Csövi 65-nek
Hali kolega! Mi a helyzet a paripàval? Illö volna megmutatni nem? adatlapon nincs egy àrva kèp sem. napsütèst ès 10fokot minimum . Màr jo lenne gurulni minden bajom van
Ò ò ò ,minő két jó kis nekem való bögre ! Köszi tesóm!
Inkább ott lennék mint az éjszakai mûszakban
Bár velük egy éjszakai mûszakban...
Őőő Kriszti szívem ez nem az, aminek látszik!
Anno 250/1 volt nekem is, mértük a gyorsulást 0-100-ig 14 másodperc volt, röhejes az Er-5-höz hasonlítani nem egy kategória.Ha nem érezni a különbséget akkor gond van a géppel szerintem.
Sziasztok srácok !
Kicsit nagy port vertem fel az új szerzeményemről leírt első tapasztalatokra, nem volt szándékomban senki önérzetét megsérteni. Nem azt akartam ebből kihozni, hogy az Mz hasonló teljesítményt tud, mint az ER 5, hanem azt, hogy a 19 paci után az 50 pacit valahogy nem éreztem. Abban igazatok van, hogy nem "pörgettem" ki rendesen, de ha az idő engedi odacsapok most már neki, és leírom a tapasztaltakat. Addig is türelmeteket kérem.
Okulásként: Ha nincs sokáig időnk használni a gépet, azért néha járassuk meg, vagy engedjük le a benzint a karbiból.
A most vásárolt vasat sem használta hosszú ideig az eladó, és ilyen szép zöld üledék rakódott le, mint a képeken.
Az MZ gyorsulása nem véletlenül 80-ra van megadva, 80-100-ra ugyan annyi idő kell neki mint 80-ig. Még az összehasonlítás is nevetséges az er5 vagy gs500-al. Nekem volt jó néhány ettől még szerettem őket.
Köszi a jó tanácsokat, odafigyelek majd. Ha minden jól megy, holnap meglesznek a jó membránok,( bár ezek sincsenek még átszakadva) kap egy karbi szinkront is, és majd meglátjuk. Az eladó szerint németből van a gép, ott 25 kw-os volt, de aki behozta, kivette a fojtást, ő tőle már így vásárolta meg. Elmondása szerint tudja a 180-as végsebességet, ami már 37 kw-ra utal, de én még ezt nem tudtam kipróbálni.
Biztos hogy 25kw-os,vagy nagyon ki vannak a karbi membránok,meg talán a vezérlés is.
Ha jó lesz, vigyázz vele!.Én a Jawa után szinte újra tanultam a motorozást,hiába motoroztam 8 évet Mz-vel,15öt Jawával.Az első 1000ig nem nagyon mertem húzni neki.Szokni kellett az erős motorféket,a fékek hatása is merőben más volt.No meg vigyázni kell alacsony fokozatokba a kipörgetésekre mert tud meglepit okozni.
Brutál a két motor között a különbség, vagy a tied még nagyon gázos, vagy nem forgattad meg, de valóban sértően hangzik, hogy egy MZ hasonlóan menne, mint egy ER-5, nem keveset MZ-ztem és kettőnek semmiféle leheletnyi köze nincs egymáshoz.
Baszogathatja a Suzukis a Kawát (én is teszem rendszeresen), vagy fordítva, de azért mind a GS500, mind a Kawa ER-5 egész egyszerűen más liga, ezért ugrottak!
Egyébként dipshit és fisi régi szerelmesek, ezt ne vedd magadra, valamiféle lelki kapcsolat alakult ki köztük
Ha összeraktad, faszán fog menni, segítenek itt a srácok!
adatlapod.