Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem rohog hanem tavasszal eljon azt bemutatkozik!
Hallod kispofam ha a Te vasadat is arra hasznaltak volna mint az enyemet az mar egy nagy kupac vas lenne egy telepen, aztan most epp kiviteli ellenorzeskeppen kileptetnem az orszagbol mint ocskavasat!
Te lyany kikapsz tavasszal!
Ezt a titulust mar kiosztottam tavaly a Fisieknek!
Akkor papirkutyazz vazze ha mar ismersz engem!
kawazsolti!

Te mint kereskedő- semmi hír arról, hogy esetleg a DAEG meg fog jelenni itt Európában is?
Ennek az utódja a DAEG. Csak hullámos féktárcsával, egyéb külsőt érintő változtatásokkal, és injektoros blokkal, tehát még jobb lett. Nem feledem soha azt az utat, amit Anti haverom ilyen ZRX-ével tetem meg, mint ami a képen van (meg van még neki) 120- nál 3000- es fordulat, atomstabil váz, brutál blokk- 122 ló 110 NM nyomaték- 250- es végsebesség.
Én 170- nél hagytam abba a huzatást mert akkor még mindig röhögött rajtam hogy nem merem húzni neki- már a motor!

És ím egy két szín variáns- lehet válogatni!
Tényleg gyönyörű és nagyon mehet is. (Bár ha már ilyen stílusú motort keresnék, az a Zephyr amit korábban beraktál, na az etalon. Minőség, szépség, teljesítmény találkozása, legfelső fokon.)

És akkor a jelenleg (Japánban) kapható DAEG ennek a továbbélése, vagy az valami teljesen új fejlesztés? Műveljetek, lusta vagyok utána keresni a neten.
Aha! Köszi a kiigazítást. Azt hittem, ez bevett szokás volt a Kawánál köbcentitől függetlenül, hogy ami pl. Japánban GPX, az EU-ban ZZR.
Hát ez nagyot szólt!
Meg kinek is kellett újra össze rakni a motorját tökorrúkám?
Arról nem is beszélve ,hogy ez övön aluli ütés volt, mert a jól menő vámos fizetéssel nem lehet itthon versenyezni!
na látod, Papucsos, ezt most jól megkaptad!
he-he
Ha esetleg mennél is vele egy kicsit, talán nem lenne bejáratós vénségedre, papírkutya
na-na-na
Guszti forever
majd meglátjuk, h melyikünk cseréli le előbb a vasát mert már nem bírja finanszírozni azt a sok javíttatást
Szeretnéd csak! Már most is csak a járó keret tartja egyben azt a gitt kupacot !
Majd amikor már Ti kawások fonott kosárban hozzátok a motorotokat a találkozóra én még akkor is begurulok a járókeretessel mert az enyém kb akkorra lesz bejáratós :)
A 250-es igen de amit beraktak képet az 500-as volt és az nem futott ZZR-ként! (ha jól emlékszem)
Az én volt ZZR-rem blokkja a 250-es GPX-ből származott!
majd adok én a Te nyiszlett fejednek :)
Gyönyörű motor!
Ha egyszer lesz egy ilyenem örökre elfeledem a többi motort!
Ez szerelem volt első látásra számomra!
Csak hát nagyon drága!
Mea culpa. Az EX-250 modellekről olvastam, hogy egyszerre is futottak GPX, ZZR és Ninja 250 néven (más-más régiókban).
Ez az R-es amit hiei berakott képen ,az S-es az a fél idomos . De volt belőle anno sima naked is, atom jó bivaly erős gyors gép !
Ez meg ZRX 1100, színre olyan, de ebbe már jobban belenyúltak, szintén 4000-ért.

http://www.2ememain.be/moto/mo...
És ez micsoda pontosan? ZRX 1200S?
Belgiumban pl. van egy ZRX 1200R, szinte gyári állapotban, 4000 EUR-ért.

http://www.2ememain.be/moto/mo...
Hát ez az itthon én se találok pont ilyen színűt!
5000 meg szerintem sok egy 12-14 éves motorért szerintem!