Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem.Rakjál még hozzá 2k-és nézz egy itthonit 2004-től.
Sziasztok!
A mai nap a sérült membránok cseréjét ejtettük meg a karbikban. A tolattyú kivétele után döbbentünk rá arra, hogy az elméletileg már "megnyitott" karbik tolattyúján ott mosolyog a két furat, amit a 25 KW-ra fojtásnál alkalmaznak. Öszehasonlítottuk a nemrég vásárolt bontott karbikban lévőkkel, (mégegyszer köszönet érte b.ricsinek), azokon nem voltak furatok, és a súbertű is vékonyabb volt, mint az enyémben. Kicseréltük az alkatrészeket és láss csodát, megjött a ménes. A főfúvókát még nem néztük meg, elméletileg azt is cserélni kell egy német fórum információi alapján. Ehhez le kell szerelni a karbit, amit későbbre halasztottunk. A fentiekből kiderült, hogy egy fojtott változatot sikerült vásárolnom, az előző tulajdonost is "átejtette" az eladó a fojtással kapcsolatban. Már most érzem azt az erőt, amit vártam a masinától, és ha a főfúvókákat is cserélni kell, ez még tovább javulhat.

Az örömöm nagy, megoldódott az "gyengélkedés" oka.

Itt a tolattyú a két furattal:
Állat Kawasaki reklámok

link
Illetve mondtam el tapasztalataimat anno. .
Az tuti ,szeretem nagyon azt a ...gépet .
*Lacinak
Mellesleg én ajánlottam Laknak a Xado-t, már régóta használom a Skodaban ...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-6589864


És ez a gép?
Vagy valaminek!
Az az utolsó mondat enyhén félreérthető . De biztos a motorokra gondoltál. Innen is látszik minél több komment annál több vélemény. Talán a legcélravezetőbb az lenne, ha kitudnál próbálni különböző motorokat. Úgy nyilván tovább formálódna a Te elképzelésed is. Véleményem szerint Neked mint nőnek a motor súlya a legfontosabb. A teljesítmény, ha tudsz parancsolni a jobb kezednek másodlagos.
Szia 125már motoroztam sokat 50-esként!

A félidomos motorok nem tetszenek!

Csak a teljesen meztelen! Elvégre ha jó a teste valakinek,akkor az ne takarja el! Üdv!
Jó kérdés egy Kawás fórumon. Ha még Suzuki Gs 500-ról kérdeznél az még érdekesebb lenne . Tanácsom Naked motort ne vegyél, csak félidomosat, hidd el megéri. Viszont senki nem kérdezte jogsi milyen van? A korlátlan? Ha nem akkor szinte felejtősek ezek a gépek. Egy kezdőnek szerintem, hogy megtanuljon motorozni elsősorban egy könnyű kis köbcentis motor kell. PL 250 cm3, vagy százhuszonötös. Egy- két év után, ha ezekkel megy minden jól ,akár Hayabusa is. Biztos motorkezelést kis motorral lehet megtanulni. Lásd streetfightereseket Simsonnal, ETZ- vel kezdték és utána megy akármekorrával is lazán.
Egy autószerelő ismerősöm Fuchs-ot használ a kocsijában, nagyon dicsérte. Gondolom a motorokba való se lehet rossz. A Sevenfifty fórumon Cb Laci már másodszor rakott a motorjába Xado-t, neki abszolut jó tapasztalatai vannak, már itt is fejtegette véleményét korábban. Pár hete én is ezt raktam a motoromba, és még egy gélt is tettem hozzá. Nekem még tapasztalatom nincs sok, mivel az időjárás csak fél óra motorozást engedett, mióta belekerült. Talán még annyi érdekesség, hogy az eddig használt 10W-40-es Motul többe került volna mint a Xado a géllel együtt.
Fuchs- hülye tel kezdődik megint. ..
Xado vagy Gigás, full szint 10w-40
Hali,

Az sv elég jó kis motor, azonban azt hallottam, hogy a nagy motorféke meg szokta viccelni a kezdőket :S...

Nekem is évekig volt ER5-öm, és azt kell hogy mondjam tényleg kiemelkedik a mezőnyéből. De nem a technikai paramétereivel, hanem hogy amit tud azt mindig tudja, egyenletes karakterisztikájú jól megépített masina, amire ha vigyázol, akkor kivisz a világból .

A másik nagy előnye, hogy könnyebb jó állapotú, akár első gazdás példányt is találni belőle, és ugye használt motor vásárláskor az állapot nagyon fontos ...
sziasztok srácok
eljött az idő, hogy Gusztiban olajat cseréljünk
Ti milyet javasoltok?
köszike! De sport motort nem szeretnék!

Mindenképpen túramotort!
Neked hogy vált be a ER5 mikor még megvolt?

az xj 600 is tetszik,ezekről mi a véleményed http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_n-6183627

üdv
simona
Hali!
Szép ,szép, tipikus csajos választás színre mi. Amúgy jó bőrben van talán, így a képen. Szerintem hozzád azért még a kis Ninja jobban illene, már csak a súlya miatt is.Majd 50 kg-l könnyebb és haladni is lehet vele, érzés megvan és még a garázsba is be tudod tolni.De ha elindul a hangya akkor már mindegy. Sv-t semmiképp szerintem. Leginkább a lé határozza meg általában a döntést.
hello! Köszi az infókat a motorról!

És ehez mit szólsz?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-658
0563
Sziasztok!

Ismét kawasaki ruházat Akció a 636 topic-ban!

Érd itt: palinkas@ivanicsfehervar.hu
Na a témához csak annyit, hogy a feleségem 0 tapasztalattal ER-5-ön kezdett, azóta is megvan és imádja, és egyszer sem félt rajta. Szóval szerintem nagyon barátságos motor, jó a súlyelosztása, alacsony az ülése, szerethető és megbocsátó, nem egy idegbeteg paramotor. Az ereje, kényelme, tudása sokmindenre elég. Szóval szerintem jó választás, nekünk bejött. Ja és a megbízhatósága hab a tortán, a miénk hiába az első szériák egyike (97-es), sose volt vele gond, nagyon jó állapotban van.

A fokozatosság jó dolog, de abszolút nem tudom hibáztatni azokat, akik egyből nagymotort vesznek, az adásvételi macera miatt; eleve nem mindenki engedheti meg, hogy évente-kétévente másik motort vegyen (ugye minden eladáson bukik az ember). Ha tudod, mi kell neked, mik az igényeid, képességeid, mire vágysz, akkor megveheted egyből azt, csak eleinte ésszel kell menni (sőt igazából mindig :)); nyilván azért lehetőleg ne egy ZX14R-rel kezdj (bár állítólag az is jól kezelhető és barátságos), de egy ER-5 bőven belefér.

Egyébként nekem sem a fokozatosság miatt van 250-esem, hanem mert ebbe szerettem bele :), és mert a jelenlegi felhasználásom mellett nem látom értelmét nagyobbnak. Nem is fogom eladni szerintem sose.
Ezt a kérdést már nem itt kell feltenned ...
Eszem megáll szal jahm ...
Kell még ezt a telefonos irkalast gyakorolni. .
Hajnali, anno mikor még sokan egy rendszamos Simsonnal meg csinálták a korlátlan jogsit ...