Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát youtuben néztem micron dobot.szép hangja van csak szerintem rondán néz ki rajta.
Szerintem is. A gyári dob halk de csúnyán eláll(sztem).Ha az enyém besz.rik én kidobom,nem javíttatom.Igaz,hogy hangos dobot se szeretnék.Van javaslat?
Jó éjt motorosok.
Don Q
Hát sportdobot nem terveztem rá szétvágni lehet szétfogom,még kérdezősködöm.Majd csak ha már biztos ,de köszönöm
volt egy ismerősnek ilyen baja, és elvileg valami terelőlemez esett szét a dobban. Biztosan szét lehet vágni és megkeresni a bajt, de sztem akkor már egyszerűbb felrakni egy sportdobot.
kipuf. problémámra nem tudtok megoldást?
sziasztok!
szükségem lenne er-5 höz törött első sárvédőre, lámpára, műszerfalra, fékkarra. Minden törötten kellene. Ha valakinek van akkor jelezze, sürgős lenne. Köszi előre is.
Ilyet csak úgy vegyél meg ha ott a motor és felpróbálod.Én tanktáskával szívtam meg.Még a tankom fetése is megsínylette mielőtt kidobtam.
textilre gondoltam.
Ki is néztem 1et,csak úgye látni kéne,meg nemtom mennyi lehet a postaköltség

http://www.louis.de/_104cac65b...
Oldaltáskaként textilre v.merev müa,dobozra gondolsz.Dobozt az ER-5 höz spec.nem találsz úgyhogy egyénileg kell megoldani a felszerelést.Én most éppen ezen dogozok.Dobozok már megvannak.Megoldás meg elkészül tavaszig aztán hajrá túrázni.
Széles utat R
Gyerekek és azt mondom Motul!
A Kawa szervizek által használt Fuchs olajtól zajos volt a blokk, és kánikulában, városban, alig vagy egyáltalán em találtam az ürest.
Tavasszal a soproni Suzukiban, a szerelő srác a Motult javasolta, 10W-40 természetesen, és tökéletesen elégedett vagyok. A váltó nagyon finom tőle, és a mechanikai zajok csak a 6000. kilóméterhez közeledve kezdenek előjönni, csere után közvetlenül pedig szépen elhalkul a blokk.
Castrol olcsó és jó.
Átlag magyar ember számára igen magasra

Még 1 két kérdés:
a kipufogóm vége igen fura hangot ad...a levegő sípoló hangot ad..így elnyomja szinte a dob hangját.mit tudok vele kezdeni?
Oldaltásája van valakinek?ha igen milyen típusú?
Bírom ezt a reklámcsíkot itt fent: 400-as Burgman "csupán" 1.698.000 Ft. Hová szállnak már el a motor árak?
Pedig szoktunk dumálni. Hiába, beindult a tanév, senki nem ér rá. Aki tanul, azért, akinek a gyereke tanul, azért, aki meg dolgozik, az meg azért.
SZia!

Köszi!
Remélem minél előbb,mert most esedékes.
Nem nagyon él ez a topic
Szia, bevallom, eddig azt kerestem, hová írtam fel, milyen olajat tett bele a szerelő, akinél tavaly volt a moci. Nem találtam.
Az biztos, hogy 20w50-est rakott bele, mert hogy ez túramotor, úgysem pörög annyit és hidegben jobb.
Ezt aláírom, de melegben viszont nem.
A nemsokára esedékes olajcserekor gyárilag előírt 10w40-est rakok bele, csak még nem tudom milyet.
A társaság tapasztaltabb fele biztos megszán bennünket és megosztja tapasztalatait.
Sziasztok!

Nektek a blokkba milyen olaj vállt be?
köszi a választ
Naná,hogy sípol.Atartályban keletkező benzigőz csinálja.A tanksapka záron keresztül (sztem)kiegyenlíti a túlnyomást.Sajna el kell viselni.
Hali
Üdv!
A tank kb 230000Ft,az óraburkolat kb20000. Ezeket valahol olvastam.

Nektek is sipol a tank ha süti a nap vagy leállás után és bemelegszik?
Vajon miért?Kösz!
hi

olyan kérdésem lenne, hogy 2004-es ER5-höz mennyibe kerül sac/kb. egy tank, illetve egy km óra búra (króm)?
A kollégám nem panaszkodik az övére, hogy sokat enne.
Csütörtökön lementem Bajára, siettem: 120 utazó, ahol lehetett. A motoron 2 napra cucc, hátsó doboz és nyeregtáska volt.
Ma jöttem haza, de előtte tankoltam. Nem lehet így annyira pontosan megmérni, de 5,5-öt mértem: 140 km 7,8 liter benzinnel. Ebből a 140-ből kb. 35 város volt.
Ez kicsit soknak tűnik, de mértem már 4 körüli fogyasztást is, de akkor max. 100-al nyugodt tempóban mentem, csomag nélkül.
SV-vel ne hasonlítd össze. Az sokat zabál.
Van egy GS500-as az egyik kollégámnak, majd megnézem közelebbről, sőt egy SV650 is van, majd azt is...

Egyébként tényleg fürgén lehet vele kavarni. Most egy benzinkút-DM-haver kört tettem a városban gyorsan és ügyesen..
ez jó!