Ez volt nekem is az oka az átalakításnak, de mivel a motor nekem egy eszköz ami A-ból B-be visz, nem akartam túl sokat áldozni rá.
Nekem nagyon bejött a hangja és azóta észlelnek. :-)
Volt már párszor, mikor beértem egy lovas társat, aki ott szenvedett a sorok között, majd elengedett és jött utánam a folyosóban.
Sziasztok!
Tavasszal szeretnék venni egy Kawasaki ER-5öt, és a segítségeteket szeretném kérni.
Mik a gyakori hibái?
2003-2004es évjáratú gépek jó állapotúak?
A2es jogsival vezethetőek? Többet is láttam, ami 36kw-os, de 35kw-ig szól az A2es jogsi...Legálisan szerelővel le lehet folytatni?
Mennyibe kerül nagyjából az átíratása?
Alkatrészellátása jónak számít?
Bármilyen plusz információt szívesen veszek!
Köszönöm előre is válaszaitokat :) Széles utat!
Köszi szépen a segitséget, most már nyugodtabb vagyok hogy nem rossz a motor ma már szét is szedtem a motor-t levettem a szelepdeklit ellenőriztem a szelephézagot, átnéztem a karburátorokat kipucoltam. De még egy hibára rájöttem (ha nevezhető egyáltalán hibának) hogy fékezéskor az első fék erősebben ha fékezek olyan pici sűrű olyan cicergő hangot ad ki és ha már majdnem megálltam és lesatuzom akkor kattan egyet és úgy megállok ez mitől lehet? De ha lassan, úgymond normálisan fékezek és állok meg akkor semmi, ez csak akkor jelentkezik ha teljesen erőteljesen nagy sebességről fékezek nullára.
Anno nekem ugyanez a problémám volt és én szereztem bele 1 pár Showa lengéscsillapítót, Yamahából származott, azt hiszem FJR 750-esből. 10 ezerért hozták, utána jobb lett, úgy is adtam el.
Lehet keresnem kellene ilyen hosszabb rúgóutas hátsó rúgós tagokat, mert az enyém 2 személlyel felüt. 2 hete megkértem asszony kezét Galyatetőn hát majdnem sírtam annyiszor felütött!
Nagyobb tank. Szerintem szebb is. Süllyesztett fájdalmas, más formájú -jobb ülés. Hátsó idomok masak praktikusabb a nyereg zár elhelyezése . Elméletileg más gyújtás. Sokkal nagyobb rugó utu hátsó rugósbtagok,messze nem ut fel olyan könnyen mint a régi !Mas elsô feknyereg más a betet formája is.
Kb ennyi ..
Üdv mindenkinek.
Mostanában már többet kezdek járni a mocival és fedezem fel csinyát-binyát. És ma valahogy arra lettem figyelmes ha megyek pl 70-80-al és lenézek az első kerekhez a villára és az úttest egyenletlen akkor úgymond rebeg az első villa alja előre hátra. Ez normális dolog vagy ez minden motornál igy van csak még valahogy én nem vettem észre? Mert amúgy egyáltalán nem dobál nem ráz a kormány semmi. Még ha 100 felet is elengedem nem kezd el szitálni se húzni valamék oldalra, semmi. Csaa gondoltam leirom ide nektek az észrevételemet hogy ez most igy helyes vagy ne- féljek vagy ilyesmi. A hozzászólásotokat, tanácsokat előre is köszönöm.
Meg tudja mondani valaki, hogy a 2001-es modellfrissítés miből állt? Ugyanis ER 5 vásárlás előtt állok, és nem tudom hogy érdemesebb-e 2001 utánit venni. Köszi a választ előre is.
Aha értem, akkor keresek olyat aminek H a jelzése igen a H az 210-ig van. És még egy kérdés a hiflofiltro-tól milyen számozású az olajfilter ami kell rá?
Nekem nagyon bejött a hangja és azóta észlelnek. :-)
Volt már párszor, mikor beértem egy lovas társat, aki ott szenvedett a sorok között, majd elengedett és jött utánam a folyosóban.
Tavasszal szeretnék venni egy Kawasaki ER-5öt, és a segítségeteket szeretném kérni.
Mik a gyakori hibái?
2003-2004es évjáratú gépek jó állapotúak?
A2es jogsival vezethetőek? Többet is láttam, ami 36kw-os, de 35kw-ig szól az A2es jogsi...Legálisan szerelővel le lehet folytatni?
Mennyibe kerül nagyjából az átíratása?
Alkatrészellátása jónak számít?
Bármilyen plusz információt szívesen veszek!
Köszönöm előre is válaszaitokat :) Széles utat!
Meg volt már a nagy túra Osztrákiába? :)))) Hogy sikerült?
Csináltam képeket a kiszedhető hangtompítóról, ami kb 10 sec berakni.
Egyébként nekem is cicceg, nem tudom mi lehet, a működést úgy tűnik nem befolyásolja.
Anno nekem ugyanez a problémám volt és én szereztem bele 1 pár Showa lengéscsillapítót, Yamahából származott, azt hiszem FJR 750-esből. 10 ezerért hozták, utána jobb lett, úgy is adtam el.
Kb ennyi ..
Mostanában már többet kezdek járni a mocival és fedezem fel csinyát-binyát. És ma valahogy arra lettem figyelmes ha megyek pl 70-80-al és lenézek az első kerekhez a villára és az úttest egyenletlen akkor úgymond rebeg az első villa alja előre hátra. Ez normális dolog vagy ez minden motornál igy van csak még valahogy én nem vettem észre? Mert amúgy egyáltalán nem dobál nem ráz a kormány semmi. Még ha 100 felet is elengedem nem kezd el szitálni se húzni valamék oldalra, semmi. Csaa gondoltam leirom ide nektek az észrevételemet hogy ez most igy helyes vagy ne- féljek vagy ilyesmi. A hozzászólásotokat, tanácsokat előre is köszönöm.
Hová indulsz bús képű lovag?