Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól néz ki, de a döntés is és a pénz is a Te kezedben van.
ZRX... francba nem vagyok ma formában. .
Alapvetôen egyik motor sem harapja le a fejed ,de mikor pl az 1200-as ZXR -el mentem aztán 170-nél még épp csak ebredezett akkor kezdtem parazni ,hogy jó ég még nem is hajtom igazán,és ha oda huzom neki akkor még jobban fog csak menni. .
No akkor volt az, hogy inkább vissza toltam a gázt...
köszi!


és ez? http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_n-6548644
Én biztos vagyok benne, hogy feltudja mérni saját képességeit és fizikai állapotát.
Pedig elküldtem copy pasteval, úgyhogy meg kell kapd hamarosan !
Én személy szerint mindig ellene voltam a fokozatosság eltúlzásának. Lehet, hogy van előnye, ha megy 50-nel, 125-tel, 250-nel, 500-zal, blabla (tetszőleges helyen megállhat), de ha ezt saját tulajdonú gépekkel kell végigjátszani, akkor ordas nagy szívás a sok adásvétel meg bürokrácia. Viszont meg vagyok győződve, hogy ha megvan a magához való esze, nem fogja leharapni egy ER-5 a fejét, én is tanultam ER-5-ön, és ugye akkor még friss jogsim se volt, nem hogy gyakorlatom (bicikli volt a legkomolyabb jármű, amit egyáltalán vezettem előtte... na jó, 10 éves koromban egyszer körbejártam a szomszéd falut egy kerti traktorral ). Teljesen legális és bevett gyakorlat. Volt, mert most már nagyobb motorokkal kell oktatniuk az A-t . Utána pedig ültem a saját egyhengeres 650-esemre (amivel mellesleg szintén nem szabad már A-t oktatni. Meg A2-vel vezetni se, mert ahhoz már A kell. Jók ezek a szabályok )

Egy dolog miatt azért én is ajánlom, hogy óvatosan kezdjen neki, és ez a motor súlya. Azt bizony eltartott egy darabig megszoknom, pedig Teresa sincs 200 kiló. Utassal meg ismét szokni kell (mondjuk nem is vártam vele 2 évet ).

Szóval vegye figyelembe a saját erőnlétét és megfontoltságát, vagy ezek hiányát, esetleg gyúrhat is ezekre a választás előtt/mellett.
nein erzsike! erzsika58@freemail.hu és még nem kaptam meg!


üdv:Simona
Bitte!
Danke ,.
Ment a mail erzsikeszimonetta!
Ha már szóba került, a bukócső projekt hamarosan révbe ér- maholnap haver küldi az állítható darabot a másik oldalra, amit IVZO gépén be is lövünk- ez után indulhat a sorozatgyártás- ára 18-20 körül asszem..
Ilyen lesz mint az enyém és Japué, de krómos nem hinném hogy lesz belőle, fekete szinterezett vagy más színű szinterezett viszont tuti!
hello!

Szép a motorod!

A bukócsövet honnan vetted rá?

Üdv:Simona
Akkor légy szíves erre a mail-re erzsika58@freemail.hu kifejteni a véleményed az előbb említett motorockról!


Köszi!
üdv:Simona
Köszönöm! Hatalmas kő esett le a szívemről!
*GPZ 500S megint t9...
Igazából a Cb-Cbf500 ellenfele a Hoz 500S lenne, azzal van teljesen egy szinten, bár ott meg a Gpz az erôsebb pár loval, meg az utolsó széria már 3tárcsás azoknál
Semmi gond! Akinek Kle 500-a ban, még ezt is elnezzuk !
Nem akartam én 3x mondani de megírtam egy kis litániát az összes típusról erre csak az egyharmadát jelenítette meg. Megpróbáltam elküldeni még egyszer utána szedtem ki belőle gondoltam túl hosszú de így is csak ennyit jelenített meg belőle!

Nem akartam szemetelni a fórumba! Sorry!
Helló Szimonetta! Véleményem szerint a Honda és a Kawasaki mind teljesítmény, mind fékek és futómű tekintetében közel azonos kategóriát képviselnek. A konstrukció korát figyelembe véve jó motor mind kettő. A Suzuki levegős hűtésével, ezáltal hangosabb járásával kicsit korosabbnak tűnő gép, de még nemrég is lehetett kapni újként. Talán teljesítmény szempontjából ez az amit én Neked ajánlani tudnék, mert a másik kettő bizony nagyon meg tud indulni, ha rángatják a bajszukat. Az XJ-t és a Banditot szerintem felejtsd el, a 60-80 Le nem kezdő kategória, ill. ezek már jól felette vannak a 200 kilónak. A józan ész talán azt diktálná, hogy valami fokozatosság kellene mind súly, mind teljesítmény tekintetében. Ez természetesen a Te döntésed de mindenképp érdemes volna még egyszer átgondolni. Kezdésnek jó lenne pl. egy robogó, azokból is van nagyobb testű, és tudnak azok is meglepetést okozni teljesítményben. Utána lehetne valami 250-es, majd később egy még nagyobb. Remélem tudtam legalább egy kicsit segíteni, motoros üdvözlettel: B. Zsolt
ER-5
Jó,erős,szép,dögös,kívánatos
/mindenki a maga lovát.../

Én 250nel kezdeném.
Szóval Simona nem Dombos t9 megtrefalt ..
Jaj látom tömik már jóságokkal a népek fejét pl. Bandit fórumon ,azaz- Er-5-öt felejtsd el mindenben gyengébb a többinél, de bezzeg a ...

Nem is értem sokszor bennünket miért kérdez meg akárki is, hisz annyi itt a szakértő ...

Dombos, ha jol emlékszem szerintem probalj ki több gépet illetve a felsorolt típusokbol ülj rá mindegyikre.Ha alacsony vagy akkor az Er nem fog bejönni annyira a magasabb sulypont miatt.
Ha kíváncsi vagy én X-Y tipust miért nem ajánlom akkor priviben elmondom, mert vala ám itt sok nagy szakértő aki egy rágógumi futómuvet is úgy talál be neked hogy attól jobb nincs. ..
Hiei maga mindent háromszor mond, háromszor mond, háromszor mond? ?!?
Én sajnos nem tudok hozzá szólni a témához, nem értek a lovakhoz !