Az enyém belseje világos szürke és van egy sötétszürke hártya rajta, ami úgy néz ki mintha szépen lassan ázna felfele. Az álmoskönyvek szerint ez nem egészséges, lehet a tank alja is ezért volt tele dzsuvával. Vagy ez a fura réteg mindegyikben benne van?
Gratulálok, tényleg jó sisakot szereztél be! Pont most olvastam a legújabb ADAC tesztet, ahol túrasisakokat vetnek össze, és csak 4 kapta meg a "Gut" minősítést, ebből az egyik a Probiker RSX5! http://www.adac.de/infotestrat...
Mindenkinek csak ajánlani tudom! Árban nagyon jó -34 ropi- kényelmes, jól szellőzik, nagyon jó napszemüveggel, jó anyagfelhasználás- és meglepően halk. Ami kicsit szokást kíván hogy a szélsusogás, ami szerintem a szellőzőkbe bele kapó szél zaja az jelen van, de elég könnyű a szélre nem érzékeny, jól lehet forgatni a fejet vele nagyobb sebességnél is. Eddigi legtűrhetőbb sisakom!
Szia!
Az enyém ugyanezt csinálta amikor megvettem. A karbit kellett kipucolni+beállítani. Valamint a tankból kiönteni a benzint, ugyanis az alján vastagon állt benne a dzsuva. Nemrég voltam egy márkaszervizben alkatrészért és ott mondta a szerelő srác, hogy az ER5 egyik , vagy talán az egyetlen gyenge pontja a kényes karbi. Szóval azt ajánlotta, hogy ügyeljek a "tisztántartására" és a téli pihenőre ereszem le a karbiból a benzint.
KawaZozo73 és Czerka.
Holnap délután fel kell mennem a Fővárosba.
Ha adnátok telószámot és lenne 1 kis időtök esetleg meghallgathatnám élőbe a kipufogó muzsikát.
Valószinű,hogy sokat állt a motor,akkor talán nagy gondja nincsen.Esetleg vki nem ismer Győr környékén megbízható,hozzáértő szerelőt?Vagy maradjak a Real Motor-nál?
Ezeket nem árt megcsináltatni, de szerintem tolj rá egy karbi pucolást is- inkább az lesz a gond, lehet az alapjárati fúvóka tömödött el félig a ragacstól amit a kiszáradó benzin hagy maga után!
Hello
Tudnátok nekem segíteni?Nemrég vettem a motorom és van egy olyan problémája h hidegen és melegen is ingadozik az alapjárat,1000-1400 között sőt volt rá eset h le is állt.Viszont nagyon jól megy a motor magasabb fordulaton,húz szépen egyenletesen.Komoly problémája lehet vagy egy szelephézag állítás és egy karbiszinkron megoldaná a hibát?esetleg csak a gyergyával van probléma?
Üdv:Tomi
A gyári mint írtam mint egy bicaj, a go lyók egyenként vannak benne, szabadon plusz a zsír. A Saito meg mint láttad rendes csapagy házzal mindennel. Viszont lehet hogy be tudd rakni a régi cseszeit ki kell majd ütni ..
Nekem is nagyon bejön eddig! A súlya miatt aggodtam de kiderült hogy inkább könnyed érzés mint hogy akadályozna!
http://www.adac.de/infotestrat...
Mindenkinek csak ajánlani tudom! Árban nagyon jó -34 ropi- kényelmes, jól szellőzik, nagyon jó napszemüveggel, jó anyagfelhasználás- és meglepően halk. Ami kicsit szokást kíván hogy a szélsusogás, ami szerintem a szellőzőkbe bele kapó szél zaja az jelen van, de elég könnyű a szélre nem érzékeny, jól lehet forgatni a fejet vele nagyobb sebességnél is. Eddigi legtűrhetőbb sisakom!
Nagy hülyeség.
Spurit bele vagy télen 5 hetente menni egy jó 50 km- et azt semmi gondja nem lesz. A benzint meg le ne ereszd mert a tűszelep kiszárad azt nézhetsz..
Az enyém ugyanezt csinálta amikor megvettem. A karbit kellett kipucolni+beállítani. Valamint a tankból kiönteni a benzint, ugyanis az alján vastagon állt benne a dzsuva. Nemrég voltam egy márkaszervizben alkatrészért és ott mondta a szerelő srác, hogy az ER5 egyik , vagy talán az egyetlen gyenge pontja a kényes karbi. Szóval azt ajánlotta, hogy ügyeljek a "tisztántartására" és a téli pihenőre ereszem le a karbiból a benzint.
KÖSZI
Holnap délután fel kell mennem a Fővárosba.
Ha adnátok telószámot és lenne 1 kis időtök esetleg meghallgathatnám élőbe a kipufogó muzsikát.
Én a Reált ajánlom mert Kawasaki szervíz is,ha szinkron vagy szelep állítás kell.
Tudnátok nekem segíteni?Nemrég vettem a motorom és van egy olyan problémája h hidegen és melegen is ingadozik az alapjárat,1000-1400 között sőt volt rá eset h le is állt.Viszont nagyon jól megy a motor magasabb fordulaton,húz szépen egyenletesen.Komoly problémája lehet vagy egy szelephézag állítás és egy karbiszinkron megoldaná a hibát?esetleg csak a gyergyával van probléma?
Üdv:Tomi