Talán jól jöhet alku alapnak a sérülés, bár valószínűleg sokat nem engedne belőle. Mindenképp érdemes volna hozzáértő személlyel megnézni, esetleg kipróbálni. A kormány ha nem tört meg akár javítható is és csak egy festés kell neki. Egy fújós alapozó és fekete festék után lehet már nem is látszik. A másik fórumon Cb Laci már egyengetett ki pont egy ilyen kormányt. Célszerű még megnézni a kormány csapágy lógását, esetleg a fékbetétek vastagságát, illetve egyéb sérülések nyomait. Általában véve igénytelen már-már elnyűhetetlen motorok, persze jó szervízelés esetén.
Ha a főfúvóka is más méretű lesz összefoglalom a tapasztalataimat, segítségül szolgálhat ha valaki a fojtást meg akarja szüntetni.
Egy német nyelvű fórumion sikerült rábukkannom a témára, valamint b.ricsi is ezeket említette megoldásként.
No persze, most nem lehet faszshit gyors beírását látni a Gs fórumban, hogy jaj gyerekek én vagyok szegény fejben nem az új Er-5 tulaj....
Örülök Sanyi ,hogy megoldódott a dolog végre kiderül teljesen, hogy fojtják az 5-öst!
Nem olyan kevés az.Akkor annyit rakj hozzá hogy az átírásra meglegyen külön.5-ből nyugodtan nézelődhetsz fogsz kapni fiatalabbat is.Én 2 éve a 2004-est hirdettem 6-ért de csak 5-ért vitték el.Meg akartam venni a mostanit úgyhogy engedtem ennyit.(megmondta a srác hogy ennyit ad azt kész:)
Lehet,hogy drága de NEM KELL.
Gyertyát,láncot,szűrőt,gumit kell cserélni de azt meg mindenféle márkában kapni.
Nem cseréltem én még semmit ezeken felül.
Szia!
Nem! egyébként nagyjából egy árban vannak, a yamahához inkább többe kerül minden, már a suzuki is bőven felzárkózott, a többi szintjére ,pedig az régebben azért olcsóbb volt.
Szerintem is, a lejart kulfoldi papiros motorok helyett vadassz le egy hasonlo ajanlatot a megfelelo pillanatban: http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Ha 500-ba meg szeretnel allni akkor en ebben gondolkoznek, persze a vilagert sem akarlak befolyasolni.
Itt kezet is razhatsz a tulajjal, ami sokszor tobbet elmond a motorrol mintha beinditanad.
Amugy köszönöm a sok tanácsot a ER5-tel kapcsolatban!
Szerinted így megérhet 400-at? A kormány állítólag kb 10ezer,a hegesztés 5 ezer+ még kell bele egy új akksi!
és ez? 2001-es olasz 400ezer
Egy német nyelvű fórumion sikerült rábukkannom a témára, valamint b.ricsi is ezeket említette megoldásként.
Most már érzem az ER5 fillinget.....
Örülök Sanyi ,hogy megoldódott a dolog végre kiderül teljesen, hogy fojtják az 5-öst!
Teló olaj csere még sehogy se áll majd tavasszal !
Nekem úgy tűnik, hogy a tank is meg van nyomva, de lehet csak a kép csal.
Itt a fórumon belül nincs még senkinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Valaki csak foglalkozott már ezzel
Gyertyát,láncot,szűrőt,gumit kell cserélni de azt meg mindenféle márkában kapni.
Nem cseréltem én még semmit ezeken felül.
Nem! egyébként nagyjából egy árban vannak, a yamahához inkább többe kerül minden, már a suzuki is bőven felzárkózott, a többi szintjére ,pedig az régebben azért olcsóbb volt.
De az igaz hogy a kawákhoz jóval drágább az alkatrész,mint a többi japánhoz?
Üdv
Szerintem is, a lejart kulfoldi papiros motorok helyett vadassz le egy hasonlo ajanlatot a megfelelo pillanatban:
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Ha 500-ba meg szeretnel allni akkor en ebben gondolkoznek, persze a vilagert sem akarlak befolyasolni.
Itt kezet is razhatsz a tulajjal, ami sokszor tobbet elmond a motorrol mintha beinditanad.
Sajna csak 500 van rá maximum! Átíratással!
Üdv:Simona