Sziasztok!Csak belefutottam az XJ mellé egy Kawába:)))Kellett valami kisebb a 900-as mellé:)
Az áldozat egy Gpx 500R.Az lenne a kérdésem,a Kawa hogy szokta megoldani a fojtást?Mert ez sajna csak 50Le.A Yamaha egy fémlemezt rak be a hengerfej és a karbi közé......Remélném hogy a Kawa sem bonyolítja nagyon:)Pár fotó a vasról:)
Na pont emiatt rágódtam én is rajta egy csomót viszont megkapta a JasoMa minősítést a 4T-s Xado és a teljesítményszint is megfelelő, én is csak ezeknek tudatában mertem kipróbálni
Most meg már túl vagyok egy olajcsere cikluson és semmi negatívumot nem tapasztaltam, a pozitívumokat meg már itt leírtam.
Mutatom milyen volt a 6ezer után a leengedett Xado, szerintem jól vizsgázott...
Én ezidáig 15 km-t mentem a géllel. A kuplung semmilyen változást nem mutatott. De a Sevenfifty fórumon Cb Laci már használta egy csere ciklusig. Ő semmiféle kuplung problémát nem tapasztalt, sőt a hidegindítás is könnyebbé vált a gél használata óta. Javaslom, hogy kérdezd meg Őt, biztos szívesen válaszol, bár már pont itt folyt erről eszmecsere elég hosszasan. Ha visszakeresel a korábbi hsz.-ekben biztos megtalálod.
A Xado gél használatával kapcsolatban lenn egy észrevételem: Azt olvastam az"olajdoki" egyik válaszában, hogy a motorkerékpároknál az olajfürdős kuplung miatt semmiféle súrlódáscsökkentő adalék használatát nem javasolja. A full szintetikus olajakat sem ajánlotta az olajos kuplunggal rendelkező motorkerékpároknál, mert ezek "vékony" olajak, és a kuplungnak nagyobb súrlódású olajokra van szüksége. Kiváncsi lennék a ti véleményetekre is ezzel kapcsolatban.
Üdv Törzsfőnök!
Megtisztelő a "díszvendég" titulus, ha tudok akkor ott leszek!
Szerintem a csirkeszárny elfogyasztása után (mert értem ám a célzást ) áldozatot is kellene felmutatni a TKB találkozó oltárán
mondjuk egy Hondából (erre majd összedobjátok a pénzt) le kellene engedni az olajat és üveghangon járatni...
ui:
lenne nagy hüledezés, hogy még úgy is mennyit kibír
Biza ,ez így van, ráadásul te még dísz vendég is vagy itt remélem idén osszefutunk egy TKB talin megtiszteltsz minket !?
Az ebéd rántott csirke szárny lesz !
Köszi!
MW-64 tipus kell,ha jól láttam a katalógusban.
Meg próbálom meghozatni az autóboltossal,mert csomag küldőn keresztül már majdnem a gyári árán vagyok.Akkor meg már inkább a gyári.
Egy kis segítséget kérnék!
vezérműláncot cserélek kawasaki LTD 450 -en "elvileg" hasonló a blokkja az er 5 -höz: Tehát a kérdés h a főtengelyt milyen jelölésre állítsam , mert láttam T; H jelzést is, ill. a vezérműtengelyt hova kell állítani a jelöléseket? Kérem segítsen valaki aki ért hozzá vagy csinálta már.
Az áldozat egy Gpx 500R.Az lenne a kérdésem,a Kawa hogy szokta megoldani a fojtást?Mert ez sajna csak 50Le.A Yamaha egy fémlemezt rak be a hengerfej és a karbi közé......Remélném hogy a Kawa sem bonyolítja nagyon:)Pár fotó a vasról:)
http://www.oilpower.hu/index.p...
Most meg már túl vagyok egy olajcsere cikluson és semmi negatívumot nem tapasztaltam, a pozitívumokat meg már itt leírtam.
Mutatom milyen volt a 6ezer után a leengedett Xado, szerintem jól vizsgázott...
A Xado gél használatával kapcsolatban lenn egy észrevételem: Azt olvastam az"olajdoki" egyik válaszában, hogy a motorkerékpároknál az olajfürdős kuplung miatt semmiféle súrlódáscsökkentő adalék használatát nem javasolja. A full szintetikus olajakat sem ajánlotta az olajos kuplunggal rendelkező motorkerékpároknál, mert ezek "vékony" olajak, és a kuplungnak nagyobb súrlódású olajokra van szüksége. Kiváncsi lennék a ti véleményetekre is ezzel kapcsolatban.
Részletek még kidolgozás alatt.
Megtisztelő a "díszvendég" titulus, ha tudok akkor ott leszek!
Szerintem a csirkeszárny elfogyasztása után (mert értem ám a célzást ) áldozatot is kellene felmutatni a TKB találkozó oltárán
mondjuk egy Hondából (erre majd összedobjátok a pénzt) le kellene engedni az olajat és üveghangon járatni...
ui:
lenne nagy hüledezés, hogy még úgy is mennyit kibír
Biza ,ez így van, ráadásul te még dísz vendég is vagy itt remélem idén osszefutunk egy TKB talin megtiszteltsz minket !?
Az ebéd rántott csirke szárny lesz !
igen az kell neked
gyári minőséggel állítólag egyező nagyon jó minőségű ez is!
Sok sikert!
MW-64 tipus kell,ha jól láttam a katalógusban.
Meg próbálom meghozatni az autóboltossal,mert csomag küldőn keresztül már majdnem a gyári árán vagyok.Akkor meg már inkább a gyári.
Nekem nem akaródzik gyárit venni mert már drága.
Egy kis segítséget kérnék!
vezérműláncot cserélek kawasaki LTD 450 -en "elvileg" hasonló a blokkja az er 5 -höz: Tehát a kérdés h a főtengelyt milyen jelölésre állítsam , mert láttam T; H jelzést is, ill. a vezérműtengelyt hova kell állítani a jelöléseket? Kérem segítsen valaki aki ért hozzá vagy csinálta már.
köszi előre is
sebre az is jó
Azt hittem, hogy a TKB középső betűje Kawasakit jelent... de ezek szerint Kannibálok
Mekkora szerencsém volt tavaly, mikor lekéstem a bulit...