Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg így meg marad a szûk kis, hogy is mondták "unalmas dogmatikus elveket valló társaság"!
Ha rám hallgatsz vegyél Hondát, így legalább motoros talikon élvezetem azt, hogy az egész találkozón egy Er -5 van, az is az enyém !
Talán jól jöhet alku alapnak a sérülés, bár valószínűleg sokat nem engedne belőle. Mindenképp érdemes volna hozzáértő személlyel megnézni, esetleg kipróbálni. A kormány ha nem tört meg akár javítható is és csak egy festés kell neki. Egy fújós alapozó és fekete festék után lehet már nem is látszik. A másik fórumon Cb Laci már egyengetett ki pont egy ilyen kormányt. Célszerű még megnézni a kormány csapágy lógását, esetleg a fékbetétek vastagságát, illetve egyéb sérülések nyomait. Általában véve igénytelen már-már elnyűhetetlen motorok, persze jó szervízelés esetén.
köszi! de sajnos még most sem tudtam dönteni hogy kawa vagy cb500!

Amugy köszönöm a sok tanácsot a ER5-tel kapcsolatban!
Ebben megint nem mi vagyunk az illetékesek...
csak azt mondja az eladó,hogy álltába eldőlt és a bal oldalon a kormány görbült,és egy műanyagot elől meg kell hegeszteni!

Szerinted így megérhet 400-at? A kormány állítólag kb 10ezer,a hegesztés 5 ezer+ még kell bele egy új akksi!
Nagyon szép motor! Bár én valószinű egy kicsit elfogult vagyok . Jó állapotúnak tűnik, szépen szól a motorja.
http://www.youtube.com/watch?v...



és ez? 2001-es olasz 400ezer
Ha a főfúvóka is más méretű lesz összefoglalom a tapasztalataimat, segítségül szolgálhat ha valaki a fojtást meg akarja szüntetni.
Egy német nyelvű fórumion sikerült rábukkannom a témára, valamint b.ricsi is ezeket említette megoldásként.

Most már érzem az ER5 fillinget.....
No persze, most nem lehet faszshit gyors beírását látni a Gs fórumban, hogy jaj gyerekek én vagyok szegény fejben nem az új Er-5 tulaj....
Örülök Sanyi ,hogy megoldódott a dolog végre kiderül teljesen, hogy fojtják az 5-öst!
Most a Skoda van porondon szerelés ügyben ....
Akkor már motorozni kell nem szerelni!
Azért is írtam a dolgokat ahogy írtam Lacikám !
Teló olaj csere még sehogy se áll majd tavasszal !
ok!köszi!
Nem olyan kevés az.Akkor annyit rakj hozzá hogy az átírásra meglegyen külön.5-ből nyugodtan nézelődhetsz fogsz kapni fiatalabbat is.Én 2 éve a 2004-est hirdettem 6-ért de csak 5-ért vitték el.Meg akartam venni a mostanit úgyhogy engedtem ennyit.(megmondta a srác hogy ennyit ad azt kész:)
Az index sérült, meg a kipufogó lett kicsit karcos!

Nekem úgy tűnik, hogy a tank is meg van nyomva, de lehet csak a kép csal.
A telóolaj cseréje milyen fázisban van?
Itt a fórumon belül nincs még senkinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Valaki csak foglalkozott már ezzel
... amit a Skodával kapcsolatban tapasztaltál a gélezés már más tészta volt... de az a lényeg, hogy működik!
Lehet,hogy drága de NEM KELL.
Gyertyát,láncot,szűrőt,gumit kell cserélni de azt meg mindenféle márkában kapni.
Nem cseréltem én még semmit ezeken felül.
Szia!
Nem! egyébként nagyjából egy árban vannak, a yamahához inkább többe kerül minden, már a suzuki is bőven felzárkózott, a többi szintjére ,pedig az régebben azért olcsóbb volt.
Köszi! Lehet hogy igazad van!

De az igaz hogy a kawákhoz jóval drágább az alkatrész,mint a többi japánhoz?


Üdv
köszi szépen
köszi Fisim
Szia!

Szerintem is, a lejart kulfoldi papiros motorok helyett vadassz le egy hasonlo ajanlatot a megfelelo pillanatban:
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Ha 500-ba meg szeretnel allni akkor en ebben gondolkoznek, persze a vilagert sem akarlak befolyasolni.
Itt kezet is razhatsz a tulajjal, ami sokszor tobbet elmond a motorrol mintha beinditanad.
szia!

Sajna csak 500 van rá maximum! Átíratással!


Üdv:Simona