Annyival egészíteném ki, hogy akkor eszik kissé többet ha utána kell állítani mint az enyémnél, én olyan 2-3-4 tizeddel több fogyikat mérek azóta, de az is lehet hogy csak jobban tépkedem mostanában a fülét!
Haver akart venni a zrx 1100-ra, mert az öccse össze torte a motort. Aztán ott szembesült ezzel a tennyel .. csak a skalazas más ezen tehát a régi óra belsőket át kell rakni bele
A hátsó fékpedált lejjebb eresztettem, de most mindig világít a féklámpa. Az érzékelőt is utánna kellene állítanom, de a szervízkönyv nem írja hogyan kell állítani. Meg hozzá se lehet férni.
Valaki állította már? Hogy kell csinálni?
Az általam linkelt boltban is amúgy amellett hogy a 999 RS-ek 230-250 EUR közt vannak, van leértékelve (Kouseido nevű fényezéssel) 120-130 EUR-ért is (35-40e Ft), gondolom azok a kb. 2 évvel ezelőtti fényezések, de a leírás alapján tök ugyanaz a technológia, mint a 74e Ft-os. Na ezért nálam ár-érték bajnok a Marushin. Ennyi pénzért egyszerűen nem lehet jobbat kapni.
Nincs mit, egyébként is érdekelt a téma. :) Valahol találkoztam a Shoei QWEST bukóval, aztán azt nézegettem, mert egy kitűnő túrasisak, és végre egy Shoei ami 100e alatt kapható (pontosabban 80 körül már lehet venni a németeknél, az talán még pont a lélektani határ alatt van nálam, vagy csak kicsit fölötte. Na nem mintha mostanában bukót készülnék venni... :)). Kár, hogy nincs benne napszemüveg, akkor tökéletes lenne.
Köszi a hozzászólást, ám nekem is ilyen műszerfalam van az a kicsi mint ami neked van a digitális Acewell a pontos tipusát igy fejből nemtudom, én is már igy vettem a mocit mert dűlve volt vele és akkor sérült a rendes műszerfal és ilyenre cserélték. Nem rossz műszerfal, csak én egy kicsit az analóg hive vagyok, szeretem ha járnak előttem a mutatók De ha nem sikerül keritenem origináltat akkor marad továbbra is ez.
És még egy kérdésem lenne a benzincsap az mikor milyen álláspozicióba mit jelen?
A sisak témához hozzászólva, nekem egy THH Helmets ts-42 modellem van, nekem ez az első sisakom és tanultam már utólag pár dolgot.A színezete szerintem jó fehér és szürke kombináció, szerintem elég jól látható, a beépített napszemüveg is tetszik, viszont dupla "D" gyűrűs, ami miatt kicsit tökölős a felvétele, nagyobb sebességnél próbál csavarni a szél nem egyszerű vele elfordítani a fejem, meg olyan mintha néha fel akarná feszíteni a légellenállás!A méreten még mai napig tűnődök, hogy jót választottam-e bár a páromnak is ugyan ilyen van, csak egy mérettel kisebb az nekem már kicsit szorosnak tűnik, s nem beszélve róla, hogy hosszabb távon elnyomja a fülemet, bár hozzá teszem szemüveges vagyok és a sisak alatt is hordanom kell + nekem kicsit zajosnak tűnik, bár össze hasonlítási alapom nincs.Ez csak egy vélemény, és hozzá kell tennem, hogy párom nem panaszkodik rá!
Helló!Az én motoromon egy digitális van, bár én úgy vettem, és szerintem ezzel is jól néz ki és elég sok mindent tud is!Azt, hogy hol lehet beszerezni, azt nem tudom, viszont a típusa : Ace well ace-3853 Neten találsz videót erről a műszerfalról!
74e Ft-ért ez már a felső kategória, variálható (méretre állítható) béléssel, a legfejlettebb kompozit anyagból (1100g! Az k. kevés!), dupla D gyűrű, bogárháló+orrmaszk+sisakzsák alapból jár, és 16 féle plexi rendelhető hozzá (köztük fényre sötétedők is), meg persze pinlock de akár elektromosan fűthető plexi is.
Szerintem az csak sima sárga a feketén, nem fényvisszaverős.
Érdekes, azt hittem már szinte mindenki gyárt ilyen láthatósági sisakot, de kíváncsiságból körülnézve szinte alig találtam. Viszont itt van két link, ahol összegyűjtöttek pár kifejezetten láthatósági sisakot, értékelésekkel együtt:
Ezekből talán már könnyebb kiválasztani a Neked megfelelőt, amiben van napszemüveg, jó a töréstesztje stb.
Ebből nekem egyébként az tűnik ki, hogy leginkább a prémium márkák csinálnak ilyet (Arai, Shoei, Schubert), középkategóriában szinte csak a HJC és a Scorpion, más csak nagyon-nagyon elvétve, ezen kívül még van pár noname márka (Gmax, Nexx, AFX meg ki tudja mi), és kész, szóval nincs nagy választék.
Én a középkategóriákból a HJC-t merem ajánlani, de a Scorpion-ról is sok jót olvastam/hallottam, én kipróbálnám. Ha meg több pénzt is rászánsz, akkor a prémiumkategóriában gondolom nem lehet csalódni.
Aztán már csak azt kell megtalálni, hogy a kiválasztott sisakot hol lehet beszerezni. Mert szerintem nem mindegyik kapható Mo.-n/EU-ban.
Sziasztok! Kicsit hozzászólok én is a sisakokhoz, ha nemgond :) Úgy voltam vele hogy első komoly motor, nem szeretnék, de van esély "tanulás" közben a bukásra így a sisakra nem sajnálom a pénzt, ezért vettem egy AGV Skyline-t.
nos összehasonlítási alapom nagyon nincsen, viszont amit tapasztaltam : - nagyon kényelmes és mindenfelé látok belőle, még soha nem keveseltem a látómezőt. -eleinte picit sípolt ,de a plexit picit megnyomva felül elmúlt és így teljesen megszűnt szinte "minden" zaj.(gondolom a tömítésnek kellett picit megpuhulnia) menetszél szerintem abszolút nem zavaró benne. - 150 felett kezd picit kavarogni a fejem vele, de már ez is egyre ritkábban, mert sztem szokja a nyakam h tartani kell. . - napszemüvege 1.osztályú - bogárháló nekem kicsit kényelmetlen, de pont ezért ki is vettem belőle.
összességében kicsit drágább mint a nagyátlag, viszont szerintem tökéletes sisak.
Elhoztam a gépet, végül is nem kért pénzt! Viszont most a hütőből szivárog a fagyálló! Voltam azóta egy motoros boltban és az eladó srác azt mondta hogy elképzelhető hogy nem megfelelő fagyállót raktak bele vagy hígítatatlanul és az marja ki magát a hütőből! Esetleg van valami speciális fagyálló a motorokhoz? Hütőtőmítő folyadékkal érdemes próbálkozni hogy megszűntessem a szívárgást? (a hütő jobb alsó sarka a perforációnál szívárog)
"De állítólag- vámmal együtt is csak 50 ezer körül van az egész."
A hátsó fékpedált lejjebb eresztettem, de most mindig világít a féklámpa. Az érzékelőt is utánna kellene állítanom, de a szervízkönyv nem írja hogyan kell állítani. Meg hozzá se lehet férni.
Valaki állította már? Hogy kell csinálni?
Az általam linkelt boltban is amúgy amellett hogy a 999 RS-ek 230-250 EUR közt vannak, van leértékelve (Kouseido nevű fényezéssel) 120-130 EUR-ért is (35-40e Ft), gondolom azok a kb. 2 évvel ezelőtti fényezések, de a leírás alapján tök ugyanaz a technológia, mint a 74e Ft-os. Na ezért nálam ár-érték bajnok a Marushin. Ennyi pénzért egyszerűen nem lehet jobbat kapni.
Akkor viszont esélytelen, hogy valaki 50-nél olcsóbban adja, még ha bontott is, ilyen kincstől én sem válnék meg aprópénzért.
Majd számolj be mit vettél végül és miért!
És még egy kérdésem lenne a benzincsap az mikor milyen álláspozicióba mit jelen?
Ha lecserélném a gyári dobod egy Hando dobra.......mennyire venném ezt észre fogyasztásba?
Huhh, köszönöm szépen, hogy ennyire utána jártál a dolognak
No nekiállok, és kiokoskodom, hogy melyek férnek bele a keretbe, és azok közül melyik lesz a legjobb ár/teljesítmény viszonyba
http://www.fc-moto.de/epages/f...
74e Ft-ért ez már a felső kategória, variálható (méretre állítható) béléssel, a legfejlettebb kompozit anyagból (1100g! Az k. kevés!), dupla D gyűrű, bogárháló+orrmaszk+sisakzsák alapból jár, és 16 féle plexi rendelhető hozzá (köztük fényre sötétedők is), meg persze pinlock de akár elektromosan fűthető plexi is.
Érdekes, azt hittem már szinte mindenki gyárt ilyen láthatósági sisakot, de kíváncsiságból körülnézve szinte alig találtam. Viszont itt van két link, ahol összegyűjtöttek pár kifejezetten láthatósági sisakot, értékelésekkel együtt:
http://www.revzilla.com/hi-viz...
http://www.compacc.com
/Helmets...
Ezekből talán már könnyebb kiválasztani a Neked megfelelőt, amiben van napszemüveg, jó a töréstesztje stb.
Ebből nekem egyébként az tűnik ki, hogy leginkább a prémium márkák csinálnak ilyet (Arai, Shoei, Schubert), középkategóriában szinte csak a HJC és a Scorpion, más csak nagyon-nagyon elvétve, ezen kívül még van pár noname márka (Gmax, Nexx, AFX meg ki tudja mi), és kész, szóval nincs nagy választék.
Én a középkategóriákból a HJC-t merem ajánlani, de a Scorpion-ról is sok jót olvastam/hallottam, én kipróbálnám. Ha meg több pénzt is rászánsz, akkor a prémiumkategóriában gondolom nem lehet csalódni.
Aztán már csak azt kell megtalálni, hogy a kiválasztott sisakot hol lehet beszerezni. Mert szerintem nem mindegyik kapható Mo.-n/EU-ban.
ilyen szép fehéret : http://www.shox.hu/term%C3%A9k...
nos összehasonlítási alapom nagyon nincsen, viszont amit tapasztaltam : - nagyon kényelmes és mindenfelé látok belőle, még soha nem keveseltem a látómezőt. -eleinte picit sípolt ,de a plexit picit megnyomva felül elmúlt és így teljesen megszűnt szinte "minden" zaj.(gondolom a tömítésnek kellett picit megpuhulnia) menetszél szerintem abszolút nem zavaró benne. - 150 felett kezd picit kavarogni a fejem vele, de már ez is egyre ritkábban, mert sztem szokja a nyakam h tartani kell. . - napszemüvege 1.osztályú - bogárháló nekem kicsit kényelmetlen, de pont ezért ki is vettem belőle.
összességében kicsit drágább mint a nagyátlag, viszont szerintem tökéletes sisak.
Totalbike teszt
Nézegettem nincs belőle full uv zöld, de ebben látok fantáziát, majd megnézem élőben hogy mutat