Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém belseje világos szürke és van egy sötétszürke hártya rajta, ami úgy néz ki mintha szépen lassan ázna felfele. Az álmoskönyvek szerint ez nem egészséges, lehet a tank alja is ezért volt tele dzsuvával. Vagy ez a fura réteg mindegyikben benne van?
Ezeket már nem kell. Bevont a tank belseje. Soha nem rakom el telivel!
Köszi Miki!

Nekem is nagyon bejön eddig! A súlya miatt aggodtam de kiderült hogy inkább könnyed érzés mint hogy akadályozna!
Hála isten még nincs tél,de ha jól tudod tele tankal szokás elrakni.
Gratulálok, tényleg jó sisakot szereztél be! Pont most olvastam a legújabb ADAC tesztet, ahol túrasisakokat vetnek össze, és csak 4 kapta meg a "Gut" minősítést, ebből az egyik a Probiker RSX5!
http://www.adac.de/infotestrat...
Én se eresztettem le még sose a karbikat, pedig nálunk sajna sokat áll, de még sosem volt gond ebből.
Na népek ma megjött az ÚJ SISAKOM!

Mindenkinek csak ajánlani tudom! Árban nagyon jó -34 ropi- kényelmes, jól szellőzik, nagyon jó napszemüveggel, jó anyagfelhasználás- és meglepően halk. Ami kicsit szokást kíván hogy a szélsusogás, ami szerintem a szellőzőkbe bele kapó szél zaja az jelen van, de elég könnyű a szélre nem érzékeny, jól lehet forgatni a fejet vele nagyobb sebességnél is. Eddigi legtűrhetőbb sisakom!
Kényes karbi? Benzin leeresztés? He? Miről van szó?

Nagy hülyeség.

Spurit bele vagy télen 5 hetente menni egy jó 50 km- et azt semmi gondja nem lesz. A benzint meg le ne ereszd mert a tűszelep kiszárad azt nézhetsz..
Oké.Köszönöm a válaszokat,hamarosan kész lesz a gép :D
Szia!
Az enyém ugyanezt csinálta amikor megvettem. A karbit kellett kipucolni+beállítani. Valamint a tankból kiönteni a benzint, ugyanis az alján vastagon állt benne a dzsuva. Nemrég voltam egy márkaszervizben alkatrészért és ott mondta a szerelő srác, hogy az ER5 egyik , vagy talán az egyetlen gyenge pontja a kényes karbi. Szóval azt ajánlotta, hogy ügyeljek a "tisztántartására" és a téli pihenőre ereszem le a karbiból a benzint.
tumpek73@citromail.hu

KÖSZI
holnap elvileg én is pesten leszek mocival, ha mondassz egy mail címet arra reggel elküldöm a számom és összefuthatunk.
KawaZozo73 és Czerka.
Holnap délután fel kell mennem a Fővárosba.
Ha adnátok telószámot és lenne 1 kis időtök esetleg meghallgathatnám élőbe a kipufogó muzsikát.
Hali!
Én a Reált ajánlom mert Kawasaki szervíz is,ha szinkron vagy szelep állítás kell.
Pumuklee majd segít! Vgy parabellum! Vagy még Japu- ők győriek, vedd fel velük a kapcsolatot!
Valószinű,hogy sokat állt a motor,akkor talán nagy gondja nincsen.Esetleg vki nem ismer Győr környékén megbízható,hozzáértő szerelőt?Vagy maradjak a Real Motor-nál?
Ezeket nem árt megcsináltatni, de szerintem tolj rá egy karbi pucolást is- inkább az lesz a gond, lehet az alapjárati fúvóka tömödött el félig a ragacstól amit a kiszáradó benzin hagy maga után!
Hello
Tudnátok nekem segíteni?Nemrég vettem a motorom és van egy olyan problémája h hidegen és melegen is ingadozik az alapjárat,1000-1400 között sőt volt rá eset h le is állt.Viszont nagyon jól megy a motor magasabb fordulaton,húz szépen egyenletesen.Komoly problémája lehet vagy egy szelephézag állítás és egy karbiszinkron megoldaná a hibát?esetleg csak a gyergyával van probléma?
Üdv:Tomi
Mindenképpen menj el orvoshoz!
Amíg fent ültem baj nem volt, csak leszállni volt nehéz ,ilyenkor félig levettem a lábam ,a maradékot meg óvatosan Era tette át az ülésen.
Azzal. .Az a baj hogy lassan két napja el van zsibbadva a talpam ha nem javul doki lesz belőle hetfon. .
Becsípődött derékkal motoroztál?
A gyári mint írtam mint egy bicaj, a go lyók egyenként vannak benne, szabadon plusz a zsír. A Saito meg mint láttad rendes csapagy házzal mindennel. Viszont lehet hogy be tudd rakni a régi cseszeit ki kell majd ütni ..
Áh! Most már értem. És az jobb? Abban nem tudok segíteni...
Ez így van Mikikém- de míg a gyári csak sima golyós, olyan mint egy biciklié- addig a saito már kúpgörgős!