peace meg ilyenek de ezt ne
Igen!Nem kell tovább hallgatni a ciripelést, most tettük fel a Martin dobot a kicsiny kawára!Profi munkát végzett!Elsőnek tompítóval indítottam és majd hanyatt vágtam magam, olyan gyönyörű hangja lett és erőteljes!Arról meg ne is beszéljünk, hogy amikor kivettem a tompítót......lehet benne kell azt hagyni, mert anélkül nagyon hangos lesz, de majd délután kerülök vele tompítóval és nélküle is!Mindenkinek merem ajánlani a Martin dobot, minden passzolt, csak egy kicsit sokáig kellett várnom rá, de most már megvan!Boldogság a köbön! :D
Jól szerepelt a radiál Michelin gumi.Tudom ajánlani bárkinek.Saját érzésem szerint máshogy megy bele a kanyarodásba ezért az elején fokozottan tessék figyelni.Pár kanyar után már természetes.Konklúzió:megéri az árát.Ha a jövő heti túra is ilyen sikeres lesz akkor kábé el is kopik.Szép lenne három hét után eldobni.
"A radiálbetét kordjai merőlegesek a koronavonalra, és így ebben az irányban egy szál kétszer akkora nyomásból eredő erőt tud elviselni, mint a diagonálabroncs esetében. Ezért feleannyi szövetvázbetétre van szükség, mint a diagonálabroncs esetében (csak a kordszálak irányából fakadóan). Csökkenthető az oldalfal vastagsága, jobban hűl az abroncs. Az övek szöge csökkenthető, és ezzel nő a merevségük, és jobban ellenállnak a nagy sebességek hatására fellépő nagy centrifugális erőkkel szemben."
Az első teleszkópban cseréltettem olajat, mert már elég rosszul csillapított stb. A szerelőm mondta, hogy némi görbület van a szárakban, kb. 5 tized. Ezt már érdemes lenne kigörgőztetni, javíttatni?
A másik pedig, hogy új szimeringeket is kapott értelemszerűen az első villa. Nos a bal oldalin láttam először némi folyadéknyomot, letörölgettem, azon már nem jelentkezik, viszont a jobb oldali száron még mindig kenődik valami anyag. Konzultáltam a szerelővel, ő azt mondta, hogy a zsír, amivel felteszi a szimeringet, az okozhat ilyet, az kenődhet. Személyesen még nem tudtam odamenni megmutatni neki, de aggaszt...
És néha érdekes hangokat is hallok az első kerék felől, mint amikor a sárvédőn kavics pattan, de nyilván nem az. De a hang forrását még nem sikerült beazonosítanom.
Pénteken dél körül rendeltem a garázsvásáron egy tömítést, délután hívott a srác az Ivanicstól, hogy hova küldje. Hétfőn át is vettem a XI. kerületi kawaszervízben és kemény 320 forintba került
Szóval ez egy nagyon jó dolog, bátran éljetek vele, megéri: http://shop.kawasaki.hu/garazs...
SimaTeam jó dolgokat csinál. Én még a régi Intruderemet vittem néhányszor hozzájuk. Szépen dolgoznak és a minőséghez képest nem is drágán. Épp ezért rengeteg munkájuk van, így a határidőkkel előfordulhatnak problémák. Összeségében, ha nem kapkod az ember maximálisan ajálott
Haverom Ducatija után vittem el. Az övén akkorát nem változtatott. Ráadásul vele mentem el, mikor kész lett. Neki is tátva maradt a szája, én meg majd megöleltem az iparost
Amúgy Peace meg ilyenek de ezt ne