Köszi a Fisi a műszerfalat. Király lett. Nem volt hülyeség az izzó csere sem. Sokkal jobban néz ki erősebb izzókkal. Öröm vele este menni:)
Hazafelé nagyon rezonált valami, nemtudtam, mi a f@szom lehet. erre az a buzi utas lábtartó. Ki is szedtem, majd kell hozzá az a rögzítő pöcök. mi is a pontos neve? biztos tudok valahol szerezni.
Nekem nincs tapasztalatom, de meghallgatva másokét arra döntöttem megvagyok nélküle. Nakednál amúgy is nagy úr a szélzaj, még akkor is ha jó a sisak, többan arra panaszkodtak hogy 70felett szinte értelmetlen a használata...
Valószínű a drágább kütyük jobbak, de erre is hallottam ellenpéldát, ha valaki tud olyat ami használható is az engem is érdekelne.
Para neked milyen sisakbeszélőd van, amit annyira szidtál a találkozón?
Előny hátrány?
Ha próbáltál valami más fajtát előtte, akkor megosztanád a tapasztalatod?
Köszönöm.
Szia! Elég homályos a hirdetés, meg nem tudni az előéletét stb... Nem néztem meg. Inkább választom a Sima team-et, főleg ennyi vélemény alapján! Látom mi van benne, +hangtompító, ár is nagyon jó :)
Már csak egy kis szabadidő kellene, hogy el tudjam vinni!
Még erre megy a platni?Azt hittem ráhegeszted a rögzítő szemeket és kész.Az oldaldobozaim tartóját úgy csináltam.Nem feltűnő dobozok nélkül ezért állandóan rajta hagyom.A hátsó tartóm az gyári. Givi.
Üdv, mindenkinek.
Tegnap keresgettem az interneten hogy mennyibe is kerülne és milyenek is vannak hátsó kufertartó a mocira. Mikor megláttam az árakat hát mondtam én annyit nem adok érte. Kimentem a műhelybe szétnéztem és kreáltam egyet házilag Még nincsen lefestve mert még kel neki egy kis csinositás :D
Annak idején a 250-es ETZ-nél sem éreztem, hogy nem lenne elég, vagy kicsi... pedig azzal többet motoroztam mint ami most van. A napokban volt itt a galériák között egy piros ETZ oldaldobozokkal, nagyon szép állapotban. Komolyan mondom az járt az eszemben ha az lenne az én motorom akkor is szívvel lélekkel motoroznék vele.
Nem vagyok márka fan.Csak azért prüszköltem mert két mázsa ötszáz köbcenti és ötven ló egy motornál már nem a kicsi kategória. Semmilyen értelemben.Persze sok erősebb motor van meg tényleg nagyok is(méretre is)Motorozni,túrázni bőven elég.Úgynevezett nagyobb motor az egónak kell.Újrakezdő motornak vettem de valószínűleg nem cserélem le pedig megtehetem ha akarom.Esetleg akkor ha megpusztul.De ennek még semmi jelét nem mutatja pedig már kilenc éves és közeledik az ötvenezerhez.Jövő héten meg is lesz.
Bocsi akkor a kifejezésért, tisztelem a gépemet, a kicsiny jelzőt nem arra értettem, hogy nem vagyok tisztában az erejével, meg tud még meglepetést okozni néha.....
Köszi a Fisi a műszerfalat. Király lett. Nem volt hülyeség az izzó csere sem. Sokkal jobban néz ki erősebb izzókkal. Öröm vele este menni:)
Hazafelé nagyon rezonált valami, nemtudtam, mi a f@szom lehet. erre az a buzi utas lábtartó. Ki is szedtem, majd kell hozzá az a rögzítő pöcök. mi is a pontos neve? biztos tudok valahol szerezni.
Valószínű a drágább kütyük jobbak, de erre is hallottam ellenpéldát, ha valaki tud olyat ami használható is az engem is érdekelne.
Akkor feldobok 1 témát:
Kinek milyen tapasztalata van sisakbeszélő(k)vel kapcsolatban?
Para neked milyen sisakbeszélőd van, amit annyira szidtál a találkozón?
Előny hátrány?
Ha próbáltál valami más fajtát előtte, akkor megosztanád a tapasztalatod?
Köszönöm.
Már csak egy kis szabadidő kellene, hogy el tudjam vinni!
adatlap feltöltés alatt
Tegnap keresgettem az interneten hogy mennyibe is kerülne és milyenek is vannak hátsó kufertartó a mocira. Mikor megláttam az árakat hát mondtam én annyit nem adok érte. Kimentem a műhelybe szétnéztem és kreáltam egyet házilag Még nincsen lefestve mert még kel neki egy kis csinositás :D