Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Köszi a tanácsokat, úgy tűnik, a kipufogó javíthatatlansága miatt, a cseréig fütyülgetni fog.
Kapott utest a dob?
a gazterelo lamellak futyulhetnek, nekem a Katanam csinalt ilyet anno, az ER dob ponthegesztett es mint ilyen nemtul berhelesbarat (legalabbis amit en lattam)
persze, flex-el meg lángvágóval. Egyébként amin én vizsgáztam er-5 az is fütyült, de nem volt semmi baja.
Üdv!
Először is üdvözlet az új ER5 tulajnak!
Sok boldogságot a motorodhoz!
Egy kis segítséget kérnék!:
Ismerősnek valami szét eshetett a kipufogójában, mert fura fütyülős hangja lett hirtelen. Én nem tudok segíteni, mert nem gyári kipufogóm van. Szerintetek szét lehet bontani valahogy, hogy belenézzünk a belsejébe? - Mármint a kipufogónak
Üdv!
Az enyém 12 éves és semmi komoly baja! Sok örömet hozzá!
Szia, én vettem egy új rendszámtábla tartót párszáz forintért és egy kicsit lejjebb fúrtam neki lyukat a sárvédőn. Nekem ugyanis a Givi tartókonzol törte el, mert hozzárt menet közben...
ha jól tudom a mellény nem kötelező. Eü csomagot szinte bármelyik nagyáruházban lehet venni, meg az autós boltokban. Csak motorba valót kérj. Az izzókészlet nehezebb, és nem láttam még olyat ami pont a motorhoz való, sztem azt érdemes összeválogatni.
Köszi!

A Red Baronnál volt szervizelve a gép, éppen most esett túl egy 6000-esen, semmi nyomát nem láttam komolyabb sérülésnek:-)) Innen is köszönöm a fórumozóknak a segítséget, titeket olvasva döntöttem el, hogy mit vegyek .

Hol vehetek kötelező felszereléseket a vashoz? Eü csomag, fényvisszaverő mellény... , hogy police kompatibilis legyek?

Tally
Hát Isten hozott!

A kérdésed magas labda! Persze, hogy jól döntöttél! Amennyiben egy jól karban tartott, jó műszaki állapotú motort sikerült beszerezned, nagy baj nem lehet. Elviekben típushibával nem rendelkező motor az Er-5, de persze ha rendetlen gazda birtokolta előtted az nem a motor hibája. De miért is lenne így!
Gratula! Kellemes motorozást!
Szevasztok!

Három napja vásároltam egy 10 éves ER 5 -öt. Jogsim szűz, korábban sem vezettem semmit, tehát teljesen kezdő vagyok. Erősítsetek meg, hogy nem bántam meg vásárlásom

Tally
Köszi.Jó a tipp.Athiszem én a keretet nem rakom vissza csak a tartólemezt csinálom meg alá.
Szia
Üdv! A rendszámtábla fúrást óvatosan kisfordulaton kell amig elnem koptassa a fóliabevonatot meg a festékréteget.Kell egy 230x30as lemezcsíkot eggyben fefogatni a tartókerettel eggyütt a sárvédön levő tartóhoz.Ehhez lehet fogatni két 5ös vagy 6os átmenő csavarral a keretenkeresztül a rendszámtáblát.A fefogatás a tábla a két vizszintes szélénél kell.A furat oldalról és a felsőszélétől kb 20-30mm.A lényeg hogy neessen a hatósági jelzésekbe!
Nekem a műszakin sem foglalkoztak vele.Ha meg szólnának hát így vettem.
Üdv mindenkinek.A rendszámom kiesett a gyári tartóból.Azt tervezem,hogy ledobom a tartót és közvetlenül csavarozom fel az ER-re.Legális ez ? Ha igen,hogyan csináljam szerintetek?Előre is köszönöm.
Jó motoros időt és széles utat.
A vizet is tervezem. A gyertyákat meg érzéssel húztam meg, nincs nyomaték kulcsom, de azért kösz!
én is lassan meglesem a gyertyákat(24 ezernél). Akkor már a vizet is kicserélheted, azt sem árt 2 évente. Ha már cseréled a vizet, akkor a vízszűrőt is lehet tisztítani.
!Arra vigyázz hogy a gyertyákat 14 Nm-el kell meghúzni
Sziasztok!
Kicseréltem a gyertyákat a motoron. Ehhez kellett vennem egy 18-as csőkulcsot, az NGK gyertyák darabja 980 Ft volt. Egy SV 650-es haverom ki is akadt, mert neki 7 ezer Ft-ba kerül egy gyertya a Suzukiba. Fenntartási költségek, igaz?
A tapasztalat hiánya: a benzint leeresztettem, de nem kellett volna, mert a tankot ügyesen el lehet mindkét oldalra tenni, hogy hozzá lehet férni a hengerekhez és még a benzincsövek is a helyükön maradnak.
Az enyémen még nincs üzemanyagszint-mérő, mindig számolni szoktam. A leeresztett benzin mennyiségéből és a tankolásból most biztosan állíthatom, hogy a tank 17 literes, és a Kecskemét-Békéscsaba távot éjszaka, 100-120 km/h között sebeséggel, időnként kamionokat előzve 7,2 liter benzinnel jártam meg, ami kb. 5 liter/100 km fogyasztás.
De igen.Nagyképűségből mondod.Tanulj,gyakorolj,figyelj !
Ok. Megbeszéltük.
Muhaha
"de azt mondani, hogy én soha nem fogok tudni úgy menni mint egyes női motorosok, hiába gyakorlok akármennyit" - amíg Amarillák, Sesztyk és Kovács Nikik mennek pályán addig tartom ezt az állításomat szólj ha 2.00 alatt vagy hringen és akkor újragondolom
IfjuBiker a tapasztalatok aztmutatják hogy jobb fokozatosan fokról-fokra haladva megszerezni a tudást.
Hapedig egy hölgy megelőz akkor mivan,huzzuk a gázt mindhalálig?
Szerintem nézz be a motorozz.hu-ra ott sok infot szerezhetsz!
Azért nem bíznám a gyerekem (ha lesz) óvóbácsira, de a motorom se női szerelőre. Bár hozzátartozik, hogy leginkább semmilyen szerelőre, mert még mindíg én magam vagyok a legmegbízhatóbb magamnak :)
Gratulálok. A motorgumi hidegen hagy, ne csússzon, tapadjon, meg ne legyen lapos engem eddig érdekel.

Amúgy meg elsődleges élvezni a mocizást, másodlagos a közlekedés többi résztvevőjének kielőzése mert az jó érzés.

(Mivel én mondtam valójában biztos nem is jó érzés, hiszen nem vagyok akkora über profi szakértő mint a hölgyek.)

Most jöhetnek majd a sértegető, alázó szövegek.

Mellesleg nem néztem én le a nőket, de azt mondani, hogy én soha nem fogok tudni úgy menni mint egyes női motorosok, hiába gyakorlok akármennyit az azért kiverte a biztosítékot.

Igen egy hülye fiatal vagyok. Tök égő. Azonban szeretnék dolgozni, adót fizetni majd, ahhoz pedig gondolom némi kiegyensúlyozottság nem árt, tehát esetlegesen nem nálam kéne elkezdeni lezúzni az önbecsülést/önbizalmat. Bár még van mert TUDOK MOTOROZNI, JÓÓL!
Mar csak a reakciora vagyok kivancsi Tole
van ám többi is csak nem túl gyakran kerül szóba