Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na de fiuk !

Nem szeretném azt, hogy ezen a dolgon összeugorjatok ! Mint irtam, kb. 20 km-t mentem a géppel, talán túl óvatos voltam, nem mertem nagyon húzni neki. Az is lehet, hogy a motor még igényel egy kis törődést, a bellitásokon egy kis finomitást. Kezdem sajnálni, hogy első tapasztalataimat megosztottam veletek, nem kis vitát gerjesztve.Legközelebb csak akkor fejtem ki újra a véleményem, ha majd valóban lesz alkalmam normális keretek között kipróbálni a gépet.
nem egészen.
Akkor azért az sem ugyanaz teljesen ...
DRZ
Nem ismerem a típust, mi a lényeg ?
Nincs még- ennyi ez a csávó részemről letudva- csak a tisztán látás végett kopiztam be lássa más is micsoda az a szarkupac!
Hehe:)
Még!
És íme, miért is szeretem a kerti törpét- lássuk ahogy ő nevezi "gyöngyszem" beírását a GS topicban a hátunk mögött!


Dipshit
[107543] ma 18:26
Szomszéd topicban micsoda gyöngyszem található

"az első benyomások jók a gépről, bár a 250/1-es Ts után nem tűnt egy erőgépnek, kicsit többet vártam teljesítményben" Első benyomások egy friss ER-5 tulaj tollából.. szegény

válasz erre


Nos faszshit? Ugye te totál objektív vagy? Nemde?
Mese bajnok....
400-as Suzuki SM-el gyorsulva kb 60-80-ig mellette-mögötte, aztán mentem el, de akkor eléggé. 52 lóerő.
Bár azt mondták az előbb, hogy nem értem!
Amúgy persze érdekesek ezek a papíros dolgok, ugye ha megnézzük MZ- 250--
0-80 6,6 mp
Er-5 0- 100 5,3- 5,6 ( hol ez van kiírva hol az)
nem nagy különbség.
De ennyi erővel egy modern superbike 0- 100 mondjuk kereken legyen 3 mp alatt 100- on, így papíron az se hu de sokkal van hamarabb fent, persze valójában úgy gyorsul le mintha állnál...
Látom érted.
Elég csúnya lenne ha nem gyorsulnád le!
Lehet, h igazad van, nem értek hozzá, de azért sztem egy MZ-t legyorsulok, bár ehhez sem értek. :)
Látom nem érted. Mindegy.
Elég mélyen magam alatt kéne lennem hogy te a barátom legyél!

Mellesleg még jó hogy nem megy akkor sokkal jobban mint egy Mz- mivel Etz 158 kg 21 ló- és két ütem, ez meg 197 kg- 25 ló, négy ütem.

Látom nem hiába pazarlod az adófizetők pénzét a fősulin, vagy egyetemen....
Felmerült hogy lehet nem lett kivéve a fojtás a gépből.. gondoltam nem ártok azzal ha belekotnyeleskedek a témába. A videón jól látható hogy a fojtott ER-5 nem megy lényegesen jobban mint az MZ.
Ennyi... jó modorú barátom
Na te is előkerültél szép arcú Quasimodo?

A fojtott- az miből szélvész általában?
Az Er-5 nek kb ugyanúgy kell gyorsulnia mint a Hondádnak, csak még talán kissé jobban is mert nyomatékosabb meg kisebb fordulaton adja le az erejét. Kb. ugyanaz a kettő menetteljesítményre.

Isti haverom Xanthusa ment mint Barom anno, mert az a ZXR 400 csupasz japán belpiacos verziója- 65 ló kb- a vége volt 200 körül kicsivel fölött, de nyomaték rugalmasságban az Er messze jobb volt, mindig mesélte Isti hogy nézte a bukómat előzéskor ha már nagyon kikandikált, akkor ő (igaz utassal) rögtön kettőt vissza pakolt, hogy tudja tartani velem a lépést.
A fojtott az nem egy szélvész
http://youtu.be/QhW4K8g_-EM
Hát azért Sanyikám az Etz 0-80- ra 6,6mp /gyári adat/- az Er- 5 meg 0- 100- 5,3 ha jól emlékszem!

Azért nem ugyanaz!
Bocs, most mit mondjak? Mz más kategória. Nem mentem ilyennel, de azért na. Hondához szoktam, az meg nem MZ. Ha érted. De sztem ez sem MZ.
Köszi, most megnyugtattál!
Akkor te valami ritka szart fogtál ki
Az lehet, hogy a gyorsulás miatt nem éreztem a várt különbséget a két motor között, hiszen az mz valóban egy jól gyorsuló gép. Azért nyomatékban jól érezhető a több paci.